Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

میزان مرگ و میر سیاهان زیاد است ، همه گیری نشان دهنده مرگ جامعه آمریکا است

شهردار شیکاگو ، لوری لایت فوت ، گفت که او از تعداد مرگ های ناشی از ویروس تاج جدید در شهر خود شوکه شده است. وی گفت: میزان مرگ و میر سیاهان آلوده هفت برابر سایر اقوام است.


این اپیدمی تفاوت های اجتماعی را برجسته می کند



اگرچه هیچ نظرسنجی در سطح کشور انجام نشده است ، داده های چندین شهر به وضوح نشان می دهد که شیوع اپیدمی تاج جدید در میان آفریقایی آمریکایی ها بسیار بیشتر از متوسط
​​است و میزان مرگ و میر بیشتر از سفیدپوستان است.



به عنوان مثال ، در نیواورلئان ، لوئیزیانا ، نسبت ساکنان سیاهپوست در این شهر فقط 29٪ است ، اما نسبت مرگ و میر ناشی از ویروس تاج جدید در شهر تا 70٪ است. لیندا ری موری ، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه ایلینوی ، گفت: "ویروس کرونا ویروس جدید مشکلات طولانی مدت را در معرض دید قرار داده است. نسبت آفریقایی آمریکایی هایی که از دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی رنج می برند ذاتاً بیشتر از افراد دیگر است و بنابراین آسیب پذیر تر (در برابر ویروس ها). "





"فقط سفیدپوستان پیر و ضعیف می میرند"؟



در واقع ، عفونت و میزان مرگ ویروس کرونا بسیار مرتبط با تحصیلات افراد و محیطی است که در آن زندگی می کنند. به عنوان مثال ، آیا منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارای جمعیت زیادی است ، محل کار شما ، آیا ظرفیت کافی برای مراجعه به پزشک را دارید و آیا بیمارستان کاملاً مجهزی در این نزدیکی هست و غیره از همه این موارد ، وضعیت متوسط
​​سفیدپوستان بهتر از سیاه پوستان است. این همچنین بدان معنی است که تعداد سفیدپوستان در خانه بیشتر است ، در حالی که سیاه پوستان با افراد دیگر تماس بیشتری دارند. شایعات ، گزارش های دروغین و تئوری های توطئه بسیاری در دامن زدن به شعله های آتش نقش داشته است.



یک رهگذر در خیابان های شیکاگو به خبرنگار آلمانی - گوانگشی گفت: "ما فکر کردیم که مرگ پنومونی تاج جدید همه سفیدپوستان مسن و ضعیف است. تصاویر از سراسر جهان به این شکل است." لایت فوت شهردار شیکاگو همچنین گفت Had چنین تجربه ای وی این جمله را بیش از یک بار شنیده است: "سیاه پوستان از ویروس کرونا محافظت می کنند." اما اولین مرگ این شهر در اثر تاج جدید یک زن آفریقایی-آمریکایی بود.



برای درمان پزشکی راحتی ایجاد کنید



پاتریس هریس ، رئیس انجمن پزشکی آمریکا ، گفت: "بنابراین برای عموم مردم ، مسئله اصلی در حال حاضر ارائه هر چه بیشتر اطلاعات است: مددکاران اجتماعی ، اعضای کنگره ، جوامع کلیسایی با نفوذ و حتی باشگاه ها همه باید کمک کنند." کاملاً ضروری است ، هریس گفت: "با این حال ، ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که آزمایش ویروس می تواند در این جوامع ادامه یابد."



فقط از این طریق می توان مبتلایان را منزوی کرد و از آلوده سازی دیگران خودداری کرد. از آنجا که آزمایش ویروس تنها با درخواست پزشک انجام می شود ، افرادی که به پزشک مراجعه نمی کنند نمی توانند آزمایش شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد