Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

تحقیقات نشان می دهد که شیوع نیویورک از اروپا نشأت گرفته است

مطالعات نشان داده است که ویروس کرونا در نیویورک عمدتا از اروپا می آید.
تحقیقات جدید نشان می دهد ویروس کرونا در اواسط ماه فوریه ، چند هفته قبل از اولین مورد تایید شده ، در منطقه نیویورک شروع به گردش می کند و بیشتر توسط مسافران از اروپا و نه از آسیا به منطقه منتقل می شود.

هارم ون باکل ، متخصص ژنتیک در دانشکده پزشکی Icahn در کوه سینا ، گفت: "بیشتر مردم به طور واضح اروپایی هستند." او با همکاری یک مطالعه ، منتظر همتایان خود بود.



یک تیم در دانشکده پزشکی NewY.U.Grossman (دانشکده پزشکی NewY.U.Grossman) به طور شگفت آور مشابهی نتیجه گرفتند ، حتی اگر آنها گروه دیگری از موارد را مطالعه کردند. هر دو گروه ویروس کرونا را از ابتدای اواسط مارس تجزیه و تحلیل کرده اند.



این تحقیق شیوع ویروسی را که قبلا پنهان شده است نشان می دهد که در صورت اجرای پروژه های آزمایش فعال ممکن است شناسایی شود. در تاریخ 31 ژانویه ، رئیس جمهور ترامپ ورود شهروندان خارجی را به چین ممنوع کرد. در دو هفته گذشته ، چین محل اولین شیوع ویروس بود.



ویروس ها به سلول ها حمله کرده و مکانیسم های مولکولی آنها را به دست می گیرند و باعث تولید ویروس های جدید می شوند. یک انجمن بین المللی مورخان ویروس با مطالعه دقیق سرنخ های موجود در ماده ژنتیکی ویروس استخراج شده از هزاران بیمار ، تاریخ شیوع ویروس را مشخص کرده است.



در ژانویه سال جاری ، تیمی از محققان چینی و استرالیایی اولین ژنوم این ویروس جدید را اعلام کردند. از آن زمان ، محققان در سراسر جهان بیش از 3000 توالی را توالی بندی کرده اند. برخی از نظر ژنتیکی یکسان هستند ، در حالی که برخی دیگر جهش های منحصر به فردی دارند.



CDC دستورالعملهای جدیدی را برای کارگران ضروری صادر کرده است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها روز چهارشنبه دستورالعمل های جدیدی صادر کردند. به طور مفصل درباره چگونگی بازگشت کارکنان پایه به کار حتی اگر با افراد آلوده به ویروس کرونا در تماس بوده اند ، مشروط بر اینکه احساس بیماری نکنند و اقدامات احتیاطی خاصی را دنبال کنند ، توضیح دهید.



دکتر CDB رابرت ردفیلد مدیر CDC در جلسه توجیهی کاخ سفید گفت که اگر این کارمندان قبل از رفتن به محل کار دمای بدن خود را حفظ کنند ، همیشه ماسک بزنند و در محل کار خود از جامعه فاصله بگیرند ، می توانند برگردند. وی گفت که آنها نباید از گوشی یا چیزهای دیگری که صورت آنها را لمس می کند مشترک باشند و همچنین نباید آنها را در سالن ها یا مکان های شلوغ جمع کنند.



دکتر ردفیلد گفت در صورت بروز علائم در کارمندان ، کارفرمایان باید آنها را فوراً به خانه بفرستند. وی همچنین گفت که آنها باید تبادل هوا را در ساختمانها افزایش دهند و سطوح عمومی را بیشتر تمیز کنند. وی گفت که هدف از این کار "بازگرداندن این کارگران به نیروی اصلی کار است تا کمبود کارگر نداشته باشیم".



به نظر می رسد دستورالعمل های جدید شامل توصیه های قبلی است. هفته گذشته CDC توصیه کرد که حتی آمریکایی های سالم در ملا public عام از ماسک استفاده کنند. 25٪ از افراد آلوده به این ویروس بدون علامت هستند. به اصرار کاخ سفید ، شرکت ها ، کارگران و دیگران اقتصادی بیکار را آغاز کردند.

دکتر دبورا بیرکس و سایر کارشناسان دولت ، در هماهنگی پاسخ کاخ ویروس کاخ سفید ، در جلسه توجیهی گفتند که اقدامات سختگیرانه آمریکایی ها برای مهار شیوع ویروس ممکن است در نیویورک ، دیترویت ، شیکاگو و شیکاگو باشد. موارد جدید ظاهر شده است در بوستون و جاهای دیگر.



ویروس کرونا در روستاهای آمریکای جنوبی به آرامی گسترش می یابد. دیگر نه.

موجی از ورودهای دیرهنگام ممکن است جوامع روستایی را که پیرتر ، فقیرتر و بیمارتر از اکثر مناطق کشور هستند ، غرق کند.

نیویورک مصدومترین ایالت در ایالات متحده است. روز چهارشنبه ، تعداد کشته شدگان مربوط به ویروس کرونا به بالاترین سطح رسید و 779 مورد مرگ را اعلام کرد. اندرو ام. کوومو ، فرماندار نیویورک ، اظهار داشت که این تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس را در ایالت نیویورک به 6268 می رساند ، یعنی بیش از دو برابر مرگ در این ایالت در 9 سپتامبر. 11 ، 2001 ، حمله.



وی در جلسه توجیهی روزانه گفت: "من حادثه 11 سپتامبر را تجربه کردم." "من فکر می کنم در طول زندگی من ، دیگر لازم نیست چنین چیزی را ببینم - نه خیلی بد است و نه خیلی بدبخت است."



وی گفت که در روزهای اخیر ، تعداد بستری ها در بیمارستان کاهش یافته است ، که نشان می دهد اقدامات فاصله اجتماعی در حداقل هم اکنون در روان سازی منحنی شیب دار انتقال ویروس نقش دارد. این نرخ نه تنها به تعداد تازه واردان بلکه به استانداردهای پذیرش بیمارستان بستگی دارد.



کوومو هشدار داد: "اگر کاری را که انجام می دهیم متوقف کنیم ، تغییر منحنی را مشاهده خواهید کرد."



سپس به لحن غم انگیزتری روی آورد. وی گفت: "خبرهای بد فقط خبرهای بد نیستند." "خبر بد در واقع وحشتناک است."



تعداد کشته شدگان نیوجرسی در روز گذشته نیز به یک رکورد بالایی رسیده است: فرماندار فیلیپ دی مورفی گفت که 275 کشته در نیوجرسی رخ داده است ، در حالی که 232 نفر در روز سه شنبه بودند. تعداد کشته شدگان در نیویورک و نیوجرسی - در مجموع 7،772 نفر - بیش از بقیه ایالات متحده در مجموع است.



کوومو گفت که حتی اگر میزان بستری شدن در بیمارستان در حال کاهش است ، ممکن است شمار تکان دهنده مرگ و میر همچنان افزایش یابد ، زیرا منعکس کننده افرادی است که به مدت طولانی از دستگاه های تهویه استفاده می کنند.



هنگامی که از وی در مورد صنعت تئاتر در نیویورک س askedال شد ، وی گفت که مایل نیست جدول زمانی را برای از سرگیری اجتماعات اجتماعی ارائه دهد. حداقل تا ژوئن بسته است. وی گفت: "من نمی خواهم هر چیزی را که برادوی فکر می کند اندازه گیری کنم."



ایالت نیویورک اکنون بیش از هر کشور جهان به جز ایالات متحده موارد تایید شده را دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد