Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

ترامپ برای کمک به نیویورک خیلی دیرتر محدودیت های سفر COVID-19 را آزاد کرد

محدودیت های سفر صادر شده توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ برای جلوگیری از COVID-19 برای کمک به شهر نیویورک طراحی شده است ، با تکمیل گزارشی که روز پنجشنبه توسط دولت فدرال توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد.


"آنها شکست خوردند ، ویروس به نیویورک آمد و آمریکایی ها در اثر عدم موفقیت دولت جان دادند. فرماندار نیویورک اعلام کرد. اندرو کوومو (D) روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به این گزارش پاسخ داد.



کوومو افزود: "این واقعیت ها است. آنها علم را از دست داده اند. کار دولت شکست خورده است ، و آنها هنوز هم شکست می خورند."



ترامپ تا 13 مارس ، تقریباً شش هفته پس از اعمال محدودیت برای گردشگران چینی ، محدودیتی برای ورود اروپاییان به ایالات متحده ایجاد نکرد. اما از 8 مارس ، گسترش شیوع ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک آغاز شده است. سویه ویروس در شهر بسیار شبیه ویروس کرونا است که در اروپا گسترش می یابد ، نه اینکه در اروپا شیوع یابد. چین - نشان می دهد که از اروپا یا احتمالاً از سایر مناطق ایالات متحده گسترش یافته است.



هیچ یک از سویه های موجود در شهر نیویورک با محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ووهان در چین مطابقت نداشت که این کشف "غیر منتظره" است.



این مطالعه اظهار داشت: "وقتی اروپا محدودیت هایی را اعمال کرد ، واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه از قبل اتفاق افتاده بود." بیش از 23000 نفر بر اثر ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک جان خود را از دست دادند.



در این گزارش آمده است که آزمایش در نیویورک نیز در آن زمان محدود بود ، بنابراین تعداد موارد جدید ذات الریه کرونر بدون افزایش یافتن در حال افزایش است.



کوومو بارها و بارها اصرار داشته است که ویروس در حال گردش در این شهر از اروپا است و مطالعات قبلی این موضوع را تأیید کرده است. وی روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح داد."



کوومو گفت که از 2 فوریه تا 13 مارس ، بیش از 3900 پرواز از اروپا وارد فرودگاه بین المللی جان اف کندی و فرودگاه لیبرتی نیوآرک شدند.



کوومو گفت که مقامات فدرال "هنوز دانش را ردیابی نکرده اند و دولت هنوز ناتوان است. این رشدی است که ما در سراسر کشور شاهد هستیم."



کوومو هشدار داد که "موج دوم" در این ایالت "بازگشت COVID از ایالات دیگر است که اکنون به ویروس آلوده شده و آن را به نیویورک منتقل کرده اند." وی آن را "اسلحه دو لول غیر صالح دولت فدرال" خواند. "



وی از خبرنگاران پرسید: "آیا می دانید چه ویروسی از COVID بدتر است؟" "ایالات متحده ویروس و بی لیاقتی فدرال را شکافته است. این ویروس است که صدمات زیادی به این کشور وارد کرده است."



ترامپ بارها چین را متهم کرده است که ویروس را در مرزهای خود متوقف نمی کند ، اگرچه دولت ترامپ در حالی که تنها چند مورد شناخته شده از ویروس کرونا در ایالات متحده وجود داشت ، قادر به این کار نبود.



او همچنین بارها به خود می بالید که با محدود کردن سفر میلیون ها نفر جان خود را نجات داد. اما به نظر می رسد که این محدودیت ها در نیویورک کمک محدودی داشته و فقط در مورد اتباع خارجی اعمال می شود. شهروندان آمریکایی آزاد هستند که به این سو و آن سو به چین و اروپا پرواز کنند.



مسخره این است که به دلیل افزایش موارد جدید پنومونی کرونر در ایالات متحده ، اکنون آمریکایی ها اجازه ورود به اروپا را ندارند. روز پنجشنبه این تحریم را به مدت دو هفته تمدید کنید.



نیل فرگوسن اپیدمیولوژیست انگلیسی به هافینگتون پست گفت که "بسیاری از مردم" هزاران نفر در ایالات متحده زندگی می کنند ، و رهبران ایالتی آنها را نجات داده اند ، و آنها "در خانه بمانند" و "جامعه" صادر کرده اند. دستور قرنطینه "و نیاز به قرنطینه دارد "



تحقیقات مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک را از 1 تا 20 مارس ، که مرحله اولیه بیماری همه گیر در ایالات متحده است ، بررسی کرد.



تا اواخر روز پنجشنبه ، بیش از 3،570،000 مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تایید شده و بیش از 138،000 مورد مرگ وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد