Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

این ویروس حقیقت بی رحمانه را برملا می کند !

ویروس کرونا ویروس جدید جهان را تحت تأثیر قرار می دهد! بسیاری از مطالعات نشان داده اند که گرچه ویروس مرز نمی شناسد ، اما این طبقه کم درآمد و افراد رنگین پوست هستند که بیشترین آسیب را می بینند.


از آن بدتر ، حتی اگر با تهدید به مرگ روبرو شود و دولت دستور دهد شهر را تعطیل کرده و در خانه کار کند ، افراد کم درآمد باید برای درآمدزایی از خانه خارج شوند و راهی برای منزوی کردن آنها در خانه وجود ندارد ، در غیر این صورت حتی باید بخورند گرسنه از دنیا رفت یا در اثر بیماری درگذشت؟ این گزینه ای بی رحمانه برای این گروه های محروم شده است.



برای بدتر کردن شرایط ، بسیاری از آنها که مدت طولانی فاقد مراقبت هستند ، از قبل دارای مشکلات سلامتی هستند و احتمالاً پس از آلوده شدن به بیماری های شدید مبتلا می شوند.علاوه بر این ، کمبود عمومی بیمه درمانی و عدم توانایی در مراجعه به درمان پزشکی منجر به نرخ مرگ و میر بالاتر از متوسط
​​برای افراد کم درآمد و رنگارنگ شده است.



مجله مشهور آمریکایی "اقیانوس اطلس" با بیش از 150 سال سابقه اخیراً مقاله ای پرفروش با عنوان "ویروس در اصل به عنوان یک واقعه بحرانی در نظر گرفته شد تا زمانی که ترامپ فهمید چه کسی در حال مرگ است". این مقاله اشاره کرد ، " حقیقت دردناکی که با این همه گیری فاش شد این است که زندگی برخی از افراد با ارزش تر از دیگران است. "



جوامع سیاهپوست بیش از 50٪ موارد تایید شده و 60٪ مرگ و میر را تشکیل می دهند

اگرچه تصویر کلی از عفونت ویروس هنوز روشن نیست ، محققان یک واقعیت غیر متناسب را کشف کرده اند: در ایالات متحده ، بیش از نیمی از موارد تایید شده و نزدیک به 60٪ از مرگ و میرها ، جوامع سیاه پوستان است. دلیل این امر این است که بخش عمده ای از سیاه پوستان و لاتین به کارهایی مشغول هستند که در معرض خطر عفونت قرار دارند و شکاف در دارایی و درآمد نیز آنها را در برابر بیکاری آسیب پذیرتر می کند.



کارگرانی که در خط مقدم این اپیدمی کار می کنند ، مانند بسته بندی گوشت ، صندوق داران فروشگاه های مواد غذایی ، پرسنل حمل و نقل و غیره ، زندگی آنها را بی ارزش قلمداد می کنند حتی اگر کارفرمایان آنها را مجبور به کار در شرایط ناامن کنند ، دولت به کارفرمایان اجازه این کار را می دهد. سلب مسئولیت.



راکل سانچز آلوارادو ، یک بسته بندی گوشت در ویسکانسین ، با درماندگی گفت: "این شرکت ماسک تهیه نمی کند و نمی تواند فاصله اجتماعی را حفظ کند. ما در کنار یکدیگر کار می کنیم." این کارگر لاتین نشان داد که اگر همکاری نکنند از اخراج می ترسند قادر به یافتن شغل جدید در شرکت دیگر نیست.



واشنگتن پست همچنین اشاره کرد که این ویروس افرادی را که نمی توانند شغل خود را از دست بدهند و باید از راه دور رفت و آمد کنند ، از جمله کارمندان فروشگاه های مواد غذایی ، مردان زایمان و کارگران ساختمانی ، آلوده می کند. عفونتهای خوشه ای جدید در مراکز مراقبت ، زندانها و کارخانه های صنایع مهم رخ داده است.



در ایالات متحده ، افراد رنگین پوست بیشتر در مشاغل پر خطر و کم درآمد مشغول هستند و قربانی این اپیدمی می شوند.



مجله آتلانتیک انتقاد کرد: "این اپیدمی مسائل نژادی جدیدی را به همراه آورده است. برای نجات اقتصاد نابسامان ، دولت آمریکا ، حتی اگر نتواند اطمینان حاصل کند که شرکت ها به امنیت بهداشت عمومی می رسند ، باز هم به شدت به راه اندازی مجدد اقتصاد نیاز دارد ، که کارگران مجبور به فداکاری شدند.



در این گزارش اشاره شده است که وقتی همه گیری تأثیر نامتناسبی بر گروه ها و طبقات قومی داشت ، نخبگان سیاسی و مالی آمریکا شروع به افزایش نرخ مرگ و میر به عنوان یک مشکل و نه یک وضعیت اضطراری ملی دانستند. اقدامات پیشگیری از اپیدمی که سعی در جلوگیری از شیوع ویروس دارد ، از جمله گرفتن دمای بدن ، ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی ، همه به استبداد تبدیل شده اند.



نگرش ترامپ در برابر این اپیدمی بارها و بارها تکرار شده است ، و اخیراً او برای راه اندازی مجدد اقتصاد تلاش کرده است. مجله آتلانتیک معتقد است که این امر از برتری سفیدپوستان که گروه های قومی سیاه و لاتین را نادیده می گیرد جدایی ناپذیر است.



هنگامی که در اواخر ژانویه و اوایل فوریه اولین مورد در ایالات متحده تأیید شد ، دولت ترامپ مشتاق بود خطر ابتلا به این اپیدمی را بسیار جزئی کند. با این حال ، موارد تأیید شده اولیه عمدتا نخبگان جهانی در ارتباط با جهانگردی بین المللی بودند ، از جمله مشاهیر آمریکایی ، رهبران جهان و افراد نزدیک به ترامپ. نگرش ترامپ معکوس شد. یک وضعیت اضطراری ملی در 16 مارس اعلام شد. از آمریکایی ها بخواهید از اجتماعات اجتماعی جلوگیری کنند.



هدف از محدودیت قفل مسطح کردن منحنی اپیدمی ، جلوگیری از گسترش بیش از حد ویروس از سیستم پزشکی و اجازه دادن به دولت فدرال برای ایجاد وقت برای بازرسی و پیگیری سیستم برای جلوگیری از اقدامات بیشتر است. گسترش اپیدمی. اگرچه میزان آزمایشات در حال بهبود است ، اما ترامپ علناً اظهار داشته است که تمایلی به سرمایه گذاری در مواد ضد اپیدمی لازم ندارد ، با این دلیل که افراد آلوده بیشتری آزمایش می شوند. "با انجام این آزمایشات ، خودمان را بد جلوه می دهیم."



پس از اعلام وضعیت اضطراری توسط ترامپ ، روند شیوع بیماری در ایالات متحده همچنان ادامه داشت و افراد بیشتری تشخیص داده و مردند. حتی اگر اپیدمی همچنان شدید باشد و هیچ دلیلی برای خوش بینی و سستی وجود ندارد ، صدای نخبگان راست گرا از دولت برای شروع مجدد اقتصاد بلندتر و بلندتر می شود. در 16 آوریل ، هنگامی که اولین اعتراضات ضد تعطیلی آغاز شد ، تعداد کشته ها در ایالات متحده بیش از دو برابر افزایش یافت و به 30،000 نفر رسید.



حتی اگر برخی از افراد به شدت تحت تأثیر قرار بگیرند ، ترامپ همچنان اصرار بر رفع انسداد دارد

"از نظر دولت ، هر چه تعداد مرگ و میرهای آمریکایی اهمیت کمتری پیدا می کند و مهمتر اینکه آمریکایی ها می میرند." مجله Atlantic خاطرنشان کرد که داده های جمعیتی موارد جدید ذات الریه کرونر نشان می دهد که سیاه پوستان و آمریکای های لاتین میزان ابتلا هستند و مرگ و میرها. گروهی که بالاترین میزان را دارند و از آنجا که این گروه رأی حزب حاکم نیستند ، قبلاً در سیاست پیشگیری از اپیدمی ایالات متحده تحول اساسی ایجاد کرده است.



در برابر این اپیدمی شدید ، نگرش ترامپ تغییر کرده و او مشتاق است تمام محدودیت ها را از بین ببرد. با این حال ، اقتصاددانان هشدار داده اند که وقتی سیستم پزشکی ایالات متحده هنوز به طور کامل آماده نشده است ، او اصرار به راه اندازی مجدد اقتصاد دارد ، که ممکن است آغازگر موج دوم. این اپیدمی سرانجام باعث شد تا مردم دوباره در خانه منزوی شوند و قدرت مصرفی اقتصاد را از بین ببرند.



"اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات ضد اپیدمی غیرمنطقی تلقی می شود." برخی از رسانه های محافظه کار در ایالات متحده روند افکار عمومی را تحریک می کنند و منجر به "محدود کردن آزادی سفیدپوستان فقط به دلیل مرگ غیر سفید پوستان می شوند. این یک نقض جدی قانون هماهنگی نژادی."



یک بیماری همه گیر به دلیل فاصله ای که بین گروه قومی آلوده و طبقه اجتماعی وجود دارد ، به "شما" و "ما" تقسیم می شود. طرفداران محافظه کار در ایالات متحده از توقف قرنطینه در خانه حمایت می کنند. آنها معتقدند که "شما مردم" در برابر عفونت آسیب پذیر هستید ، بنابراین باید به خوبی از بیماری همه گیر مراقبت کنیم. "ما" آزاد هستیم که بیرون برویم و بر حقوق و منافع افراد تأثیری نمی گذاریم. دیگران.



"نیویورک تایمز" نیز به طور خاص در مورد دلایل بالا بودن میزان آلودگی گروه های قومی لاتین و سیاه در نیویورک گزارش داد. دولت شهر نیویورک گزارشی در مورد شیوع اقوام مختلف منتشر کرده است. شیوع لاتین ها و سیاه پوستان بسیار بیشتر از سایر اقوام است و این دو در مجموع از 40٪ میزان تایید شده فراتر رفته و کل جامعه آمریکا را شوکه می کند.



"مشاغل این دو گروه قومی افرادی هستند که باید هر روز برای کار بیرون بروند." طبق تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز ، بیش از 75٪ کارگران خط اول مانند کارمندان سوپرمارکت ، رانندگان اتوبوس و مترو و پرسنل مراکز مراقبت برای اقلیت ها ، بیش از 60٪ نظافتچی ها لاتین هستند و بیش از 40٪ کارگران حمل و نقل جمعی سیاه پوست هستند. اگرچه در آمار ، به نظر می رسد گروه های قومی خاصی بیشتر در معرض ویروس هستند ، اما واقعیت این است که فقر کیفیت زندگی فرد را از او می گیرد و حتی جان او را می گیرد.



نیکی: میزان مرگ و میر در اروپا و آمریکا 100 برابر آسیا است

در مورد اینکه چرا نرخ مرگ تاج جدید در آسیا کمتر از اروپا و ایالات متحده است؟ Nihon Keizai Shimbun با مقایسه داده های کشورهای بزرگ دریافت که میزان مرگ ویروس تاج جدید در اروپا و ایالات متحده بالاتر است و آسیا به طور قابل توجهی پایین تر است و فاصله بین تعداد مرگ و میر به ازای هر جمعیت در اروپا و ایالات متحده و آسیا حدود 100 برابر است.



کارشناسان معتقدند که این امر عمدتاً به تفاوت در عادات زندگی ، نسبت بیماری ها و سایر عوامل مربوط می شود.برخی از تحقیقات مشترک بین المللی نیز کشف بیماری ها و تفاوت های ژنتیکی را آغاز کرده است. Takanori Kanai ، استاد دانشگاه Keio در ژاپن که در تحقیقات باکتریهای روده ای از نژادهای مختلف فعالیت می کند ، اشاره کرد که "تفاوت های ژنتیکی ممکن است به تفاوت در میزان مرگ تاج جدید مربوط باشد."



این ویروس هنوز در سرتاسر جهان در جریان است. چرا سیاه پوستان و لاتین ها افراد اصلی آلوده هستند و چرا اپیدمی در آسیا نسبت به اروپا و ایالات متحده خفیف تر است. اما داده ها دریافتند که حتی ویروس نیز بر اساس نژاد و کلاس تبعیض دارد.



معلوم می شود که "بیماری" برابر نیست. در برابر ویروس ، زندگی انسان ها واقعاً کم و زیاد است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد