Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

میزان بالای مسمومیت با سرب در میان سیاه پوستان آمریکایی نشان دهنده نابرابری نژادی است

گزارش های اخیر حاکی از آن است که نسبت سیاهپوستان آمریکایی که از ویروس کرونا ویروس جدید می میرند بیشتر از سفیدپوستان است. برای محققان بهداشت عمومی در ایالات متحده ، چنین نتایج تعجب آور نیست. از حادثه آلودگی آب در فلینت ، میشیگان تا ظهور بیماری کرم قلاب در جوامع فقیر در آلاباما ، می توان دریافت که در مقایسه با سفیدپوستان آمریکایی ، احتمالاً آفریقایی آمریکایی ها در معرض خطرات زیست محیطی و سلامتی ضعیف قرار دارند.
مطالعه ای که اخیراً در مورد مسمومیت با سرب در کودکان انجام شد ، نتایج بد نژاد پرستی سیستمی را نشان داد. سرب یک فلز سمی برای بدن انسان مضر است مقدار کمی سرب در خون می تواند سلول های مغز را از بین ببرد. در این میان ، کودکان به ویژه به اثرات سمی سرب حساس هستند و سرب خون می تواند از رشد مغز کودکان پیش دبستانی جلوگیری کند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) تخمین می زنند که حدود 2.5٪ از کودکان 0 تا 6 سال در ایالات متحده "بیش از حد سرب خون دارند".

مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی در فوریه سال جاری نشان داد که کودکان سیاه پوست آمریکایی که زیر خط فقر زندگی می کنند بیشتر از سفیدپوستان فقیر سطح سرب خون بیش از حد دارند. یا کودکان اسپانیایی تبار دو برابر بیشتر هستند. در این مطالعه از یک نمونه نمایشی از هزاران کودک 1 تا 5 ساله جمع آوری شده توسط CDC طی 11 سال استفاده شده است.

CDC با اشاره به اینکه در نوشتن گزارش شرکت نکرده است ، از اظهار نظر در مورد تحقیقات جدید خودداری کرد.
تهدیدهای بهداشتی که سیاه پوستان آمریکایی با آن روبرو هستند

از طریق داده های آماری ، حتی پس از تعدیل عواملی مانند فقر ، سطح تحصیلات ، اینکه آیا افراد سیگاری در خانواده وجود دارد و یا مسکن ، خطر مسمومیت با سرب که با سیاه پوستان روبرو است هنوز بیشتر از سایر اقوام است.

نویسنده مشترک گزارش و دانشمند مستقل کانزاس ، دنیز "درسیم" یتر گفت: "بسیاری از مردم تصور می کنند که کودکان سیاه پوست به دلیل نسبت بالاتری از فقر با تهدیدهای سلامتی بیشتری روبرو هستند. بله ، فقر در واقع یک مشکل است. ، اما در مقایسه با کودکان سیاه پوستی که آمریکایی هستند ، این اصلاً مشکلی نیست. "

نتایج این تحلیل سه ساله یتل را متعجب کرد. "من می دانم که وضعیت بد است ، اما من فکر می کنم نتیجه یک افزایش چشمگیر در آمار باشد ، نه دو برابر تا شش برابر. این تکان دهنده است."

این مطالعه همچنین به یک نتیجه گیری شگفت آور رسیده است: خطر سرب خون ناشی از عامل "سیاه بودن" بیشتر از زندگی در یک خانه قدیمی است. به عبارت دیگر ، کودکان سیاه پوستی که در خانه های ساخته شده بین سالهای 1950 و 1977 زندگی می کنند ، 6 برابر بیشتر از کودکان سفیدپوستی که در همان محیط زندگی می کنند ، بیش از حد سرب خون دارند.

دوره از 1950 تا 1977 دارای اهمیت مرجع مهمی است. ایالات متحده فقط محدودیت هایی را در مورد محتوای سرب رنگ در سال 1977 اعمال کرد. با این حال ، ایالات متحده به طور سیستماتیک رنگ سرب را از ساختمان های قدیمی حذف نکرده است. وزارت مسکن و شهرسازی تخمین می زند که کودکان در بیش از 3.6 میلیون خانه هنوز در معرض مسمومیت با سرب هستند.

یتل گفت: "اوضاع بسیار بد است و در حال بدتر شدن است. ممکن است گرد و غبار استنشاق شود ، و کودک جسم را لمس می کند و سپس دهان را لمس می کند و گرد و غبار را می بلعد. (قبل از دهه 1950) وضعیت به قدری بد بود که کودک آنها پس از اعزام به بیمارستان درگذشتند زیرا غلظت خون آنها بسیار زیاد بود. "
خطاهای "سیاست کوری رنگ"

دیوید روزنر ، نویسنده مشترک جنگ سرب ، که در سال 2014 منتشر شد ، تاریخچه مسمومیت با سرب پس از جنگ را مرور کرد. وی گفت که نژادپرستی همیشه دلیل تحمل مسمومیت با سرب توسط مقامات بوده است. روزنر خاطرنشان کرد که انجمن صنایع سرب حتی می خواستند والدین سیاه پوست را مقصر بدانند که پس از جنگ فرزندان خود را به خوردن رنگ ترغیب کرده اند.

یتر امیدوار است با تحقیقات خود اثبات کند که خطرات پنهان نژادپرستی ساختاری و روشهای غربالگری بهداشت عمومی روابط عمومی که اثرات رنگ پوست را نادیده می گیرند ، فقط مشکل را تشدید می کند.

در حال حاضر ، آکادمی اطفال و سایر م institutionsسسات آمریکایی فقط غربالگری سرب خون را برای کودکانی که در خانه های قدیمی زندگی می کنند یا متعلق به برخی از سطوح اقتصادی هستند ، توصیه می کنند. یتل معتقد است که اگر مقامات مربوطه با عوامل نژادی روبرو نشوند ، قادر به حل مشکل تبعیض محلی نخواهند بود. "اگر" سیاه پوستی "به عنوان یک عامل خطر عمده در نظر گرفته نشود ، واکنش دولت های محلی ، ایالتی و فدرال بسیاری از کودکان سیاه پوست را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد."

"اگر" سیاه پوستی "به عنوان یک عامل خطر عمده در نظر گرفته نشود ، اقدامات محلی ، ایالتی و دولت فدرال بسیاری از کودکان سیاه پوست را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد