Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

ممنوعیت سفر ترامپ برای جلوگیری از شیوع ذات الریه کرونر خیلی دیر بود ، زیرا CDC تأیید کرد که این اپیدمی از اروپا آمده است

تا آن زمان ، طبق گزارشی از دونالد ترامپ ، در آغاز شیوع ویروس کرونا ، دولت ایالات متحده محدودیت های سفر را برای ورود به اروپا از اروپا به ایالات متحده اعمال کرد و ویروس به طور گسترده ای در شهر نیویورک گسترش یافته است. گزارش جدید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC).


در تاریخ 2 فوریه ، پرزیدنت اوباما ممنوعیت سفر به چین را وضع کرد ، یک ماه بعد ، ویروسی که بیشتر شبیه ویروس اروپایی است ، نیویورکی ها را آلوده می کند. CDC گزارش داد ، در اواسط ماه مارس ، گسترش جامعه بسیار گسترده بود.


فرماندار نیویورک گفت: "ویروس به نیویورک آمد و به دلیل عدم موفقیت دولت ، آمریکایی ها جان خود را از دست دادند." اندرو کوومو روز پنجشنبه در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران گفت. "آنها علم را از دست داده اند."


در این مطالعه نمونه هایی از گروه بهداشت و بهداشت روان نیویورک از اول تا 20 مارس جمع آوری شده است. در 8 مارس ، این اداره اعلام کرد که ویروس را در جامعه منتشر کرده است.


بر اساس این گزارش ، از 544 نمونه مورد مطالعه توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، 36 مورد برای ذات الریه کرونر مثبت بودند و "نمونه هایی با توالی ژن مثبت بیشترین نمونه هایی را دارند که در اروپا محبوب هستند." دولت ترامپ در 13 مارس محدودیت سفر در اروپا را اعمال کرد. اولین فشار در 2 مارس شناسایی شد.


تا آوریل ، نیویورک به مرکز جهانی ویروس تبدیل شده بود. از زمان شیوع بیماری ، بیش از 32000 بیمار در این ایالت جان خود را از دست داده اند ، بسیار بیشتر از هرجای دیگر در ایالات متحده.


بر اساس این گزارش: "هیچ توالی پاسگاه مستقیمی به ووهان ، چین ، منبع شیوع بیماری متصل نیست".


CDC گفت با توجه به جمعیت چینی زبان ساکن منطقه ای که نمونه در آن یافت شده ، این نتیجه "غیرمنتظره" است.


بارگذاری...


در این گزارش آمده است: "برعکس ، تجزیه و تحلیل توالی نشان می دهد که ممکن است پنومونی کرونر جدید از اروپا و جاهای دیگر ایالات متحده وارد شود ، در حالی که ذات الریه رگ کرونر جدید در نیویورک معرفی خواهد شد." "اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، محدودیت هایی در اروپا اعمال می شود. در زمان اقدامات ، واردات و انتقال بیماری [پنومونی کرونر جدید] قبلاً در [شهر نیویورک] اتفاق افتاده بود. "


ترامپ اغلب ادعا می کند که ممنوعیت سفر به چین زندگی "میلیون ها نفر" را "نجات" می دهد و دولت وی در روزها و هفته های بعدی به کندی به این بحران گسترده بهداشت عمومی پاسخ داده است. .


طبق داده های دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 138000 نفر در ایالات متحده به دلیل بیماری های مربوط به ویروس کرونا درگذشته اند. بیش از 3.5 میلیون نفر آلوده شده اند.


گزارش CDC بازتاب مطالعه کوه سینا است. در آوریل سال جاری ، اولین مورد تایید شده ویروس در شهر نیویورک از اروپا رخ داد.


اگرچه تعداد کشته ها و میزان عفونت در نیویورک چند ماه پس از تشخیص اولین موارد کاهش یافت ، اما افزایش نگران کننده موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان ها در سایر مناطق ایالات متحده آغاز شد.


فرماندار کوومو گفت: "موج دوم ایجاد خواهد شد." "این یک بازگشت ضروری است. از دیگر ایالات آلوده به نیویورک برمی گردیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد