Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

4- دلیلی که ویروس کرونا به شدت به جوامع سیاه پوستان ضربه زده است

واشنگتن پست با تجزیه و تحلیل داده های اولیه از حوزه های قضایی سراسر کشور دریافت که در مقایسه با سفیدپوستان آمریکایی ، ویروس کرونا جدید بر سیاه پوستان تأثیر گذاشته و آنها را می کشد.


تجزیه و تحلیل نشان می دهد که میزان آلودگی در بیشتر شهرستانهای سیاه پوستان سه برابر سفیدپوستان است و میزان مرگ و میر تقریباً شش برابر سفیدپوستان است.



رئیس جمهور ترامپ روز سه شنبه توجیهی برای سالات گروه ویژه کاخ سفید ارائه داد: "چرا سه تا چهار برابر بیشتر از جوامع سیاه پوستان وجود دارد؟" "این غیر منطقی است ، و من هم آن را دوست ندارم. ما طی دو تا سه روز آینده آمار خواهیم گرفت."



اما براساس درک ما از نابرابری در بسیاری از جوامع سیاهپوست ، منطقی است. برای درک بهتر اینکه چرا ویروس کرونا به وضوح نسبت به گروه های دیگر آمریکایی های سیاه پوست را می کشد. موارد زیر برخی از دلایل اصلی است.



1. میزان شرایط اولیه بهداشتی بیشتر است و احتمال مراقبت کاهش می یابد

مدت هاست که داده ها نشان می دهد شیوع فشار خون بالا ، بیماری های قلبی ، دیابت و بیماری های ریوی در سیاه پوستان آمریکایی بیشتر است. متخصصان پزشکی می گویند ویروس کرونا باعث تشدید چالش های ناشی از این بیماری ها شده است ، که اولین بار توسط مقامات دولت ترامپ در جلسه توجیهی روز سه شنبه ذکر شد.





آنتونی اس. فوچی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، روز چهارشنبه گفت ، "شکاف های بهداشتی آفریقایی-آمریکایی همیشه وجود داشته است ، اما اکنون بحران دوباره در حال ظهور است - این حادثه باعث شده است تا یک بارقه روشنایی نشان دهد که چقدر غیر قابل قبول است است."



UCH
é Blackstock ، پزشکی که در مرکز مراقبت های فوری بروکلین کار می کند ، گفت که مشکلات بهداشتی موجود تأثیر ویژه ای بر جامعه سیاه پوستان دارد و احتمال بروز عوارض را بیشتر می کند.



بلکستک اظهار داشت: بار بیماری مزمن ما سنگین تر است و این امر باعث می شود که عوارض جدی تری از ویروس کرونا داشته باشیم.



مطالعه 2014 م Instسسه ملی بهداشت نشان داد که بستن بیمارستانهای جوامع سیاه پوست بیشتر از بیمارستانهای جوامع سفیدپوست است که این امر معمولاً دستیابی به خدمات بهداشتی و درمانی را برای سیاه پوستان آمریکایی در نزدیکی محل زندگی آنها دشوار می کند.





بلکست گفت: "ما به مراقبت دسترسی نداریم و اگر این امکان را داشته باشیم احتمالاً بدترین کیفیت مراقبت خواهد بود زیرا اغلب از آنها به عنوان خدمات اقلیت یاد می شود." "آنها ممکن است پزشکان متخصص نداشته باشند و همچنین منابع مورد نیاز برای درمان بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید را تأمین نمی کنند." علاوه بر این ، ارائه دهندگان خدمات پزشکی نیز تعصبات ضمنی دارند. مطالعات نشان داده است که بیماران سفید پوست نسبت به افراد رنگین پوست تعصب دارند. "



یوجین اسکات از مجله Fix توضیح داد که چگونه این نوع جدید ویروس کرونا ویروس کرونا را با نرخ نامتناسب بالا آلوده و از بین می برد. (پست واشنگتن)

2. سیاه پوستان آمریکایی مشاغل "اساسی" زیادی دارند

سیاه پوستان به احتمال زیاد به مشاغلی می پردازند که کارگران را از نزدیک با افرادی که از سلامتی ضعیف برخوردار هستند در تماس قرار می دهد و همین امر باعث می شود فاصله آنها از جامعه دشوارتر شود.



طبق داده های اداره آمار کار ایالات متحده ، مرکز پیشرفت آمریکایی ، در مقایسه با صنعت خدمات غذایی ، صنعت هتلداری ، رانندگان تاکسی و رانندگان ، نسبت سیاه پوستان نسبتاً زیاد است.





پرستون میچل ام ، مدیر سیاست ACCHE ، یک سازمان غیرانتفاعی که از موضوعات سیاست لیبرال حمایت می کند ، گفت که فرصت های شغلی بسیاری از سیاه پوستان باعث آسیب پذیرتر شدن آنها در برابر آسیب بیش از حد ویروس کرونا می شود.



"جوامع سیاهپوستان از نظر اجتماعی از جوامع دیگر فاصله کمتری ندارند و اگر چنین باشد ، احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از ما کارگر یا مشاغلی هستیم که برای حفظ زندگی خود لازم است. این مشاغل به ارتباطات رو در رو بیشتری نیاز دارند."



یک راننده اتوبوس 50 ساله در دیترویت ، جیسون هارگروو ، مقاله ای را منتشر کرد که وی در این ویدئو گفت معتقد است که به ویروس کرونا مبتلا شده است زیرا مسافری بدون اتمام دهان خود در اتوبوس سرفه می کند. هارگرو کمتر از دو هفته پس از ارسال این فیلم درگذشت.



همسرش دسا جانسون هارگروو ، نویسنده مجله تایم ، گفت: "او می دانست که حال خوبی ندارد." "این به سرعت او را کنترل کرد ، و من هنوز هم آن را باور ندارم. قبل از آن روز ، او بسیار خوب بود - یک مرد قد بلند ، قوی ، 6 پا و 3 متر. آن روز زندگی من را برای همیشه تغییر داد."



هانا جواهر شیوع طاعون و تب زرد را در اروپا و نیواورلئان بررسی کرد که اختلاف آشکار بین فقیر و غنی را آشکار کرد. (پست واشنگتن)

3. اطلاعات ناکافی

کنشیا گرانت ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه هوارد ، در مورد رابطه بین رای دهندگان سیاه پوست و دولت های ایالتی و محلی نگران است. وی گفت که اطلاعات نادرست از رهبران دولت ، تجربه افراد سیاه پوست مبتلا به ویروس کرونا را شکل داده است.





"به طور خلاصه ، فکر نمی کنم مشکل این باشد که سیاه پوستان از دولت خود اطلاعاتی نمی گیرند. مسئله این است که ما از دولت خود اطلاعات بد و ناسازگار می گیریم. ما همچنین برخی اطلاعات دریافت می کنیم ، که به نظر نمی رسد نماینده. کسانی که شباهت زیادی به ما دارند ".



گرانت گفت که پیام های مختلف دولت ترامپ و برخی از فرمانداران باعث ایجاد هرج و مرج در ایالت های دارای سیاهپوست بزرگ شده است. بیشتر آمریکایی های سیاه پوست - تقریباً 60٪ - در جنوب زندگی می کنند. فلوریدا ، آلاباما ، می سی سی پی و جورجیا همه توسط فرمانداران اداره می شوند و اطلاعات آنها در مورد چگونگی ایمن ماندن اغلب با دستورالعمل های دولت فدرال مطابقت ندارد.



وی گفت: "من فکر می کنم آنچه سیاه پوستان آمریکایی و کل کشور به آن احتیاج دارند پیام روشنی از طرف دولت فدرال است." "من فکر می کنم این به ویژه درست است ، زیرا مدت زیادی طول می کشد تا سیاه پوستان عملکرد خود را در این بحران ببینند."





وی افزود: یک پیام فدرال قوی و منسجم به دستیابی به این هدف کمک می کند.



جروم ام. آدامز ، جراح آمریکایی روز جمعه در جلسه توجیهی کارگروه کاخ سفید در مورد چگونگی آسیب ناپذیری سیاه پوستان توسط این بیماری صحبت کرد.



وی گفت: "این موضوع تکان دهنده است ، اما جای تعجب نیست که افراد رنگارنگ بیشتر بار بیماریهای مزمن را دارند." "بار طولانی مدت بیماری های پزشکی ممکن است مقاومت در برابر آسیب های ذات الریه کرونر جدید را برای افراد رنگین پوست به ویژه دشوار کند ، و در واقع ، به احتمال زیاد بار بیماری های اجتماعی نیز یکی از دلایل این امر است بار "



آدامز در مورد لزوم برقراری ارتباط بهتر با اهمیت فاصله بین جامعه و جوامع رنگی صحبت کرد و همچنین در مورد نیاز افراد در این جوامع به دنبال کردن این دستورالعمل ها صحبت کرد.



4. شکاف مسکن

وادت گاوین ، محقق اصلی تحقیق در محله سالم برای بنیاد قانون حمایت ، به "راه حل" گفت که اختلافات نژادی در مسکن باعث می شود سیاه پوستان تا حدود زیادی زندگی کنند. خطر بیشتر به دلیل یک بیماری است. سازمان وی در تلاش است تا اثرات بهداشتی ناشی از تغییرات جامعه در کلان شهر بوستون را بهتر درک و برطرف کند.



یک مطالعه دانشگاه Princeton در سال 2017 نشان داد که کودکان سیاه پوست به احتمال زیاد به آسم مبتلا می شوند زیرا آنها در ساختمانهای قدیمی آلوده به فضولات و جوندگان زندگی می کنند و در جوامع منزوی در مجاورت بزرگراههای شلوغ زندگی می کنند.



مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اخباری منتشر کردند مبنی بر اینکه بیماران آسم ممکن است بیشتر در معرض خطر مرگ از ویروس کرونا باشند.



آدامز روز جمعه گفت: "افراد رنگین پوست به احتمال زیاد در مناطق پرجمعیت و محیط های مسکونی چند نسلی زندگی می کنند ، که خطر شیوع بیماری های بسیار عفونی مانند پنومونی کرونر جدید را بیشتر می کند."



گاوین گفت: "مشکلات بزرگی در زمینه مسکن وجود دارد." "کمبود مسکن و نقض کدهای آزبست ، کپک و سوسک خطر و شیوع بیماری های تنفسی و ریوی را افزایش می دهد و مبتلایان به پرخوری قلبی را تشدید می کند. شدت علائم وقتی اجاره خانه غیرقابل پرداخت است ، خانواده های سیاه پوست و لاتین در مراکز شهری دو برابر و سه برابر می شوند ، که فاصله در خانواده را غیر ممکن می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد