Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

گزارش جدید تأیید می کند که اولین مورد COVID در نیویورک از اروپا ، کشورهای دیگر رخ داده است

شهر نیویورک روز دوشنبه مراکز خرید و موزه ها را باز نمی کند ، حتی اگر شهر نیویورک وارد مرحله چهارم شود ، فرماندار اندرو کوومو قول داد که بارها و رستوران ها را سرکوب خواهد کرد. آیدا سگال از NBC New York News گزارش را ارائه می دهد.


گزارش جدیدی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها تایید می کند که سایر مطالعات گزارش داده اند که اولین موارد ویروس کرونا مورد مطالعه در نیویورک ها از سایر مناطق اروپا و ایالات متحده بوده است.



در تاریخ 2 فوریه ، فرودگاه خارجی ها را که از چین سفر می کنند ، بازرسی و ممنوعیت ها را اعمال کرد و در 13 مارس ، محدودیت هایی برای مسافران از اروپا اعمال شد ، اما مانع یا کاهش سرعت ویروس SARS-CoV-2 که باعث ایجاد کرونر جدید می شود ، نشد. بر اساس گزارش منتشر شده در روز پنجشنبه ، ذات الریه. ، زیرا در حال حاضر در شهر نیویورک است.



از 1 تا 20 مارس ، 6 بخش اورژانس در شهر نیویورک (2 مورد در منهتن ، 2 مورد در کوئینز ، یک مورد در بروکلین و یک مورد در برانکس) داده های مربوط به بیماران با علائم شبیه آنفولانزا را جمع آوری کردند و دریافتند که از 544 بیمار ، 36 مورد از نظر SARS-CoV-2 مثبت بودند و نمونه ها مشابه موارد منتشر شده در اروپا بود.



براساس این گزارش ، از هر 6 اتاق اورژانس 5 مورد توسط بیمارانی که در کد پستی زندگی می کنند استفاده می شود و نسبت چینی زبانان زیاد است. با این حال ، هیچ یک از نمونه های جمع آوری شده ارتباط مستقیمی با توالی در ووهان ، چین ، که منشا شیوع آن است ، ندارد.





وزیر مطبوعات کاخ سفید ، کیلی مک اننی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت ، "وقتی [رئیس جمهور ترامپ] گفت" باز کردن ، "منظور او باز و کامل است ... علم نباید مانع این روند شود."

این گزارش همچنین نشان داد که تعداد موارد تایید شده در مورد پنومونی کرونر جدید در میان نیویورک های زیر 18 سال در هفته های 8 مارس تا 15 مارس افزایش یافته است. وزارت بهداشت تخمین می زند که در میان نوجوانان شیوع ذات الریه کرونر جدید و موارد کشف نشده افزایش یافته است. این س theال را به وجود می آورد که کودکان در مراحل اولیه شیوع بیماری و تعطیلی مدارس چه نقشی دارند؟ استراتژی تخفیف است.



این را می توان به محدود بودن در دسترس بودن آزمایش نسبت داد ، که هنوز هم بیش از چهار ماه پس از گزارش اولین مورد پنومونی کرونر برای اکثر ایالات مشکل ساز است.



روز پنجشنبه ، فرماندار اندرو کوومو این گزارش را "لعنت به آن" خواند و گفت که ممنوعیت سفر در چین و اروپا اولین اشتباه دولت فدرال در تلاش برای کاهش سرعت انتقال است.



کوومو در MSNBC گفت: "این دومین شکست است. اکنون همه انفجارها در سایر مناطق کشور کاملاً قابل پیش بینی است."





این شهر می گوید که نتایج آزمایش سریع جدید می تواند ظرف 15 دقیقه آماده شود ، اگرچه اعتراف می کند که دقیقتر از آزمایش های دیگر نیست که برای نتیجه گرفتن مدت زمان بیشتری طول می کشد. اندرو سیف از NBC New York News گزارش می دهد.

وی ادامه داد: ما هنوز این عمل را انجام نداده ایم. تا زمانی که خوش شانس نباشیم ، شاهد بازگشت عفونت به نیویورک و آلوده شدن مجدد آن به نیویورک خواهیم بود. این نه تنها اولین نارسایی است که باعث ظهور ویروس می شود ، بلکه چهار مورد ماهها بعد. برای شکست دوم ، ما هنوز در حال بحث در مورد هشت روز برای به دست آوردن نتایج آزمون هستیم. "



وزارت بهداشت ایالات متحده موافقت می کند که آزمایش محدود منجر به عدم تشخیص بسیاری از موارد پنومونی کرونر جدید شده است ، اما این نیز به دلیل استانداردهای دقیق آزمایش است. در ابتدای همه گیری ، فقط افراد نیویورکی که در آن زمان علائم ویروس کرونا را شناخته بودند مجاز به آزمایش بودند و آنها نیاز به اجازه پزشک داشتند.



اکنون ، هر نیویورکی می تواند آزمایش شود. اما وقتی کوومو روز پنجشنبه مباهات کرد که می تواند در یک روز نتیجه بگیرد ، برخی از افراد گزارش دادند که بیش از یک هفته منتظر مانده اند تا نتیجه بگیرند.



آزمایشگاه تشخیص مأموریت یکی از بزرگترین آزمایشگاههایی است که آزمایشات را انجام می دهد و گفته است که افزایش تقاضا در سایر ایالت ها باعث افزایش زمان چرخش نتایج آزمایش شده است.



آزمایشگاه روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: "ما این تقاضا را عمدتا به گسترش سریع و مداوم عفونت های ذات الریه کرونر در سراسر کشور ، به ویژه در جنوب ، جنوب غربی و غرب چین نسبت می دهیم".



در 40 ایالت ، عفونت های ویروس کرونا در حال افزایش است ، به طوری که مرگ روزانه بیش از 20 درصد از یک هفته قبل افزایش می یابد. فلوریدا ، جایی که بسیاری از سفرهای دریایی در آنجا آغاز و پایان یافت ، تقریباً 14000 مورد ویروس جدید گزارش داد و یک رکورد یک روزه از 156 گزارش مرگ را ثبت کرد ، که بالاترین بالاترین گزارش از 132 گزارش مرگ در روز سه شنبه را شکست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد