Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

ویرایش Coronavirus: گزارش cdc تأیید می کند که انتشار اولیه COVID در نیویورک از اروپا رخ داده است

گزارش جدیدی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها تأیید کرد که موارد ویروس کرونا در شهر نیویورک در ابتدای شیوع بیماری از اروپا رخ داده و موج جدیدی از عصبانیت فرماندار اندرو کوومو را ایجاد کرده است. پنجشنبه بعد از ظهر ، وی در تماس تلفنی با خبرنگاران گفت: "ویروس به نیویورک آمده است و آمریکایی ها به دلیل عدم موفقیت دولت جان خود را از دست داده اند." "اینها واقعیت ها هستند. آنها علم را از دست داده اند."


این مقاله ، تحت عنوان "آزمایش عفونت SARS-CoV-2 مبتنی بر جامعه و خصوصیات ژنتیکی شهر نیویورک" ، "در اطلاعیه" در مارس 2020 ، وزارت بهداشت و بهداشت روان نیویورک نظارت دقیق را بر روی علائم شبه آنفلوانزا (ILS) و تعیین توالی ژن برای تعیین خصوصیات انتقال جامعه و منشا جغرافیایی عفونت SARS-CoV-2. از 544 نمونه منفی برای ILS و آنفلوانزا ، 36 مورد (6.6٪) مثبت بودند. نمونه های مثبت برای تعیین توالی ژن در اروپا شبیه ترین سکانس ها هستند. "


CDC همچنین اشاره کرد که اگرچه بازرسی های فرودگاه داخلی و "ممنوعیت سفر خارجی ها از چین" در 2 فوریه اجرا شد ، "محدودیت های مشابه سفر در منطقه شینگن اروپا تا 13 مارس اجرا نشد" ، زمانی که ویروس قبلاً در حال اجرا بود نیویورک "اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، اما واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا در نیویورک اتفاق افتاده است."


کوومو با تکرار این دیدگاه که ممنوعیت سفر اروپا خیلی دیر است ، "رئیس جمهور دوست دارد در مورد ممنوعیت سفر موثر (برای پروازهای چینی) صحبت کند ... CDC خودش می گوید که ممنوعیت سفر خیلی دیر است." او اشاره کرد که در اوایل در ماه مارس ، از هزاران هواپیما از اروپا در فرودگاه JFK و فرودگاه نیوآرک فرود آمدند.


گزارش CDC همچنین از کشف کوه سینا که در ماه آوریل منتشر شد پشتیبانی می کند.یعنی گفته می شود ، ژنوم بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید در نیویورک مشابه ویروسی از اروپا است.


یک کومو ناامید هشدار داد ، "موج دوم ایجاد خواهد شد ، اما این یک ویروس جهش یافته نخواهد بود. این یک برگشت از COVID است که از ایالات دیگر آلوده شده و به نیویورک منتقل می شود."


فرماندار گفت که این یک "تفنگ ساچمه ای دو لول فدرال" است و خواستار شد: "آقای رئیس جمهور ، لطفاً علم را دنبال کنید ، چشمان خود را باز کنید و به نظرات مقامات بهداشت فدرال گوش دهید."


کوومو گفت ، فاز چهارم نیویورک شامل فعالیت های اضافی داخل سالن نیست

ساعت 1:30 بعد از ظهر فرماندار شهر نیویورک ، اندرو کوومو ، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که هنگامی که شهر نیویورک وارد مرحله نهایی افتتاحیه COVID-19 شود ، مرحله چهارم شامل فعالیت های داخلی اضافی مانند مراکز خرید و موسسات فرهنگی نخواهد بود.


نیویورک در مسیر درست وارد مرحله چهارم می شود ، اما کوومو گفت که تصمیم نهایی تا ساعت 4 بعد از ظهر اعلام نخواهد شد. جمعه.


تمام مناطق دیگر نیویورک وارد فاز چهارم شده اند ، از جمله فعالیت های کم خطر در فضای باز و داخلی مانند باغ وحش ها ، باغ ها ، مکان های تاریخی ، مراکز خرید و موزه ها. همچنین شامل مدارس و بازی های ورزشی بدون طرفدار است.


کوومو نگفت چه زمانی این فعالیت های داخلی می تواند در شهر دوباره آغاز شود.


کوومو گفت که 14 نیویورکی روز چهارشنبه بر اثر ویروس کرونا مردند. تعداد بستری شدن در این ایالت با 18 بار کاهش به 813 نفر رسید. در 72،685 تست پنومونی کرونر جدید ، میزان مثبت در حدود 769٪ است.


اگرچه میزان آلودگی ثابت مانده است ، فرماندار تأکید کرد که افزایش نرخ آلودگی در سایر مناطق ایالات متحده ممکن است به نیویورک آسیب برساند و قوانین فاصله اجتماعی در بارها و رستوران ها را دو برابر کند.


"این یکی از مواردی است که ما در نیویورک نگران آن هستیم. این ویروس از ایالتی با میزان عفونت بالا ناشی می شود." ما بسیار خوشحالیم که به هوستون کمک می کنیم ، به آتلانتا کمک می کنیم و به ایالات متحده در مقابله با این مشکل کمک می کنیم. " وی در سیلوستر ترنر (سیلوستر ترنر) در شهردار هوستون گفت: "به عنوان یک آمریکایی ، این روش صحیح است. "این همچنین منافع ما را تأمین می کند ، زیرا همه ما با هم هستیم."


قانون جدید به مقامات اجازه می دهد پس از سه مورد نقض قوانین فاصله اجتماعی ، یک م institutionسسه را تعطیل کنند. در گذشته ، مقامات می توانستند پروانه کسب خود را لغو کنند.


کوومو گفت: "اگر ما آن را اجرا نکنیم ، ویروس گسترش می یابد." "این خیلی ساده است. اگر یک تکه چیزکیک بخورید ، فردا مقیاس آن را خواهید دید. اقدامات ما یک واکنش ویروسی ایجاد می کند."


کوومو گفت که میزان انطباق با قرنطینه اجباری 14 روزه ایالت برای مسافران غیر دولتی 92٪ است ، که به مسافرانی اطلاق می شود که قبل از ترک فرودگاه فرم ها را پر می کنند. مقامات ایالتی چک های تصادفی را در مورد افرادی که فرم فرودگاه را پر می کردند انجام دادند ، اگرچه وی نگفت که چند نفر تحت بررسی قرار گرفته اند. در یکی از شهرستان های شمال ، هفته گذشته نیویورکی ها با هواپیما از آتلانتا بازگشتند ، میزان عفونت آن افزایش یافت.


کوومو گفت: "این دقیقاً مانند قوانین دیگر است. شما می توانید سرعت آن را افزایش دهید ، بله ، اما اگر گرفتار شوید ، بلیط خواهید گرفت." وی گفت: "این عملکرد جدیدی از دولت ایالتی است. ما کنترل مرزی نداریم. این مسئولیت دولت نیست."


فرماندار کوومو کمپین ملی پوشاندن را آغاز می کند

فرماندار Andrew M. Cuomo امروز یک کمپین ملی به نام "آمریکای کور" را آغاز کرد که مشخصه آن توافقات مختصر ایمنی عمومی از نام های بزرگ است. اگرچه این کمپین در سراسر کشور انجام شده است ، اما در نیویورک ساخته شده است ، بنابراین این جاذبه ها شعار # NYTough را نیز دارند.


مورگان فریمن ، رابرت دنیرو ، کیتلین دیوور ، جیمی فاکس ، جان لگیزامو ، آنتونی مک گی ، روسی پرز ، آلن پمپئو و جف لی رایت در "توافق نامه خدمات عمومی" همکاری کردند ، این آثار توسط شرکت Tribeca جین روزنتال تولید و به کارگردانی کاترین بیگلو برنده اسکار.


با افزایش نرخ عفونت در سایر ایالت ها ، هدف از این کارزار "اصرار به همه آمریکایی ها برای استفاده از ماسک در ملا public عام برای جلوگیری از شیوع ویروس است." این هفته ، برایان کمپ ، فرماندار جورجیا ، اهمیت ماسک و تعلیق را زیر سوال برد مجوز استفاده از ماسک های محلی در این ایالت.


فرماندار کوومو گفت: "هنگامی که این بیماری همه گیر به ایالت ما برخورد کرد ، نیویورکی ها درد شدیدی را متحمل شدند. وقتی می بینیم سایر ایالت ها با افزایش COVID-19 مبارزه می کنند ، می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه آمریکایی ها از آن اطلاع دارند. آنچه ما در اینجا می دانیم به ترتیب برای محافظت از یکدیگر ، پوشیدن ماسک بسیار مهم است "، فرماندار کوومو گفت. "فقط با وحدت ، نه با اختلاف ایدئولوژیک یا سیاسی ، می توانیم بر این ویروس غلبه کنیم. با این روحیه ، ما با بهترین و خلاق ترین تیم ها کار می کنیم تا این مسئله را به روش های مختلف و با صداهای مختلف منتقل کنیم. اطلاعات مهم - من لباس ماسک برای محافظت از شما ، و شما ماسک برای محافظت از من می پوشید. بسیار ساده است. ایالات متحده را بپوشانید. "


این کمپین با همکاری کمیته تبلیغات "برای پخش و استفاده از رسانه های دیجیتال" است و در زمان پخش رسانه های اهدا شده در سراسر کشور پخش می شود. عنوان برنامه تلویزیونی 30 ثانیه ای (که دو تای آنها را هم اکنون می توانید تماشا کنید) این است: "شما به من احترام می گذارید" ، "به جنگ بپیوندید" ، "بیا امریکا" ، "عشق به عشق" ، "آسانسور آرام" ، "چهره" حقایق "،" این تغییر شما است "و" نشان دادن برخی از عشق ".


پرسنل پزشکی با تجهیزات محافظتی شخصی که در بخش اورژانس سازمان بهداشت نیویورک + بیمارستان متروپولیتن جان مینچیلو / آسوشیتدپرس / شاترستوک کار می کنند

اطلاعات جدید پنومونی تاج از وب سایت CDC ناپدید شد

این هفته ، پس از آنکه دولت ترامپ به زور داده های ظرفیت بیمار و بیمارستان را به وزارت بهداشت و خدمات انسانی (وزارت بهداشت و خدمات انسانی) ارسال کرد ، داده های بیمارستان در مورد بیماران و ظرفیت بیمارستان از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها به دست آمد وب سایت. ناپدید شد.


به گفته نیویورک تایمز ، این تغییر "باعث وحشت کارشناسان بهداشتی شده است که می ترسند این داده ها توسط مردم سیاسی شود یا رد شود" و رئیس سابق CDC را مجبور به انتشار در "واشنگتن پست" کرد یک ستون نوشت تحت عنوان "واشنگتن پست". ما مسئول CDC هستیم. هیچ رئیس جمهوری تاکنون علم مانند ترامپ را سیاسی نکرده است. "


سخنگوی CDC امروز صبح به Gosamister گفت: "از 15 ژوئیه سال 2020 ، بیمارستان دیگر ظرفیت ، کارکنان و اطلاعات مربوط به تأمین را به CDC NHSN گزارش نمی دهد. بنابراین ، بیمارستان NHSN خلاصه داده آهنگ گزارش شده دیگر ارائه نمی شود. ”(اطلاعات بیشتر را می توانید در این نامه سQالات متداول HHS بیابید.)


در دستورالعمل های به روز شده در تاریخ 10 ژوئیه آمده است: "داده های زیر [آزمایش ، ظرفیت و استفاده از] به گروه ویژه ویروس کرونا ویروس کاخ سفید کمک می کند تا حرکت ویروس را ردیابی کند ، سویه های بالقوه موجود در سیستم پزشکی را شناسایی کرده و در مورد توزیع وسایل. اطلاع رسانی را انجام دهید. اگر چندین تاسیسات به طور همزمان گزارش شوند ، داده ها باید در سطح تاسیسات و شهرستان گزارش شوند ، نه فقط جمع شده. داده ها باید مطابق با تعریف و قالب تجویز شده ارسال شوند. اطلاعات هر روز تقویم میلادی ارسال می شود. "


استراتژی خروج Ryan Panchadsaram Covid ، به CNBC گفت که آنها اغلب از داده های CDC استفاده می کنند ، اما روز سه شنبه ، "ما تعجب کردیم زیرا ماژول هایی که ما معمولاً به آنها می رویم خالی هستند. داده ها در دسترس نیست ، در آنجا وجود ندارد. هشدار وجود ندارد."


طبق گزارش "تایمز" ، داده هایی که قبلاً از طریق شبکه امنیت ملی بهداشت به CDC ارسال شده بود ، اکنون به "یک سیستم متمرکز جدید که توسط TeleTracking ، یک شرکت اطلاعات پزشکی مستقر در پیتسبورگ اداره می شود ، ارسال می شود. اما اگر بیمارستان قبلاً با دریافت این اطلاعات به ایالت ، در صورت دریافت بیانیه کتبی مبنی بر اینکه ایالت گزارش را پردازش می کند ، می توانند این کار را ادامه دهند ... شبکه CDC و ردیابی از راه دور که توسط سیستم های بهداشتی و انسانی (بهداشت و خدمات انسانی) ایجاد شده است به داده های اصطلاحاً push فشار دهید ، به این معنی که کارمندان بیمارستان برای دستیابی به این اطلاعات باید به جای دولت با استفاده از سیستم های الکترونیکی ، داده ها را به صورت دستی وارد کنند. "


الکس آذر ، وزیر HHS در مصاحبه ای امروز صبح ادعا کرد که آژانس در حال حل یک مشکل است


Panchadsaram of Exit Strategy در مورد داده های HHS نظراتی دارد:


American Health Trust ، یک سازمان سیاست غیرانتفاعی و غیرانتفاعی پزشکی ، "نتیجه معکوس" سیستم جدید داده منتقل شده به HHS را داده و افزود: "برنامه ریزی این رویکرد جدید به طور مادی شامل محلی ، ایالتی ، قبیله ای و / نیست یا مسئولان در تمام سطوح منطقه. این زمان حمایت از سیستم بهداشت عمومی است ، نه اقداماتی که ممکن است اقتدار و نقش اصلی آن را تضعیف کند. "


روز پنجشنبه ، مایکل کاپوتو ، سخنگوی HHS به CNBC گفت: "بله ، HHS متعهد است اطلاعاتی را که در مورد ویروس کرونا جمع آوری می کند به مردم آمریکا برساند. بنابراین ، HHS به CDC دستور داده است که روز چهارشنبه خروج خود را از مردم دوباره برقرار کند. داشبورد."

آیا پنومونی تاج جدید بیشتر به زندانیان سیاه پوست ضربه می زند؟ مسئولان به ما نمی گویند.

برخی از سیستم های زندان داده های نژاد را جمع آوری نمی کنند. دیگران اعلام نمی کنند. کارشناسان می گویند این اشتباهات بزرگی است.

به عنوان محققان ، هر روز اطلاعات بیشتری درباره خسارات ناشی از همه گیری پنومونی تاج جدید به سیاه پوستان آمریکایی کسب می کنیم. بررسی میزان نابرابر مرگ و میر و بحث در مورد تصمیمات سیاسی هزینه های مختلف ویروس را تشکیل می دهد ، اما وقتی صحبت از کاتالیزور انتشار ویروس در زندان ها می شود ، ما بیشتر کورکورانه پرواز می کنیم. در این ماه ، پروژه مارشال مقامات زندان از 50 ایالت و دولت فدرال را ملزم می کرد تا در مسابقه افرادی که توسط COVID-19 آزمایش ، تشخیص یا کشته شده اند ، شرکت کنند. 43 م institutionsسسه زندان ، از جمله دفتر فدرال زندان ها ، نمی توانند و نمی توانند این اطلاعات را ارائه دهند. سخنگوی نیوهمپشایر گفت: "ما در حال حاضر به هیچ وجه داده ها را به این روش سازماندهی نمی کنیم." یک آژانس در کانزاس در یک ایمیل ارسال کرد: "ما هیچ برنامه ای برای انتشار اطلاعات اضافی جمعیتی به جز آنها نداریم. سن (50 ، 60 سال) و غیره) و جنسیت. »نه آژانس به درخواستهای مکرر پاسخ ندادند. فقط ورمونت تمام داده های درخواستی ما را ارائه داده است. میشیگان مقداری به ما داد و شش ایالت - دلاور ، ماین ، میسوری ، اوکلاهما ، تنسی و ویرجینیای غربی - کمی به ما دادند. ما از چندین اپیدمیولوژیست خواسته ایم تا به این نگاه اجمالی محدود پاسخ دهند. مونیک جیمنز ، متخصص اپیدمیولوژیک در دانشکده پزشکی هاروارد ، عدم دستیابی به این داده ها را "نوعی نژادپرستی ساختاری" دانست. وی توضیح داد که بدون این موانع ، مسئولان نمی توانند "مداخلات فرهنگی" مانند آموزش فاصله اجتماعی اجتماعی اسپانیا را برنامه ریزی یا پیدا کنند. و همچنین آنها نمی توانند به نرخ های بالاتر بهره برای زندانیان سیاه پوست مانند فشار خون بالا و دیابت پاسخ دهند. نمی توان دانست که آیا برخی از این کشورها داده ها را ردیابی نکرده اند یا صرفاً از افشای داده ها خودداری کرده اند. چندین مقام ایالتی به خبرنگاران ما گفتند که باید درخواست ثبت سوابق عمومی را ارائه دهند ، اگرچه یک مقام تگزاس گفت که این درخواست ممکن است رد شود. نیوجرسی درخواست ما را رد کرد و نیویورک به ما گفت که تا اوت صبر کنیم تا پاسخ دهیم. با این حال ، اطلاعات محدود موجود نشان می دهد که اگرچه افراد سیاه پوست بیشتر به پنومونی تاج جدید مبتلا می شوند و بر اثر ویروس می میرند ، اما در خارج از زندان ، به احتمال زیاد به پنومونی تاج جدید در زندان مبتلا می شوند. میشیگان را به عنوان مثال در نظر بگیرید این تنها ایالتی است که هر زندانی را برای آزمایش COVID-19 آزمایش می کند. ساکنان سیاهپوست تنها 14٪ از کل جمعیت ایالت را تشکیل می دهند ، اما حدود نیمی از زندانیان این ایالت. (میشیگان آخرین آمار جمعیت زندانیان را ندارد ، اما 2018). این رقم را به 53٪ برسانید) وقتی پنومونی تاج جدید در چندین زندان در این ایالت جاروب شد ، زندانیان سیاه پوست حتی به شدت از ساکنان سیاه پوست خارج از زندان ضربه زد: از روز پنجشنبه ، 48٪ زندانیانی که درگذشتند سیاه پوست بودند ، در حالی که تنها 40٪ مرگ در این ایالت سیاه پوستان بود. بارون ماتما ، متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کلمبیا گفت: "یک تنگنا اتفاق می افتد." "درصد افراد رنگین پوست در زندان بسیار بالاتر از هم سن و سالان خود است ، و جوامعی که از نظر اقتصادی یا سیاسی از تابعیت خود محروم هستند نیز" عوامل بهداشتی "را جمع می کنند ، و آنها را در معرض خطر پنومونی تاج جدید قرار می دهد.

مشترک شدن در آخرین اخبار

اخبار و نظرات روزانه در مورد عدالت کیفری

یک جمع بندی هفتگی از عناوین اینترنتی

راهنمای سیستم عدالت کیفری

مقالات افراد شرکت کننده در سیستم

لیست پستی Melchip

زندانیان سیاه پوست در میشیگان در ایالات متحده 49٪ از آزمایش COVID را تشکیل می دهند ، در حالی که سیاه پوستان نیز 31٪ از آزمایشات مثبت را دریافت می کنند. کل کشور. سایر سیستم های زندان های ایالتی دارای آلودگی COVID کمتری هستند ، اما اختلافات نژادی بیشتر است:

از 13 ماه مه ، از 43 آزمایش مثبت در زندانهای میسوری ، زندانیان سیاه پوست 25 مورد را تشکیل می دهند که 58٪ آنها را تشکیل می دهد. آنها فقط یک سوم جمعیت زندان ها را تشکیل می دهند (آخرین اطلاعات ژوئن گذشته).


در ورمونت ، از 20 مه ، زندانیان سیاه پوست 18٪ از آزمون مثبت را تشکیل می دهند ، حتی اگر آنها فقط 9٪ از جمعیت زندان را تشکیل دهند (و فقط 1٪ از جمعیت ایالت سیاه پوست هستند).


این ارقام س questionsالات مختلفی را ایجاد می کند ، که به محققان بهداشت عمومی کمک می کند تا سیاست را هدایت کنند. ریاضیات گفت: "شما می خواهید بپرسید ،" به دلیل تجمع عوامل خطر ، آیا آنها وضعیت بدتری دارند؟ " "یا به این دلیل است که آنها مورد توجه شایسته قرار نگرفته اند ، بنابراین بعداً ظاهر می شوند و این مسئله جدی تر است؟" ما می دانیم که افراد در زندان از نظر سلامتی متفاوت از همسن و سالان خارج خود هستند. ما همچنین می دانیم که تعصب نژادی بر مراقبت های بهداشتی خارج از زندان ها تأثیر می گذارد. زینزی بیلی ، اپیدمیولوژیست اجتماعی در دانشگاه میامی گفت: "آنچه می خواهم ببینم این است: آیا مدلی برای ارائه آزمایش در کانون اصلاح و تربیت وجود دارد؟" "این بدان معنا نیست که شما به زندان افتادید و ناگهان نژادپرستی از بین رفت ؛ این یک عالم کوچک از وضعیت بزرگتر است." تا حدی نگرانی در مورد تعصب ، مقامات ورمونت را بر آن داشت تا توجه زیادی به تأثیر نژادی COVID-19 داشته باشند. در زندان. سخنگوی اداره اصلاحات ورمونت ، راشل فلدمن (راشل فلدمن) گفت که وزارت اصلاحات ورمونت "متعهد است که از تعصب ضمنی در روند تصمیم گیری ما بکاهد." وی خاطرنشان کرد که آژانس و کل دولت ایالت "تشخیص داده اند که تعداد رنگین پوستان بازداشت شده در ورمونت نامتناسب است". ماتئما ، اپیدمیولوژیست دانشگاه کلمبیا امیدوار است که نقش زندان ها و زندان ها در این بیماری همه گیر به همسالان وی و مردم کمک کند تا درک کنند که این موسسات حتی در بهترین زمانها برای سلامت عمومی ما چقدر مهم هستند. وی گفت: "هر چقدر میله داشته باشیم ، زندان دستگاه تنفسی است." "یک بیماری همه گیر باعث این مشکلات مداوم می شود." این داستان به روز شده است و شامل اطلاعات جدیدتری در مورد ویروس کرونا است که توسط اداره تعزیرات میشیگان در زندان خود ارسال شده است. گزارشات اضافی توسط کاری آسپینوال ، کری بلاکینگر ، اندرو آر. کالدرون ، الی هاجر ، جمیلس لارتی ، نیکول لوئیس ، ویهوا لی ، جوزف نف ، آلیزیا سانتو ، بت شوارتزاپفل ، کریستی تامپسون ، ابی وان سیکل.

موریس شاما یک نویسنده ستادی است. کتاب او ، "بگذارید خداوند آن را سازمان دهد: ظهور و سقوط مجازات اعدام. او محقق فولبرایت و HF گوگنهایم بود ، و او گزارش کرده است در مورد یک سری از مسائل مربوط به عدالت کیفری ، از جمله زندان شرایط ، کلانترها ، محکومیت های نادرست و هنر افراد زندانی.


مک گیل ، سردبیر ارشد ، در سال 2014 به پروژه مارشال پیوست. وی تیم تعاملی روزنامه های Digital First Media را هدایت کرده و همچنین ویراستار داده های Newark Star News است. او مصاحبه با پلیس شبانه را در یک روزنامه کوچک روزانه در کانزاس آغاز کرد.

ممنوعیت سفر ترامپ برای جلوگیری از شیوع ذات الریه کرونر خیلی دیر بود ، زیرا CDC تأیید کرد که این اپیدمی از اروپا آمده است

تا آن زمان ، طبق گزارشی از دونالد ترامپ ، در آغاز شیوع ویروس کرونا ، دولت ایالات متحده محدودیت های سفر را برای ورود به اروپا از اروپا به ایالات متحده اعمال کرد و ویروس به طور گسترده ای در شهر نیویورک گسترش یافته است. گزارش جدید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC).


در تاریخ 2 فوریه ، پرزیدنت اوباما ممنوعیت سفر به چین را وضع کرد ، یک ماه بعد ، ویروسی که بیشتر شبیه ویروس اروپایی است ، نیویورکی ها را آلوده می کند. CDC گزارش داد ، در اواسط ماه مارس ، گسترش جامعه بسیار گسترده بود.


فرماندار نیویورک گفت: "ویروس به نیویورک آمد و به دلیل عدم موفقیت دولت ، آمریکایی ها جان خود را از دست دادند." اندرو کوومو روز پنجشنبه در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران گفت. "آنها علم را از دست داده اند."


در این مطالعه نمونه هایی از گروه بهداشت و بهداشت روان نیویورک از اول تا 20 مارس جمع آوری شده است. در 8 مارس ، این اداره اعلام کرد که ویروس را در جامعه منتشر کرده است.


بر اساس این گزارش ، از 544 نمونه مورد مطالعه توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، 36 مورد برای ذات الریه کرونر مثبت بودند و "نمونه هایی با توالی ژن مثبت بیشترین نمونه هایی را دارند که در اروپا محبوب هستند." دولت ترامپ در 13 مارس محدودیت سفر در اروپا را اعمال کرد. اولین فشار در 2 مارس شناسایی شد.


تا آوریل ، نیویورک به مرکز جهانی ویروس تبدیل شده بود. از زمان شیوع بیماری ، بیش از 32000 بیمار در این ایالت جان خود را از دست داده اند ، بسیار بیشتر از هرجای دیگر در ایالات متحده.


بر اساس این گزارش: "هیچ توالی پاسگاه مستقیمی به ووهان ، چین ، منبع شیوع بیماری متصل نیست".


CDC گفت با توجه به جمعیت چینی زبان ساکن منطقه ای که نمونه در آن یافت شده ، این نتیجه "غیرمنتظره" است.


بارگذاری...


در این گزارش آمده است: "برعکس ، تجزیه و تحلیل توالی نشان می دهد که ممکن است پنومونی کرونر جدید از اروپا و جاهای دیگر ایالات متحده وارد شود ، در حالی که ذات الریه رگ کرونر جدید در نیویورک معرفی خواهد شد." "اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، محدودیت هایی در اروپا اعمال می شود. در زمان اقدامات ، واردات و انتقال بیماری [پنومونی کرونر جدید] قبلاً در [شهر نیویورک] اتفاق افتاده بود. "


ترامپ اغلب ادعا می کند که ممنوعیت سفر به چین زندگی "میلیون ها نفر" را "نجات" می دهد و دولت وی در روزها و هفته های بعدی به کندی به این بحران گسترده بهداشت عمومی پاسخ داده است. .


طبق داده های دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 138000 نفر در ایالات متحده به دلیل بیماری های مربوط به ویروس کرونا درگذشته اند. بیش از 3.5 میلیون نفر آلوده شده اند.


گزارش CDC بازتاب مطالعه کوه سینا است. در آوریل سال جاری ، اولین مورد تایید شده ویروس در شهر نیویورک از اروپا رخ داد.


اگرچه تعداد کشته ها و میزان عفونت در نیویورک چند ماه پس از تشخیص اولین موارد کاهش یافت ، اما افزایش نگران کننده موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان ها در سایر مناطق ایالات متحده آغاز شد.


فرماندار کوومو گفت: "موج دوم ایجاد خواهد شد." "این یک بازگشت ضروری است. از دیگر ایالات آلوده به نیویورک برمی گردیم."

پلیس ایالات متحده سیاه پوستان را می کشد: تظاهرات باعث گسترش ویروس می شود ، ترس از انفجار موج دوم اپیدمی

همانطور که پنومونی تاج جدید در ایالات متحده در جریان است ، تظاهرات خشن ضد هشدار در سراسر کشور گسترش یافت. کارشناسان بهداشت اخیراً اظهار داشتند که جمعیت در محل تظاهرات بسیار زیاد است و بسیاری از مردم ماسک نمی پوشند ، این ترس وجود داشت که افراد آلوده و بدون علامت ویروس را به طور ناآگاهانه به دیگران منتقل کنند و این امر منجر به ایجاد موج دوم شیوع بیماری می شود.

وزارت بهداشت مینه سوتا گفت تقریباً قطعی است که این تظاهرات باعث گسترش ویروس می شود. تیم والز ، فرماندار مینیاپولیس ، بسیاری از تظاهرکنندگان در مینیاپولیس را متهم کرد که با استفاده از ماسک ، از این اپیدمی برای پنهان کردن هویت خود استفاده کرده و اوضاع را آشفته کرده اند. مینیاپولیس پنجشنبه گذشته (28 ام) 35 مورد تایید شده جدید ، بالاترین سطح یک روزه و جمعه گذشته (29 ام) 29 مورد جدید دیگر تأیید شده اضافه کرد.

کیشا لنس باتومز ، شهردار آتلانتا ، جورجیا ، شنبه (30 ام) به تظاهرکنندگان هشدار داد: "اگر شب گذشته برای تظاهرات بیرون رفتید ، ممکن است در این هفته آزمایش شوید." پایین گفت که وضعیت فعلی ایالات متحده هنوز وخیم است در میان آنها ، میزان مرگ و میر سیاهان و سایر رنگین پوستان نسبتاً زیاد است.

ظهور ویروس کرونا در ایالات متحده زودتر از تصور اولیه بود: تحقیق

لس آنجلس-اگرچه اولین مورد ویروس کرونا است ، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد این بیماری جدید زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شد. همین ژانویه بود که این بیماری جدید در ایالات متحده کشف شد.


مطالعه ای درباره بیماری های عفونی بالینی که روز دوشنبه در ژورنال منتشر شد و توسط محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها انجام شد ، نشان داد که این ویروس جدید از اواسط دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده است.


این نتیجه گیری بر اساس نتایج اهدای خون از صلیب سرخ در واشنگتن ، اورگان ، کالیفرنیا ، کانتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، رود آیلند و ویسکانسین است.


به طور خاص ، بر اساس این مطالعه ، در میان 7389 اهدا خون جمع آوری شده از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 ، 106 مورد شواهدی از SARS-CoV-2 ، ویروس جدید نام علمی را نشان داد.


آنتی بادی ضد ویروسی در 39 نمونه خون از واشنگتن ، اورگان و کالیفرنیا و 67 نمونه از 6 ایالت دیگر یافت شد.


محققان گفتند: "این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده وارد شود." این یافته ها همچنین "ارزش اهدای خون را به عنوان منبعی برای نظارت بر SARS-CoV-2 برجسته می کند."


مطالعات دیگر نیز نشان داده اند که این ویروس ممکن است زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شود. به طور مشخص ، محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس و دانشگاه واشنگتن در یک گزارش تحقیقاتی که در ماه سپتامبر منتشر شد اظهار داشتند که این ویروس جدید ممکن است سال گذشته ظاهر شده باشد. لس آنجلس حوالی کریسمس.