Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

گزارش جدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده اولین مورد COVID در نیویورک را از اروپا و سایر کشورها تأیید می کند

گزارش جدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، مطالعات دیگر را تأیید می کند که اولین موارد ویروس کرونا در نیویورک از مناطق دیگر اروپا و ایالات متحده بررسی شده است.

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد ، کنترل فرودگاه و ممنوعیت ورود خارجیان از چین در تاریخ 2 فوریه و محدودیت های گردشگران از اروپا در 13 مارس به جلوگیری یا کند کردن علت COVID-19 کمک نکرد. گسترش SARS-CoV -2 ویروس. SARS-CoV-2 ویروسی است که باعث پنومونی کرونر جدید می شود زیرا در حال حاضر در نیویورک است.


از 1 تا 20 مارس ، وزارت بهداشت و درمان مینی بهداشت نیویورک از 6 بخش اورژانس در شهر نیویورک استفاده کرد (2 در منهتن ، 2 در کوئینز ، 1 در بروکلین و 1 در برونکس). داده های بیماران با علائم شبیه آنفولانزا دریافت که از 544 بیمار ، 36 نفر به SARS-CoV-2 آلوده بودند ، و نمونه ها مانند نمونه های پخش شده در اروپا به نظر می رسید.


براساس گزارش ها ، از هر 6 اتاق اضطراری 5 مورد توسط بیمارانی که در کد پستی زندگی می کنند استفاده می شود و نسبت چینی زبانان زیاد است. با این حال ، هیچ یک از نمونه های جمع آوری شده ارتباط مستقیمی با توالی در ووهان ، چین ، که منشا شیوع آن است ، ندارد.


وزیر مطبوعات کاخ سفید ، کیلی مک انانی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: "وقتی [رئیس جمهور ترامپ] می گوید" باز "، این به معنای باز و کامل است ... علم نباید مانع این روند شود."


این گزارش همچنین نشان داد که در هفته های بین 8 مارس و 15 مارس ، تعداد موارد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در میان نیویورکی های زیر 18 سال افزایش یافته است. DOHMH تخمین می زند که تعداد موارد کشف شده و کشف نشده از پنومونی کرونر جدید در میان جوانان افزایش یافته است ، که سوالاتی را در مورد نقش کودکان در انتقال جامعه در مراحل اولیه همه گیری و اثربخشی تعطیلی مدارس به عنوان یک استراتژی تخفیف ایجاد می کند.


این را می توان به محدود بودن در دسترس بودن آزمایشات نسبت داد. برای بیشتر ایالات ، این مشکل هنوز هم بیش از چهار ماه پس از اطلاع اولین مورد پنومونی کرونر جدید است.


فرماندار اندرو کوومو روز پنجشنبه گزارش را "لعنت به آن" خواند. وی گفت که ممنوعیت سفر در چین و اروپا اولین اشتباهی است که دولت فدرال در تلاش های ناموفق خود برای کند کردن گسترش سلاح های هسته ای مرتکب شد.


کوومو به MSNBC گفت: "شکست دوم در سایر مناطق کشور کاملاً قابل پیش بینی است."


این شهر گفت که نتایج جدید آزمایش سریع می تواند در 15 دقیقه تکمیل شود ، و اعتراف کرد که به اندازه آزمایش های دیگر که نتیجه بیشتری برای گرفتن نتیجه می گیرند دقیق نیست. اندرو سیف از NBC نیویورک.


وی گفت: "ما این عمل را عملی نکرده ایم. تا زمانی که خیلی خوش شانس نباشیم ، شاهد بازگشت این عفونت به نیویورک و عملکرد مجدد نیویورک خواهیم بود. این نه تنها اولین نارسایی است که باعث پیدایش ویروس شده است. این دومین مورد است شکست خورد ، و چهار ماه بعد ، ما هنوز در مورد هشت روز صحبت می کنیم تا نتایج آزمایش را بگیریم ، "ادامه داد.


DOHMH موافقت می کند که آزمایش محدود منجر به موارد غیر قابل تشخیص زیادی در پنومونی کرونر جدید شده است ، اما این نیز به دلیل استانداردهای دقیق آزمایش است. در ابتدای همه گیری ، فقط افراد نیویورکی که به علائم ویروس کرونا مبتلا بودند ، اجازه آزمایش داده شدند و آنها نیاز به اجازه پزشک داشتند.


اکنون همه نیویورکی ها می توانند آزمایش شوند. اما علی رغم اعلام روز پنجشنبه کوومو مبنی بر اینکه می توانند در یک روز نتیجه بگیرند ، برخی از افراد گفتند که برای کسب نتیجه بیش از یک هفته منتظر مانده اند.


Mission Diagnosis ، یکی از بزرگترین آزمایشگاههای آزمایش ، می گوید که تقاضای فزاینده در سایر ایالت ها نیز زمان چرخش نتایج آزمایش را افزایش داده است.


آزمایشگاه در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه گفت: "ما این تقاضا را عمدتاً به گسترش سریع و مداوم عفونت های ذات الریه کرونر در سراسر کشور ، به ویژه در جنوب ، جنوب غربی و غرب چین نسبت می دهیم".


ویروس کرونا در 40 ایالت در حال افزایش است ، با مرگ روزانه بیش از 20 درصد نسبت به هفته گذشته. فلوریدا ، جایی که بسیاری از سفرهای دریایی در آنجا آغاز و پایان یافت ، تقریباً 14000 مورد ویروس جدید را گزارش کرد و در روز پنجشنبه با 156 مورد مرگ یک روز رکورد ثبت کرد ، و رکورد قبلی مرگ 132 در روز سه شنبه را شکست.


در سه ایالت که در گذشته تنها چند روز به طول انجامیده است ، اکنون به دلیل افزایش امتحانات در سایر مناطق کشور ، امتحانات به مدت یک هفته یا بیشتر به تعویق افتاده است. گزارش NBC نیویورک.

احتمال مثبت بودن تست COVID-19 در سیاه پوستان چهار برابر سیاه پوستان است.

تحقیقات جدید نشان داده است که احتمال آزمایش مثبت سیاه پوستان برای ویروس کرونا جدید چهار برابر سیاه پوستان است.

کلیه داده ها و آمارها براساس داده های فاش شده در زمان انتشار است. برخی از اطلاعات ممکن است قدیمی باشد از مرکز Coronavirus Hub ما دیدن کرده و رویداد ما را دنبال کنید تا صفحه را با آخرین اطلاعات در مورد بیماری همه گیر COVID-19 به روز کنید.


یک مطالعه بریتانیایی نشان داد که در مقایسه با سفیدپوستان ، سیاه پوستان 4 برابر بیشتر از سفیدپوستان برای آزمایش ویروس SARS-CoV-2 که باعث پنومونی کرونر می شود ، مثبت است.


این مطالعه همچنین نشان داد که احتمال آزمایش مثبت در افرادی که در فقیرترین مناطق زندگی می کنند بیش از سه برابر بیشتر از افراد در فقیرترین مناطق است.


تجزیه و تحلیل نشان می دهد که بیماری عفونی لانست یکی از معدود مطالعاتی است که برای تشخیص عفونت SARS-CoV-2 در یک بخش مراقبت های اولیه انجام می شود. بیشتر مطالعات در بیمارستان ها انجام می شود و بیماران مبتلا به بیماری شدید را درگیر می کند.


این داده ها به انگلیس کمک می کند تا اقدامات حبس و مشاوره بهداشت عمومی را در ماه های آینده کاهش دهد.


پروفسور سیمون ده لوسیگنان ، اولین نویسنده دانشگاه آکسفورد ، گفت: "اگرچه داده های بیمارستانی بیماران با علائم شدید روند واضحی را نشان می دهد ، اما خطر ابتلا به جمعیت عمومی همچنان یک منطقه خاکستری است." تحقیقات و نظارت بر پزشکان عمومی سلطنتی مرکز


وی ادامه داد: "مهم است که درک کنیم چه گروه هایی در جامعه بیشتر مستعد ابتلا به عفونت هستند تا بتوانیم از گسترش SARS-CoV-2 و نحوه جلوگیری از موارد جدید بهتر مطلع شویم."


با بروزرسانی های بی درنگ در مورد شیوع پنومونی کرونر جدید در جریان باشید و برای مشاوره بیشتر در مورد پیشگیری و درمان از مرکز ویروس کرونا دیدن کنید.


سوابق بیمار

این مطالعه 500 پرونده الکترونیکی ناشناس بیمار را که به طور خودکار داده ها را در پرونده های پزشک عمومی RSC بارگذاری می کردند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. این شیوه ها عموماً نمایانگر عموم مردم است.


محققان تأیید کردند که بین 28 ژانویه تا 4 آوریل 2010 ، در مجموع 587 نفر آزمایش ویروس مثبت و 3215 آزمایش منفی داشتند.


بیماران پس از بروز علائم آنفلوانزا یا سایر عفونت های تنفسی مورد آزمایش قرار می گیرند.


درصد سیاهپوستان که مثبت مثبت بودند 62.1٪ (36 از 58) بود ، در حالی که درصد سفیدپوستان 5/15٪ بود (388 از 2497).


این یافته پس از سازگاری با بیماری های موجود مانند فشار خون و دیابت ، که بیشتر در میان سیاه پوستان دیده می شود و ممکن است خطر ابتلا به SARS-CoV-2 را افزایش دهد ، قابل توجه است.


با این حال ، به دلیل عوامل دیگر ، از جمله محل کار آنها ، احتمال آزمایش مثبت سیاه پوستان بیشتر است.


در مقاله خود ، نویسندگان نوشتند: "سایر عوامل اجتماعی-اقتصادی که ما اندازه گیری نکرده ایم ، مانند موانع ساختاری اشتغال ، تحصیلات ، درآمد و مراقبت های بهداشتی در موقعیت های پر خطر ، یکی از دلایل این ارتباط است. اکنون آن را "


نقض تجزیه و تحلیل در میان افرادی که به دلیل COVID-19 در انگلستان فوت کردند ، این مطالعه جدید نشان داد که آسیایی ها پس از در نظر گرفتن سایر شرایط بهداشتی ، بیشتر از سفیدپوستان احتمال عفونت در مراقبت های اولیه را تشخیص نمی دهند.


نویسنده اظهار داشت که از آنجا که آنها از گروه های قومی اقلیت در مطالعه نسبتاً کوچک بودند ، نتایج تحقیقات مربوط به قومیت آنها باید محتاط باشد.


مناطق فقر

تفاوت بین افرادی که در فقیرترین و فقیرترین مناطق زندگی می کنند مشهود است.


در میان 668 نفر از فقیرترین مناطق ، 5/29 درصد (197 نفر) از نظر ویروس مثبت بودند ، در حالی که نرخ مثبت در فقیرترین مناطق 7/7 درصد بود (143 از 1855).


شاید ، به دلیل اینکه فرصت های بیشتری برای ادغام اجتماعی وجود دارد ، به نظر می رسد مردم در مناطق شهری بیش از افراد در مناطق روستایی در معرض خطر هستند.


از 1816 نفر مورد آزمایش در مناطق شهری ، 2/26 درصد (476 نفر) مثبت بودند ، در حالی که در مناطق روستایی 6/5 درصد (111 نفر از 1986 نفر) مثبت بودند.


در مقایسه با تجزیه و تحلیل بیماران بدحال تحت درمان در بیمارستان ها ، تنها شرایط سلامتی قبلی که پزشکان می توانند به طور مستقل آزمایش مثبت کنند ، بیماری مزمن کلیه و چاقی است.


در میان افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ، 32.9٪ (68 از 207) آزمایش مثبت داشتند ، در حالی که 14.4٪ از افراد بدون این بیماری (519 از 3595).


2/13٪ از تستهای وزن سالم مثبت بودند (171 از 1،296) و 20/9٪ افراد چاق مثبت بودند (142 از 680).


مانند سایر مطالعات ، احتمال آزمایش مردان نسبت به زنان بیشتر است و بزرگسالان میانسال بیشتر از کودکان در معرض خطر هستند.


از 1612 مرد مورد آزمایش 18.4٪ (296) مرد مثبت بودند ، در حالیکه 13.3٪ زنان مثبت بودند (291 آزمایش از 2190 آزمایش).


