Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

تعداد بیش از حد مرگ ناشی از COVID-19 در ایالات متحده توسط جامعه سیاه پوستان ایجاد می شود

شواهد جدیدی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است آفریقایی آمریکایی های آفریقایی تبار بیشتر از سفیدپوستان یا سایر اقوام بر اثر ویروس کرونا ویران شوند.
براساس اداره سرشماری ایالات متحده ، جمعیت سیاهان آمریکایی 13.4 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهد ، اما این مطالعه نشان داد که شهرستانهایی که جمعیت سیاهپوست بیشتری دارند بیش از نیمی از کل موارد جدید پنومونی کرونر را تشکیل می دهد و تقریبا 60 درصد از مرگها
محققان در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد به این نتیجه رسیدند که نابرابری ، از جمله دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، احتمالاً علت این امر است.
تیمی از اپیدمیولوژیست ها و پزشکان از چهار دانشگاه با موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی ایدز amfar و مرکز نوآوری واکسن سیاتل PATH همکاری کردند تا از طریق مقایسه در سطح شهرستانها ، موارد و مرگ پنومونی کرونر جدید را تجزیه و تحلیل کنند. در بسیاری از مناطق ، داده های قومیت هنوز فاقد است ، و تجزیه و تحلیل آنها از اواسط آوریل استفاده می کند.
آنها شهرستانها را با نسبت نامتناسب ساکنان سیاهپوست - 13٪ یا بیشتر ساکنان سیاه پوست - با شهرستانهایی که آفریقایی آمریکایی کمتری دارند مقایسه کردند. آنها گفتند که شهرستانهایی که جمعیت زیادی از آنها سیاه پوست است 52٪ از تشخیص های ویروس کرونا ملی و 58٪ موارد مرگ و میر در اثر پنومونی عروق کرونر را تشکیل می دهد.
دانشمندان از دانشکده بهداشت عمومی اموری رولینز ، دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز بلومبرگ ، مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی و موسسه حقوقی ملی و جهانی بهداشت و درمان دانشگاه جورج تاون نوشتند: "شرایط اجتماعی ، قومیت ساختاری سوسیالیسم و
​​عوامل دیگر افزایش تشخیص و خطر مرگ COVID-19 در جامعه سیاه پوستان. "
جوامع سیاه پوست و اسپانیایی تبار در ایالات متحده متحمل بار ویروس کرونا می شوند
عوامل ساختاری ، از جمله فرصت های مراقبت های بهداشتی ، تراکم خانواده ، بیکاری ، تبعیض عمومی و غیره ، دلایل این تفاوت ها است ، نه ویژگی های ذاتی جامعه سیاه پوستان یا عوامل فردی.
محققان موارد ویروس کرونا را در بیش از 3100 شهرستان بررسی کردند و در پایان ماه ژانویه تا اواسط آوریل درگذشتند. محققان دریافتند که نسبت شهرستانهای سیاه در جنوب بیشتر است. آمریکایی های آفریقایی تبار 13٪ تا بیش از 87٪ از کل جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.
این مطالعه خاطرنشان کرد: "میزان مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید در یک دهکده نامناسب سیاه روستایی و کوچک شهری بالاتر است."
مطالعات نشان داده است که از 13 آوریل ، 283،750 مورد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در یک شهرستان نامتناسب سیاه ، با مرگ 12،748 نفر ، در حالی که سایر شهرستانها 263،640 مورد ویروس کرونا و تلفات 8،886 نفر داشته اند.
نویسنده نتیجه گیری می کند: "این داده ها نشان می دهد که در شهرستانهای غیر متناسب سیاهپوست ، در مقایسه با سایر شهرستانها ، نسبت تشخیص و مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر بسیار بیشتر است و نسبت تشخیص دیابت ، مرگ ناشی از بیماری های قلبی و مرگ ناشی از بیماری عروق مغزی نیز بیشتر است. بسیار "
این تحقیق هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است ، در حال حاضر در یک مجله پزشکی در حال بررسی است و هنوز منتشر نشده است.
تصحیح: طبق این مطالعه ، این گزاره اصلاح شده است ، به این معنی که شهرستانهایی که جمعیت سیاه بیشتری دارند بیش از نیمی از موارد پنومونی کرونر جدید و تقریباً 60٪ مرگ و میر را تشکیل می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد