Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

ترامپ برای کمک به نیویورک خیلی دیرتر محدودیت های سفر COVID-19 را آزاد کرد

محدودیت های سفر صادر شده توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ برای جلوگیری از COVID-19 برای کمک به شهر نیویورک طراحی شده است ، با تکمیل گزارشی که روز پنجشنبه توسط دولت فدرال توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد.


"آنها شکست خوردند ، ویروس به نیویورک آمد و آمریکایی ها در اثر عدم موفقیت دولت جان دادند. فرماندار نیویورک اعلام کرد. اندرو کوومو (D) روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به این گزارش پاسخ داد.



کوومو افزود: "این واقعیت ها است. آنها علم را از دست داده اند. کار دولت شکست خورده است ، و آنها هنوز هم شکست می خورند."



ترامپ تا 13 مارس ، تقریباً شش هفته پس از اعمال محدودیت برای گردشگران چینی ، محدودیتی برای ورود اروپاییان به ایالات متحده ایجاد نکرد. اما از 8 مارس ، گسترش شیوع ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک آغاز شده است. سویه ویروس در شهر بسیار شبیه ویروس کرونا است که در اروپا گسترش می یابد ، نه اینکه در اروپا شیوع یابد. چین - نشان می دهد که از اروپا یا احتمالاً از سایر مناطق ایالات متحده گسترش یافته است.



هیچ یک از سویه های موجود در شهر نیویورک با محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ووهان در چین مطابقت نداشت که این کشف "غیر منتظره" است.



این مطالعه اظهار داشت: "وقتی اروپا محدودیت هایی را اعمال کرد ، واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه از قبل اتفاق افتاده بود." بیش از 23000 نفر بر اثر ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک جان خود را از دست دادند.



در این گزارش آمده است که آزمایش در نیویورک نیز در آن زمان محدود بود ، بنابراین تعداد موارد جدید ذات الریه کرونر بدون افزایش یافتن در حال افزایش است.



کوومو بارها و بارها اصرار داشته است که ویروس در حال گردش در این شهر از اروپا است و مطالعات قبلی این موضوع را تأیید کرده است. وی روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح داد."



کوومو گفت که از 2 فوریه تا 13 مارس ، بیش از 3900 پرواز از اروپا وارد فرودگاه بین المللی جان اف کندی و فرودگاه لیبرتی نیوآرک شدند.



کوومو گفت که مقامات فدرال "هنوز دانش را ردیابی نکرده اند و دولت هنوز ناتوان است. این رشدی است که ما در سراسر کشور شاهد هستیم."



کوومو هشدار داد که "موج دوم" در این ایالت "بازگشت COVID از ایالات دیگر است که اکنون به ویروس آلوده شده و آن را به نیویورک منتقل کرده اند." وی آن را "اسلحه دو لول غیر صالح دولت فدرال" خواند. "



وی از خبرنگاران پرسید: "آیا می دانید چه ویروسی از COVID بدتر است؟" "ایالات متحده ویروس و بی لیاقتی فدرال را شکافته است. این ویروس است که صدمات زیادی به این کشور وارد کرده است."



ترامپ بارها چین را متهم کرده است که ویروس را در مرزهای خود متوقف نمی کند ، اگرچه دولت ترامپ در حالی که تنها چند مورد شناخته شده از ویروس کرونا در ایالات متحده وجود داشت ، قادر به این کار نبود.



او همچنین بارها به خود می بالید که با محدود کردن سفر میلیون ها نفر جان خود را نجات داد. اما به نظر می رسد که این محدودیت ها در نیویورک کمک محدودی داشته و فقط در مورد اتباع خارجی اعمال می شود. شهروندان آمریکایی آزاد هستند که به این سو و آن سو به چین و اروپا پرواز کنند.



مسخره این است که به دلیل افزایش موارد جدید پنومونی کرونر در ایالات متحده ، اکنون آمریکایی ها اجازه ورود به اروپا را ندارند. روز پنجشنبه این تحریم را به مدت دو هفته تمدید کنید.



نیل فرگوسن اپیدمیولوژیست انگلیسی به هافینگتون پست گفت که "بسیاری از مردم" هزاران نفر در ایالات متحده زندگی می کنند ، و رهبران ایالتی آنها را نجات داده اند ، و آنها "در خانه بمانند" و "جامعه" صادر کرده اند. دستور قرنطینه "و نیاز به قرنطینه دارد "



تحقیقات مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک را از 1 تا 20 مارس ، که مرحله اولیه بیماری همه گیر در ایالات متحده است ، بررسی کرد.



تا اواخر روز پنجشنبه ، بیش از 3،570،000 مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تایید شده و بیش از 138،000 مورد مرگ وجود دارد.

میزان مرگ و میر سیاهان زیاد است ، همه گیری نشان دهنده مرگ جامعه آمریکا است

شهردار شیکاگو ، لوری لایت فوت ، گفت که او از تعداد مرگ های ناشی از ویروس تاج جدید در شهر خود شوکه شده است. وی گفت: میزان مرگ و میر سیاهان آلوده هفت برابر سایر اقوام است.


این اپیدمی تفاوت های اجتماعی را برجسته می کند



اگرچه هیچ نظرسنجی در سطح کشور انجام نشده است ، داده های چندین شهر به وضوح نشان می دهد که شیوع اپیدمی تاج جدید در میان آفریقایی آمریکایی ها بسیار بیشتر از متوسط
​​است و میزان مرگ و میر بیشتر از سفیدپوستان است.



به عنوان مثال ، در نیواورلئان ، لوئیزیانا ، نسبت ساکنان سیاهپوست در این شهر فقط 29٪ است ، اما نسبت مرگ و میر ناشی از ویروس تاج جدید در شهر تا 70٪ است. لیندا ری موری ، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه ایلینوی ، گفت: "ویروس کرونا ویروس جدید مشکلات طولانی مدت را در معرض دید قرار داده است. نسبت آفریقایی آمریکایی هایی که از دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی رنج می برند ذاتاً بیشتر از افراد دیگر است و بنابراین آسیب پذیر تر (در برابر ویروس ها). "





"فقط سفیدپوستان پیر و ضعیف می میرند"؟



در واقع ، عفونت و میزان مرگ ویروس کرونا بسیار مرتبط با تحصیلات افراد و محیطی است که در آن زندگی می کنند. به عنوان مثال ، آیا منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارای جمعیت زیادی است ، محل کار شما ، آیا ظرفیت کافی برای مراجعه به پزشک را دارید و آیا بیمارستان کاملاً مجهزی در این نزدیکی هست و غیره از همه این موارد ، وضعیت متوسط
​​سفیدپوستان بهتر از سیاه پوستان است. این همچنین بدان معنی است که تعداد سفیدپوستان در خانه بیشتر است ، در حالی که سیاه پوستان با افراد دیگر تماس بیشتری دارند. شایعات ، گزارش های دروغین و تئوری های توطئه بسیاری در دامن زدن به شعله های آتش نقش داشته است.



یک رهگذر در خیابان های شیکاگو به خبرنگار آلمانی - گوانگشی گفت: "ما فکر کردیم که مرگ پنومونی تاج جدید همه سفیدپوستان مسن و ضعیف است. تصاویر از سراسر جهان به این شکل است." لایت فوت شهردار شیکاگو همچنین گفت Had چنین تجربه ای وی این جمله را بیش از یک بار شنیده است: "سیاه پوستان از ویروس کرونا محافظت می کنند." اما اولین مرگ این شهر در اثر تاج جدید یک زن آفریقایی-آمریکایی بود.



برای درمان پزشکی راحتی ایجاد کنید



پاتریس هریس ، رئیس انجمن پزشکی آمریکا ، گفت: "بنابراین برای عموم مردم ، مسئله اصلی در حال حاضر ارائه هر چه بیشتر اطلاعات است: مددکاران اجتماعی ، اعضای کنگره ، جوامع کلیسایی با نفوذ و حتی باشگاه ها همه باید کمک کنند." کاملاً ضروری است ، هریس گفت: "با این حال ، ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که آزمایش ویروس می تواند در این جوامع ادامه یابد."



فقط از این طریق می توان مبتلایان را منزوی کرد و از آلوده سازی دیگران خودداری کرد. از آنجا که آزمایش ویروس تنها با درخواست پزشک انجام می شود ، افرادی که به پزشک مراجعه نمی کنند نمی توانند آزمایش شوند.

احتمال مرگ سیاه پوستان در اثر ویروس کرونا تا چهار برابر انگلیس بیشتر است.

برخطآخرین داده های اداره آمار ملی در انگلستان میزان نابرابری در مرگ ناشی از ویروس کرونا را تأیید می کند: مردان و زنان سیاه پوست پس از ابتلا به ویروس کرونا ، چهار برابر بیشتر از سفیدپوستان می میرند و مردان و زنان آسیای جنوبی نیز در خطر بسیار بالاتر است.
حقایق کلیدی
این ارقام اداره ملی آمار انگلیس و ولز ، سن افراد ، محل زندگی آنها و شرایط سلامتی قبلی را همراه با تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه تاج جدید و سرشماری سال 2011 در نظر می گیرد.

این داده ها ، چه برای فاکتورهای اجتماعی و چه پزشکی تنظیم شده باشد یا خیر ، تفاوت های قابل توجهی را در خطر مرگ از ویروس کرونا در میان نژادهای مختلف در انگلستان نشان می دهد. این نشان می دهد عوامل غیرقابل توجیه دیگر ، از جمله تبعیض نژادی ، بیماری های زمینه ای و امکان کار در خط مقدم و همچنین نقش هایی که مردم با آن روبرو هستند ، همگی می توانند نقش داشته باشند.

مدل تعدیل نشده نشان می دهد که زنان سیاه پوست 4.3 برابر بیشتر از سفیدپوستان و مردان سیاه پوست 4.2 برابر بیشتر از مردان و زنان سفیدپوست در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند.

اما حتی با در نظر گرفتن عوامل فوق ، مردان و زنان سیاه پوست 1.9 برابر بیشتر از سفیدپوستان در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند.

اداره ملی آمار دریافت که بنگلادشی ها ، پاکستانی ها ، هندی ها و کودکان نژاد مختلط نیز در معرض خطر بسیار بیشتری قرار دارند. مدل تعدیل شده نشان می دهد که مردان بنگلادشی و پاکستانی 1.8 برابر بیشتر از مردان سفیدپوست در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند ، در حالی که زنان 1.6 برابر بیشتر در اثر مردان سفیدپوست می میرند.

اداره ملی آمار گفت: "این نتایج نشان می دهد که تفاوت مرگ و میر در بین اقوام مختلف در پنومونی تاج جدید تا حدی به دلیل معایب اقتصادی اجتماعی و سایر شرایط است ، اما بقیه دلایل توضیح داده نشده است."

نظر مهم
دکتر Zubaida Haque ، معاون مدیر Runnymede Trust ، اندیشکده برابری نژادی ، گفت: "ما نمی توانیم از اهمیت تبعیض نژادی و نابرابری نژادی (به عنوان مثال در مسکن) ، حتی در گروه های اقتصادی-اجتماعی فقیر ، چشم پوشی کنیم. این عوامل مهم هستند. با این حال ، این عوامل در بیشتر مدل سازی های آماری عوامل خطر COVID-19 در نظر گرفته نمی شوند. "
پس زمینه کلیدی
اداره ملی آمار انگلستان بر اساس تجزیه و تحلیل ماه گذشته است. روزنامه گاردین دریافت که از 19 آوریل ، یک پنجم بیماران ویروسی کرونا که در بیمارستان های انگلیس فوت کردند ، اقلیت های سیاه پوست ، آسیایی یا قومی بودند (BAME) ، حتی اگر آنها 15٪ از جمعیت انگلیس را تشکیل دهند. گزارشات از سایر نقاط جهان ، از جمله کشورهای شمال اروپا و ایالات متحده. نگرانی این است که تأثیر ویروس کرونا در جوامع اقلیت حتی جدی تر است.

منتقد اصلی
نیل ، رئیس کالج سلطنتی جراحان؟ پروفسور مورتنسن خواستار حذف کارمندان NHS در خط مقدم جبهه از مناطق پر خطر شد. زودتر به من خبر اسکای نیوز را دادند. دو سوم محققان دانشگاه بریستول (دانشگاه بریستول) گفتند که در میان کارکنان پزشکی که پس از ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس فوت کردند ، اقلیت های قومی وجود دارد.

تحقیقی توسط دانشمندان دانشگاه آکسفورد و دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن نشان می دهد که باید داده های مربوط به خطرات شغلی جمع آوری شود. سایر دلایل احتمالی برای افزایش خطر جمعیت BME ، خطر بالاتر عفونت است ، از جمله نمایندگی بیش از حد در معرض مشاغل "خط مقدم" با خطر بالاتر عفونت. تحقیقات نشان میدهد.

اطلاعات تکمیلی
دولت انگلیس در هفته ای که با فشار برای توضیح مرگ نامتناسب سیاه پوستان ، آسیایی ها و اقلیت ها در انگلیس روبرو شده بود ، بررسی تأثیر عوامل منجمله نژاد و جنسیت در مرگ ویروس کرونا را آغاز کرد.

شهردار لندن ، صدیق خان ، روز پنجشنبه خواستار ثبت قومیت در تمام گواهی های مرگ شد ، "برای افشای تأثیر نامتناسب پنومونی تاج جدید و بیماری های دیگر بر جوامع سیاه ، آسیایی و اقلیت ها در پایتخت ،" دفتر وی گفت. گفتن. برای شرایط فعلی ، قومیت شامل نمی شود.

وی گفت: "ما باید تأثیر آن را به طور کامل در جوامع خود آشکار کنیم ، گفتگوی صادقانه ای راجع به دلایل آن داشته باشیم و برای حل این مشکلات سخت تلاش کنیم. به همین دلیل من خواستار شفافیت بیشتر و گردآوری رهبران شهرها و دیدن ما هستیم انجام شود "

پنومونی تاج جدید: ممنوعیت سفر در ایالات متحده برای منطقه مترو نیویورک خیلی دیر است ، CDC گفت ، با تکرار بیانیه Cuomo Putnam

اکنون ، آژانس اصلی دولتی که با بحران مقابله می کند با این ارزیابی موافق است.


تجزیه و تحلیل جدید توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) نشان می دهد تا زمانی که دولت فدرال محدودیت سفر به اروپا را اعمال می کند ، دیگر خیلی دیر شده است و ویروس در منطقه تحت کنترل درآمده است.



دولت فدرال در اوایل فوریه سفر از چین را محدود کرد ، اما تا اواسط ماه مارس میلیون ها مسافر برای محدود کردن سفر از اروپا به فرودگاه این منطقه سه کشوره وارد فرودگاه شده بودند زیرا مسافران اروپایی ویروس را حمل می کردند.



کوومو قبلاً گفت: "دولت فدرال ممنوعیت سفر اروپا را تا 16 مارس اجرا نکرد." بنابراین ، بین ژانویه ، فوریه و مارس ، چند پرواز به کندی وجود دارد و چند نفر به اینجا می آیند؟ "سه میلیون نفر



وی ادامه داد: "به همین دلیل نیویورک بالاترین میزان آلودگی را دارد ... این هیچ ارتباطی با نیویورکی ها یا ایالت آبی ندارد". "این به این دلیل است که ما گمراه شده ایم. ما گمراه شده ایم. ویروس از اروپا می آید ، نه ویروسی که در اصل تصور می شد از چین است."



گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که آزمایشات محدود بوده است ، یعنی در شهر نیویورک با جمعیت بسیار زیاد ، که باعث می شود ویروس قبل از اینکه کشور متوجه تهدیدی که برای کشور می کند ، بدون وقفه گسترش یابد.



داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و بهداشت روان نیویورک از یکشنبه ، اول مارس تا جمعه ، 20 مارس نشان داد که در عرض یک هفته ، "انتقال پایدار جامعه" در منهتن وجود دارد.



رابرت ردفیلد ، مدیر CDC ، گفت: "پس از شیوع در اروپا ، تعداد زیادی از سفرهای اروپایی واردات و گسترش سریع ما را تسریع کرده است. من فکر می کنم هشدار سفر ما باید زودتر باشد."



طبق CDC ، این بخش نمونه های گرفته شده از افراد در اورژانس با علائم آنفلوآنزا را مورد بررسی قرار داد. از 544 نفر ، 36 نفر (6.6٪) از نظر پنومونی کرونر جدید مثبت بودند.



کوومو روز پنجشنبه 16 ژوئیه در یک کنفرانس گفت: "کوه سینا قبلا گزارشی صادر کرد و دریافت که ویروسی که به نیویورک آمده است از اروپا بوده نه از چین." "آنها این کار را با مطالعه ترکیب ژنتیکی ویروس انجام دادند. وقتی ویروس از چین به اروپا گسترش یافت ، ویروس در اروپا جهش پیدا کرد و سویه ویروسی که به نیویورک آمد از اروپا آمد.



"گزارشی که آنها تازه ارائه دادند بیان داشت که اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم برای کاهش است ، اما واردات و انتقال جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا در نیویورک رخ داده است."



کوومو در ادامه به انتقاد از رئیس جمهور دونالد ترامپ و دولت منفعلانه آن در مورد اپیدمی پنومونی تاج جدید پرداخت.



داستان قبلی-کوید -19: کوومو انتقاداتی را برای "تشویق" پیشرفت همه گیری در یک برنامه تلویزیونی به دنبال داشت.

کوومو گفت: "مقامات فدرال ، دولت فدرال فقط آن را از دست داد." "رئیس جمهور دوست دارد در مورد ممنوعیت سفر خود صحبت کند ، که م effectiveثر است. CDC خودش می گوید که ممنوعیت سفر خیلی دیر است.



کوومو ادامه داد: "رئیس جمهور دوست دارد در مورد ممنوعیت سفر خود به چین در 2 فوریه صحبت کند. وقتی رئیس جمهور ممنوعیت سفر به چین را اجرا می کند ، دیگر خیلی دیر است زیرا ویروس از چین خارج شده و به اروپا رفته است."



"در اواسط ماه مارس ، رئیس جمهور ممنوعیت سفر در برخی از کشورهای اروپایی را صادر کرد. CDC همچنین گفت که خیلی دیر است. وقتی آنها در 13 مارس ممنوعیت سفر از اروپا را اعمال کردند ، دیگر خیلی دیر بود. ویروس در جدید است یورک ، چندین هفته در نیویورک بوده است. "



کوومو گفت که بین ممنوعیت سفر در چین و ممنوعیت سفر در اروپا ، 2،758 پرواز در فرودگاه JFK و 1200 هواپیما در Newark فرود آمدند.



کوومو تکرار کرد: "ویروس از اروپا می آید. آنها آن را از دست دادند." قبل از اینکه بفهمند در نیویورک گسترش یافته است. وقتی آنها ممنوعیت سفر در اروپا را اجرا کردند ، دیگر خیلی دیر شده بود.



"اسب از انبار بیرون آمد و سپس درب انبار توسط مقامات فدرال بسته شد." بنابراین ، هیچ سیاسی وجود ندارد ، نه - اینها همه واقعیت است. "



فرماندار هشدار داد که ممکن است موج دوم ایجاد شود ، اگرچه ممکن است همانطور که در ابتدا انتظار می رفت ظاهر نشود.



کوومو گفت: "موج دوم ویروس ها ویروس های جهش یافته نخواهند بود."



کوومو اضافه کرد: "موج دوم COVID از کشورهای دیگر بازگشت خواهد کرد. این ایالت ها اکنون به ویروس آلوده شده و ویروس را به نیویورک منتقل می کنند. بنابراین ، هنگامی که دولت فدرال ویروس را از اروپا به نیویورک وارد کرد ، نیویورک یک بار شکست خواهد خورد. سپس ، هنگامی که ویروس در سایر ایالت ها افزایش می یابد و سپس به نیویورک بازگشت ، بی کفایتی دولت دوباره به نیویورک آسیب می رساند. "" این تفنگ ساچمه ای دو طرفه دولت فدرال خواهد بود. "

ریشه های عصبانیت: سه دلیل که آمریکایی های آفریقایی تبار بیشترین ضرر را در زمان ویروس کرونا داشتند

آن آربور (اظهار نظر آگاهانه) - حتی قبل از این که تظاهرات سراسری کشور را فرا گرفته و منجر به دستگیری 17 شهر شود ، به دلیل مرگ نامناسب یک افسر پلیس مینیاپولیس ، جورج فلوید ، وضعیت آفریقایی آمریکایی ها در این کشور به دلیل نامناسب شدن وضعیت از همه گیری و رکود اقتصادی همراه آن.


برخی از خشم هایی که در شهرهای آمریکا دیده ایم انقلابی با افزایش انتظارات است. آمریکایی های آفریقایی تبار در سال های اخیر برخی افزایش دستمزدها را تجربه کرده اند. تازه از بین رفته بود



1. نرخ بیکاری سیاه پوستان به بیش از 16 درصد رسیده است.



گاردین گزارش می دهد



"طبق اطلاعات فدرال رزرو ، 40٪ از خانوارهای با درآمد کمتر از 40،000 دلار بیکاری را تجربه کرده اند."

نگهبان ادامه می دهد



طبق داده های موسسه سیاست های اقتصادی ، تنها 20٪ از کارگران سیاه پوست واجد شرایط کار در خانه هستند ، در حالی که تنها 30٪ از کارگران سفید پوست مجاز به کار در خانه هستند.

2. طبقه متوسط
​​سیاه پوک شد و هزاران شرکت تعطیل شدند:



ویروس کرونا و بسته شدن آن ، طبقه متوسط
​​جدید سیاه پوست را نابود کرده است. تعداد صاحبان مشاغل سیاه پوست از ماه فوریه 41 درصد کاهش یافته است. به عبارت دیگر ، نزدیک به نیمی از شرکت های سیاه پوست مسدود شده اند و برخی از آنها هرگز برنخواهند گشت.



این کشور 450،000 شرکت سیاه پوست را از دست داده است. این بخشها به طور متناسب در تمام بخشهای اقتصاد - بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر سالنهای بستن مو و ناخن ، تاکسی ، رستوران ، مراکز مراقبت روزانه قرار دارند ، ظاهر می شوند. علاوه بر این ، هانا نولز از روزنامه واشنگتن پست نوشت که آنها منابع مالی زیادی ندارند و احتمالاً در وهله اول زندگی خود را تأمین می کنند. همچنین دستیابی به کمک دولت (که بیشتر آنها توسط زنجیره سفید ربوده شده بود) برای آنها دشوار است. آنها معمولاً خیلی کوچک هستند و هیچ کارمندی ندارند و بنابراین استانداردهای تعیین شده توسط کنگره را ندارند.



3. پنومونی تاج جدید آفریقایی آمریکایی ها تلاش خود را برای انجام همان کار سایر گروهها دو برابر می کنند.



از 20 ماه مه ، حدود 20،000 آفریقایی آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند و یک هفته و نیم پیش ، تعداد کل مرگ ها 92128 نفر بوده است. این نسبت نزدیک به 22٪ است. آفریقایی-آمریکایی ها 12٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند ، بنابراین میزان مرگ و میر آنها تقریباً دو برابر است. اد پیلکینگتون از گاردین نوشت ،



"در سطح ملی ، میزان مرگ و میر برای آمریکایی های آفریقایی تبار 50.3 در هر 100000 نفر است ، در حالی که برای سفیدپوستان 20.7 ، برای لاتین ها 22.9 و برای آمریکایی های آسیایی آمریکایی 22.7 است."

از آنجا که بسیاری از افراد مسن فقیر بدون تشخیص در رختخواب می میرند ، این تعداد ممکن است از گزارش شده توسط CDC بدتر باشد.



دلیل بالا بودن میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها در نژادپرستی سیستمی است که اکثر جوامع سفیدپوست بر آنها تحمیل کرده اند.



آمریکایی های آفریقایی تبار به احتمال زیاد در صنایع "ضروری" کار می کنند - بسیاری از آنها در فروشگاه های مواد غذایی کار می کنند و بسیاری از آنها کادر پزشکی و پرستار هستند. آنها این جای خالی ها را پر کردند ، در نتیجه از افزایش نرخ بیکاری ، حتی بیش از حد افزایش نرخ بیکاری جلوگیری کردند. عیب این است که آنها در معرض بار ویروسی بیشتری قرار دارند.



بعید است آنها بیمه درمانی خوبی نیز داشته باشند.



من قبلا نوشتم ،



"11.5٪ آفریقایی آمریکایی ها در حال حاضر از پوشش بیمه درمانی برخوردار نیستند ، در حالی که نسبت سفیدپوستان 7.5٪ است. این آمار به این معنی است که حدود 5.5 میلیون آفریقایی آمریکایی بیمه نیستند و ممکن است به ندرت به دکتر مراجعه کنند. به نظر می رسد کل ایالت مینه سوتا یا کل ایالت کلرادو بیمه درمانی ندارد. "

انتظار می رود حدود 43 میلیون آمریکایی بیمه درمانی خود را از دست بدهند و بعید است حدود 7 میلیون نفر جایگزین آن شوند. این ضرر حداقل بیشتر از سایر گروهها آفریقایی آمریکایی ها را متضرر خواهد کرد.



فرمانداران جمهوری خواه از پیوستن به طرح اوباماکر امتناع کردند ، هرچند که در چند سال اول هیچ قیمتی برای آنها نداشت ، که این امر برای فقرا بسیار گران بود. به طور خلاصه ، قبل از بحران فعلی ، 28 میلیون آمریکایی تحت پوشش قرار نگرفتند. آمریکایی های آفریقایی تبار در این نسبت رشد چشمگیری داشته اند.



حتی در مواردی که بتوانند به پزشک مراجعه کنند ، تشخیص آفریقایی آمریکایی های مبتلا به COVID-19 بسیار کمتر است. بیمار سفید نیست. بعید است پزشک آنها را برای آزمایش توصیه کند. در مراحل اولیه همه گیری ، محل آزمایش اغلب در جوامع سفیدپوست ثروتمند واقع شده است. بعید است بیمارستان های مناطق فقیرنشین کادر پزشکی را به تجهیزات حفاظت شخصی مناسب مجهز کنند و در نتیجه میزان آزمایش ارائه شده را کاهش دهند.



آفریقایی-آمریکایی ها اغلب به مناطق مسکونی نزدیک کارخانه های ذغال سنگ و سایر ذرات مضر منتقل می شوند و باعث می شوند از آسم و سایر بیماری های ریوی رنج ببرند که به دلیل ویروس کرونا مرده است. آنها معمولاً در صحرای غذا زندگی می کنند و از چند فروشگاه رفاهی غذاهای با کالری بالا اما با قیمت پایین خریداری می کنند.بنابراین چاقی نیز یک مشکل محسوب می شود.این یک عامل همراه دیگر است که کشندگی ویروس کرونا را افزایش می دهد.



بسیاری از کارشناسان بر این باورند که عدم تمایل ترامپ برای تعطیل کردن کشور در پایان ماه فوریه - بسیاری از دانشمندان دولت می خواستند این کار را بکنند ، تعداد کشته ها را بسیار افزایش داد و سیاست ترامپ باعث 40 مورد از 103000 مرگ ما شد. (دانشمندان CDC مصمم بودند که در پایان اقامت در ماه فوریه از او بخواهند هند را تعطیل کند ، اما یکی از آنها علنی صحبت کرد و باعث سقوط بازار شد. ترامپ از دهلی نو بازگشت و با عصبانیت اعتقاد داشت که بازار به او صدمه خواهد زد انتخاب مجدد ، بنابراین دانشمندان مجبور به تسلیم شدن شدند ؛ ترامپ تا اواسط ماه مارس اقدامی نکرد.)



این بدان معنی است که ترامپ بیش از 9000 آفریقایی تبار آمریکایی را که به دلیل غفلت سوicious نادرست از ویروس کرونا رنج می بردند ، کشته است.