در میان بزرگسالان 40-64 ساله ، 5/18 درصد آزمایش مثبت داشتند (243 نفر از 1316 نفر). در مقابل ، فقط 4.6٪ از کودکان زیر 17 سال آزمایش مثبت داشتند (23 از 499).


آیا سیگار کشیدن محافظ است؟

یکی از شگفت آورترین یافته ها این است که احتمال آزمایش مثبت افراد سیگاری نسبت به افرادی که هرگز سیگار نکشیده اند ، برای SARS-CoV-2 کمتر است.


در میان 413 سیگاری ، 11.4٪ (47) نفر آزمایش مثبت داشتند ، در حالی که 17.9٪ از افراد غیر سیگاری (201 نفر از 1112 نفر) مثبت بودند.


نویسنده هشدار می دهد: "از یافته های ما نمی توان نتیجه گرفت که سیگار کشیدن می تواند از عفونت sars-cov-2 جلوگیری کند ، یا ادامه سیگار کشیدن را تشویق کند ، خصوصاً با توجه به خطرات کلی سیگار کشیدن برای سلامتی ، و سیگار کشیدن احتمال پنومونی کرونر جدید را افزایش می دهد. توضیحات جایگزین احتمالی برای این یافته ها. "


محققان خاطرنشان کردند که سیگار کشیدن با کاهش غلظت ذرات ویروس در بینی و گلو ممکن است بر حساسیت آزمایش تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، ممکن است افراد سیگاری بیشتر سرفه کنند و بنابراین ممکن است آزمایشات خود را ارائه دهند.


تعصب در انتخاب ممکن است بر همه نتایج تأثیر بگذارد ، زیرا گروه های مشخص کم و بیش در آزمون ظاهر می شوند.


در مقاله تفسیری راشل جردن و پیمانه آداب از انستیتوی بهداشت کاربردی ، دانشگاه بیرمنگام ، انگلیس در مقاله نوشتند:


"در حالی که انگلستان در حال آماده سازی برای کاهش اقدامات قفل است ، مهم است که بدانیم چه کسی به احتمال زیاد آلوده می شود. این مطالعه زیر گروه های آسیب پذیر بیشتری را که دارای علائم مرتبط هستند برجسته می کند ، گرچه ما نمی توانیم مطمئن باشیم که چرا آنها بیشتر آسیب پذیر هستند. نیاز فوری به تحقیقات در سطح جمعیت در مورد نمونه های تصادفی جمعیت عمومی (بدون در نظر گرفتن علائم) و آزمایش دقیق آنتی بادی برای عفونت های گذشته وجود دارد. "

CDC تأیید کرد که هنگامی که ممنوعیت سفر اروپا در ماه مارس اعمال شد ، ویروس کرونا در شهر نیویورک گسترش یافته بود.

طبق گزارشی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های فدرال ایالات متحده در روز پنجشنبه ، ممنوعیت مسافران ایالات متحده در 13 مارس توسط اتحادیه اروپا برای جلوگیری از انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک بسیار دیر بود.

محققان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها کد ژنتیکی نمونه های ویروسی را که در اوایل ماه مارس از بیش از 30 نیویورکی آلوده جمع آوری شده تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که بیشتر موارد اولیه ویروس کرونا می تواند به اروپا بازگردد. این امر همچنین گفته های بسیاری از محققان را تأیید می کند: انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک به زمانی رسیده است که اقدامات تخفیف مانند ممنوعیت سفر ، تعطیلی مدارس و دستورهای ماندن در خانه اعمال می شود.

هیچ یک از نژادهای شهر نیویورک مربوط به ووهان ، چین نیست ، جایی که شیوع آن آغاز شده است - طبق تحقیقات محققان CDC ، این یک کشف "غیر منتظره" بود.

در این گزارش آمده است: "اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، اما واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا اتفاق افتاده است."

این اولین مطالعه نیست که نشان می دهد مسافرت از اروپا باعث ایجاد یک اپیدمی جدی در شهر نیویورک شده است. این بدترین مورد در ایالات متحده است و باعث بیش از 25000 مرگ و میر می شود. فرماندار اندرو کوومو چندین هفته بارها اظهار داشته است که ویروس از اروپا است و گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح می دهد."

تغییر یافته به: تغییر قانون در نحوه گزارش بیمارستان ها از ویروس کرونا به دولت انتقاد می شود

وی گفت: "دولت فدرال فقط آن را از دست داد" ، افزود که ایالات متحده "میلیاردها دلار صرف سوپ الفبا از آژانس های فدرال مسئول این وظیفه خاص می کند."

وی گفت که دولت فدرال به سخنان مقامات بهداشتی خود گوش نداد ، "آسیب جدی" به کشور وارد کرد و اکنون این ایالت را تهدید می کند زیرا ساکنان مناطق گرم جنوب و جنوب غربی به نیویورک سفر می کنند. کاخ سفید بلافاصله به درخواست نظر در مورد مطالعه CDC یا زمان ممنوعیت سفر پاسخ نداد.

در اوایل روز پنجشنبه ، کومو امید خود را برای چهارمین و آخرین مرحله بازگشایی شهر نیویورک کاهش داد ، بخشی از آن به دلیل نگرانی در مورد افزایش موارد ایالات متحده بود. کوومو گفت که وقتی شهر نیویورک اجازه ورود به مرحله چهارم را داشته باشد ، موزه ها ، اماکن فرهنگی سرپوشیده ، مراکز خرید و غذاخوری های داخلی همچنان بسته خواهند شد و مرحله چهارم از اوایل دوشنبه آغاز می شود.

ایالت نیویورک تصمیم نهایی در مورد مرحله چهارم شهر نیویورک را تا ساعت 4 بعد از ظهر اتخاذ خواهد کرد. کوومو گفت که روز جمعه ، به هر روشی که باشد ، فعالیت های داخلی جدید به عنوان بخشی از این مرحله باز نمی شوند. شهردار بیل دی بلازیو در جلسه توجیهی روز پنجشنبه خود اظهار داشت که ممکن است بازگشایی فقط به باغ های گیاه شناسی ، باغ وحش ها و تولید فیلم در فضای باز محدود شود.

همچنین ببینید: افزایش زمان انتظار برای نتایج جدید آزمایش پنومونی کرونر همزمان با افزایش میزان عفونت در جوانان است.

کوومو با اشاره به اینکه فضاهای داخلی تهویه مطبوع در معرض خطر شیوع بیماری ها هستند ، گفت: "مشکلاتی که هنوز مشاهده می کنیم فقط در بارها و رستوران ها نیست بلکه در سراسر کشور وجود دارد." "بنابراین ، ما این اقدامات احتیاطی را در شهر نیویورک انجام خواهیم داد."

این ایالت همچنین در حال برخورد با بارها و رستوران هایی است که در آنجا جمعیت ایستاده و اجرای ضعیف ماسک در معرض خطر انتشار ویروس است. نوشیدنی های الکلی فقط در مکانهایی که غذا سرو می شود و فقط برای مشتریانی که نشسته اند قابل تهیه است. کوومو گفت که این ایالت خدمات نوار رایگان را مجاز نمی داند.

کوومو گفت که اگر در سه مورد یا بیشتر تخلف از آنها نام برده شود و ممکن است قبل از آن به دلیل "تخلفات جدی" تعطیل شود ، سیاست جدید دیگری باعث تعطیلی مشاغل در شهر نیویورک خواهد شد.

سایر پروژه های توسعه در شهر نیویورک:
· شهر نیویورک برای 100000 کودک مدرسه دولتی در روزهای "آموزش از راه دور" که کودکان نمی توانند به طور حضوری در کلاسها شرکت کنند ، مراقبت خواهد کرد. آزمایشگاه به اصطلاح یادگیری میزبان کودکان از کودکستان تا کلاس هشتم در کتابخانه ها و سایر م institutionsسسات فرهنگی است و هر هفته پنج روز خدمات مراقبت از کودکان را به والدین شاغل ارائه می دهد. قبل از همه گیری آنفولانزا ، سیستم مدارس از 1.1 میلیون دانش آموز پشتیبانی می کرد و انتظار می رود که این برنامه در تعداد بیشتری از دانش آموزان در طول سال گسترش یابد.

CDC تأیید کرد که هنگامی که ممنوعیت سفر اروپا در ماه مارس اعمال شد ، ویروس کرونا در شهر نیویورک گسترش یافته بود.

طبق گزارشی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های فدرال ایالات متحده در روز پنجشنبه ، ممنوعیت مسافران ایالات متحده در 13 مارس توسط اتحادیه اروپا برای جلوگیری از انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک بسیار دیر بود.

محققان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها کد ژنتیکی نمونه های ویروسی را که در اوایل ماه مارس از بیش از 30 نیویورکی آلوده جمع آوری شده تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که بیشتر موارد اولیه ویروس کرونا می تواند به اروپا بازگردد. این امر همچنین گفته های بسیاری از محققان را تأیید می کند: انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک به زمانی رسیده است که اقدامات تخفیف مانند ممنوعیت سفر ، تعطیلی مدارس و دستورهای ماندن در خانه اعمال می شود.

هیچ یک از نژادهای شهر نیویورک مربوط به ووهان ، چین نیست ، جایی که شیوع آن آغاز شده است - طبق تحقیقات محققان CDC ، این یک کشف "غیر منتظره" بود.

در این گزارش آمده است: "اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، اما واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا اتفاق افتاده است."

این اولین مطالعه نیست که نشان می دهد مسافرت از اروپا باعث ایجاد یک اپیدمی جدی در شهر نیویورک شده است. این بدترین مورد در ایالات متحده است و باعث بیش از 25000 مرگ و میر می شود. فرماندار اندرو کوومو چندین هفته بارها اظهار داشته است که ویروس از اروپا است و گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح می دهد."

تغییر یافته به: تغییر قانون در نحوه گزارش بیمارستان ها از ویروس کرونا به دولت انتقاد می شود

وی گفت: "دولت فدرال فقط آن را از دست داد" ، افزود که ایالات متحده "میلیاردها دلار صرف سوپ الفبا از آژانس های فدرال مسئول این وظیفه خاص می کند."

وی گفت که دولت فدرال به سخنان مقامات بهداشتی خود گوش نداد ، "آسیب جدی" به کشور وارد کرد و اکنون این ایالت را تهدید می کند زیرا ساکنان مناطق گرم جنوب و جنوب غربی به نیویورک سفر می کنند. کاخ سفید بلافاصله به درخواست نظر در مورد مطالعه CDC یا زمان ممنوعیت سفر پاسخ نداد.

در اوایل روز پنجشنبه ، کومو امید خود را برای چهارمین و آخرین مرحله بازگشایی شهر نیویورک کاهش داد ، بخشی از آن به دلیل نگرانی در مورد افزایش موارد ایالات متحده بود. کوومو گفت که وقتی شهر نیویورک اجازه ورود به مرحله چهارم را داشته باشد ، موزه ها ، اماکن فرهنگی سرپوشیده ، مراکز خرید و غذاخوری های داخلی همچنان بسته خواهند شد و مرحله چهارم از اوایل دوشنبه آغاز می شود.

ایالت نیویورک تصمیم نهایی در مورد مرحله چهارم شهر نیویورک را تا ساعت 4 بعد از ظهر اتخاذ خواهد کرد. کوومو گفت که روز جمعه ، به هر روشی که باشد ، فعالیت های داخلی جدید به عنوان بخشی از این مرحله باز نمی شوند. شهردار بیل دی بلازیو در جلسه توجیهی روز پنجشنبه خود اظهار داشت که ممکن است بازگشایی فقط به باغ های گیاه شناسی ، باغ وحش ها و تولید فیلم در فضای باز محدود شود.

همچنین ببینید: افزایش زمان انتظار برای نتایج جدید آزمایش پنومونی کرونر همزمان با افزایش میزان عفونت در جوانان است.

کوومو با اشاره به اینکه فضاهای داخلی تهویه مطبوع در معرض خطر شیوع بیماری ها هستند ، گفت: "مشکلاتی که هنوز مشاهده می کنیم فقط در بارها و رستوران ها نیست بلکه در سراسر کشور وجود دارد." "بنابراین ، ما این اقدامات احتیاطی را در شهر نیویورک انجام خواهیم داد."

این ایالت همچنین در حال برخورد با بارها و رستوران هایی است که در آنجا جمعیت ایستاده و اجرای ضعیف ماسک در معرض خطر انتشار ویروس است. نوشیدنی های الکلی فقط در مکانهایی که غذا سرو می شود و فقط برای مشتریانی که نشسته اند قابل تهیه است. کوومو گفت که این ایالت خدمات نوار رایگان را مجاز نمی داند.

کوومو گفت که اگر در سه مورد یا بیشتر تخلف از آنها نام برده شود و ممکن است قبل از آن به دلیل "تخلفات جدی" تعطیل شود ، سیاست جدید دیگری باعث تعطیلی مشاغل در شهر نیویورک خواهد شد.

سایر پروژه های توسعه در شهر نیویورک:
· شهر نیویورک برای 100000 کودک مدرسه دولتی در روزهای "آموزش از راه دور" که کودکان نمی توانند به طور حضوری در کلاسها شرکت کنند ، مراقبت خواهد کرد. آزمایشگاه به اصطلاح یادگیری میزبان کودکان از کودکستان تا کلاس هشتم در کتابخانه ها و سایر م institutionsسسات فرهنگی است و هر هفته پنج روز خدمات مراقبت از کودکان را به والدین شاغل ارائه می دهد. قبل از همه گیری آنفولانزا ، سیستم مدارس از 1.1 میلیون دانش آموز پشتیبانی می کرد و انتظار می رود که این برنامه در تعداد بیشتری از دانش آموزان در طول سال گسترش یابد.

با بیش از 100000 مورد تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده ، آمریکایی های سیاه پوست نسبت نامتناسبی از تلفات را تشکیل می دهند

بر اساس تجزیه و تحلیل داده های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، از آنجا که تعداد کشته شدگان از ویروس کرونا در ایالات متحده بیش از 100000 نفر است ، نسبت سیاه پوستان آمریکایی در مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید هنوز متناسب نیست.

آمارها نشان می دهد که تا 20 مه گزارش شده است که تقریباً 23٪ مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده آفریقایی آمریکایی بوده است ، حتی اگر سیاهان حدود 13٪ از جمعیت آمریکا را تشکیل دهند.

دیابت ، فشار خون بالا و آسم بیماری هایی هستند که بیشتر از سایر گروه ها آفریقایی آمریکایی را آزار می دهند و ممکن است باعث مرگ بیشتر در اثر ذات الریه کرونر جدید شوند. نابرابری درآمد و تفاوت در دسترسی به مراقبت های بهداشتی بیشتر از سایرین به گروه های اقلیت و جمعیت کم درآمد آسیب می رساند.

آنتونی فوچی ، متخصص برجسته بیماری های عفونی ایالات متحده و عضو گروه ویژه ویروس کرونا ویروس ، رئیس جمهور دونالد ترامپ ، در آوریل سال جاری گفت که شیوع ویروس کرونا ویروس سیاه و سفید را "روشن می کند".

در تاریخ 2 آوریل سال 2020 ، کارکنان پزشکی بروکلین ، نیویورک ، کادر پزشکی اجساد خود را از مرکز پزشکی Wyckoff Heights به یک کامیون یخچال دار منتقل کردند.

آنجلا ویس خبرگزاری گتی ایماژ

طبق تجزیه و تحلیل داده های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در ایالات متحده ، از آنجا که تعداد مرگ های ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا در ایالات متحده بیش از 100000 نفر است ، نسبت آمریکایی های سیاه پوست در مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید هنوز متناسب نیست.


بر اساس گزارش ها ، تا 20 مه ، تقریبا 23٪ از مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده آفریقایی آمریکایی است ، حتی اگر سیاه پوستان حدود 13٪ از جمعیت آمریکا را تشکیل دهند. آمارهای قومی مربوط به موارد COVID-19 و مرگ و میرها از مرکز ملی آمار بهداشت CDC است.


دیابت ، فشار خون بالا و آسم که بیشتر از سایر اقوام آفریقایی آمریکایی را آزار می دهد ، ممکن است باعث مرگ بیشتر در اثر ذات الریه کرونر جدید شود. نابرابری در درآمد و تفاوت در دسترسی به مراقبت های بهداشتی اغلب منجر به وخامت رژیم غذایی و بهداشت عمومی می شود و اغلب بیش از سایرین به اقلیت ها و جمعیت کم درآمد آسیب می رساند.


دکتر آنتونی فاوسی ، متخصص برجسته بیماری های عفونی آمریکا و عضو گروه ویژه رئیس جمهور دونالد ترامپ کرونا ویروس ، در آوریل گفت که شیوع ویروس کرونا "چراغ را روشن کرد" ، نشان می دهد که شکاف سلامتی بین سیاه پوستان و سفیدپوستان "غیر قابل قبول" است.


نسبت مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها نیز متناسب نیست ، که در هر ایالت نیز دیده می شود. طبق داده های CDC ، در جورجیا ، سیاه پوستان آمریکایی 32٪ از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند ، اما حدود 47٪ از مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهد.



در میشیگان ، سیاه پوستان حدود 14٪ از کل جمعیت و حدود 39٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند. سیاه پوستان آمریکایی تقریباً 33٪ از جمعیت لوئیزیانا را تشکیل می دهند. طبق CDC ، آنها 54٪ از مرگ و میرهای ناشی از ذات الریه کرونر را در این ایالت داشته اند.


شهردار آمریکا بیل دی بلازیو گفت که سیاه پوستان آمریکایی و افراد در جوامع کم درآمد بخصوص مورد ویروس کرونا در مرکز شیوع در ایالات متحده قرار گرفته اند.


در تاریخ 31 مارس ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارشی را منتشر کردند مبنی بر اینکه افراد مبتلا به دیابت ، بیماری مزمن ریوی یا بیماری قلبی یا سیگار کشیدن در صورت ابتلا به ویروس کرونا ممکن است خطر عوارض جدی را افزایش دهند.


CDC دریافت که در مقایسه با بیمارانی که هیچ بیماری زمینه ای ندارند ، بیماران مبتلا به بیماری زمینه ای دارای میزان بالاتری در بیمارستان یا مراقبت های ویژه هستند. CDC گفته است که تقریباً 78٪ بیماران ICU و 71٪ بیماران مبتلا به COVID-19 یک یا چند بیماری زمینه ای را گزارش کرده اند.


سایر مقامات و کارشناسان آمریکایی می گویند که میزان تلفات ذات الریه کرونر جدید در سیاه پوستان آمریکایی نیز نشان دهنده نابرابری طولانی مدت در ایالات متحده از جمله دسترسی به مراقبت های پزشکی و غذا است. آنها می گویند که به عنوان بخشی از اقدامات انزوای اجتماعی با هدف مهار شیوع ویروس ، سیاه پوستان آمریکایی نیز به طور نامتناسبی نماینده کارگرانی هستند که نمی توانند از خانه کار کنند.


فاوسی در 7 آوریل گفت که مقامات بهداشت عمومی قبلاً می دانستند که آفریقایی تبارهای آمریکایی بیش از حد افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند دیابت و فشار خون بالا را نشان می دهند. "متأسفانه ، وقتی شرایط مستعدی را که منجر به نتایج بد ویروس کرونا می شود ، می بینید ، مواردی که افراد را در ICU قرار می دهد که نیاز به جوجه کشی دارند و اغلب باعث مرگ می شوند ، آنها افرادی هستند که بسیار همراه هستند."



برای اطمینان ، داده های CDC تصویری جامع از مرگ ویروس کرونا در ایالات متحده ارائه نمی دهد. مراکز کنترل بیماری گفتند که این داده ها ناقص هستند و تاخیر در گزارش مرگ از یک تا هشت هفته یا حتی بیشتر است.


علاوه بر این ، داده های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شامل 11 ایالت نیستند. آژانس توصیه می کند با استفاده از درصدهای وزنی مقایسه دقیق تری بین تعداد مرگ ناشی از پنومونی کرونر جدید و جمعیت بر اساس نژاد را منعکس کند.


برخی از نمایندگان کنگره و سازمان های حقوق مدنی ایالات متحده CDC را به دلیل عدم انتشار جزئیات بیشتر در مورد طبقه بندی قومی افرادی که در اثر این بیماری همه جان باخته اند ، انتقاد کردند.


VIDEO14: 1014: 10

مقایسه سیستم بیمه بیکاری ایالات متحده با سایر کشورها