Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

رنگ ویروس کرونا: تجزیه و تحلیل مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید توسط نژاد و قومیت - آزمایشگاه تحقیقاتی APM

پروژه مداوم "Coronavirus Colour" ما چگونگی و کجا میزان مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر را تحت تأثیر برخی از جوامع خاص قرار می دهد تا سیاست ها و اقدامات واکنش جامعه را هدایت کند. هفته گذشته ، تعداد کشته شدگان ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده به 500000 نفر رسید. ما 94٪ از این مرگهای تجمعی نژادها و نژادها را در ایالات متحده ثبت کرده ایم.

 

 

 

اگرچه توزیع واکسن در ایالات متحده در حال افزایش است. تلفات اخیر ناشی از ویروس برای همه گروه ها ویرانگر است. آخرین داده های ما نشان می دهد که در مقایسه با دوره قبلی (عمدتا ژانویه 2021) ، تعداد مرگ و میر در 4 هفته گذشته افزایش یافته است که این نیز باعث زیان های بی سابقه شده است تا این که این به روزرسانی از این تعداد فراتر رود.

 

 

 

در چهار هفته گذشته ، به استثنای سیاه پوستان و جزایر اقیانوس آرام ، تعداد مرگ و میرهای جدید در همه گروه ها از ابتدای شیوع همه گیر بیشترین بوده است. از نظر آنها ، این دومین منطقه کشنده است. (آفریقایی آمریکایی ها در آوریل 2020 بیشترین آسیب را دیدند - به ویژه در شهرهایی که برای اولین بار همه گیر شد و جزایر اقیانوس آرام بیشترین تعداد مرگ را در به روزرسانی 2 فوریه داشتند.)

 

 

 

توجه داشته باشید که سوم مارس هفته سوم با بیشترین مرگ و میر از زمان ابتلا به بیماری همه گیر پایان یافت. داده های جمع آوری شده توسط پروژه ردیابی COVID. (مرگ اول و دوم به ترتیب در ژانویه و دسامبر بود.) بنابراین ، برخی از افزایش های قابل توجه در مرگ های منعکس شده در زیر احتمالاً از طبقه بندی مجدد مرگ ها بر اساس نژاد و قومیت ناشی می شود. در واقع ، در چهار هفته گذشته تعداد مرگ های نژاد یا قومیت ناشناخته بیش از 13000 نفر کاهش یافته است.

 

 

 

در سال 2021 ، ما شروع به استفاده از آخرین برآورد جمعیت برای مخرجی می کنیم که برای محاسبه نسبت و درصد استفاده می شود ، و از خط روند جدید از 8 دسامبر سال 2020 استفاده خواهیم کرد. بومیان و سیاه پوستان هنوز بالاترین میزان از دست دادن واقعی را دارند و پس از آنها جزایر اقیانوس آرام قرار دارند. (نرخ مالیات جدید نباید مستقیماً با داده های قبلی ما مقایسه شود. برای بررسی روند در سال 2020 ، ما توصیه می کنیم به روزرسانی دسامبر یا بررسی سال 2020 را بررسی کنید.)

 

 

 

همانند داده های منتشر شده قبلی ، ما همچنین میزان مرگ و میر را با توجه به تفاوت در توزیع سن جمعیت (گروه های قومی مختلف و ایالت های مختلف) تنظیم کردیم. این یک روش معمول و رایج است که توسط محققان بهداشت برای مقایسه بیماری هایی که گروه های سنی مختلف را تحت تأثیر قرار می دهند ، استفاده می شود. ابزار مهم در سطح ملی ، این امر منجر به شکاف بیشتر مرگ و میر شده است - ساکنان جزایر اقیانوس آرام ، آمریکای لاتین ، بومی ها و سیاه پوستان همه از مرگ ناشی از COVID-19 برخوردار هستند. دو نفر یا بیشتر سفیدپوستان و آمریکایی های آسیایی آسیایی هستند و کمترین میزان تنظیم سن را دارند.

 

 

 

تیم ما در آزمایشگاه تحقیقات APM ، این آمار مرگ و میر را از اوایل آوریل سال 2020 به طور مستقل جمع آوری کرده است. (در مورد چگونگی کسب اطلاعات بیشتر) در نتیجه ، جدیدترین و محکم ترین توصیف مرگ و میر ناشی از COVID-19 را می توان در هر کجا و با تمرکز بر مرگ نامتناسب مشاهده کرد.

 

 

 

نتایج اصلی نظرسنجی (داده ها از 2 مارس):

 

اینها اثرات مرگ ملی ثبت شده و واقعی است. این داده ها از داده های COVID-19 (از تمام ایالت های موجود ایالات متحده و ناحیه کلمبیا) گرفته شده است. این داده ها از زمان آغاز همه گیری همه گروه های قومی را تحت تأثیر قرار داده است.

 

 

 

از هر 390 بومی آمریکایی یک نفر می میرد. (یعنی 256.0 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 555 سیاهپوست 1 نفر می میرد (یعنی 179.8 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 565 نفر جزیره اقیانوس آرام 1 نفر می میرد (یعنی 176.6 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 665 آمریکایی سفیدپوست 1 نفر می میرد (یعنی 150.2 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 680 آمریکایی اسپانیایی تبار 1 نفر می میرد. (یعنی 147.3 مرگ در هر 100000 نفر)

 

 

 

از هر 1040 آمریکایی آسیایی 1 نفر می میرد (یعنی 96.0 از هر 100000 نفر)

 

 

 

نرخ واقعی مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در میان بومیان آمریکا بیشترین میزان در کشور است. -حدود 2.7 برابر آسیایی ها ، زیرا آسیایی ها کمترین نسبت واقعی را دارند. میزان مرگ و میر مردم بومی نیز در چهار هفته گذشته سریعترین افزایش را داشته است.

 

 

 

داده هایی که برای تفاوت های سنی بین گروه های قومی تنظیم می شوند ، نسبت به سفیدپوستان و آسیای آمریکایی با کمترین میزان تنظیم سن ، بین همه گروه های دیگر فاصله کلی بیشتری در مرگ و میر دارند. جزایر اقیانوس آرام و آمریکای لاتین بیشترین میزان مرگ و میر را با سن تنظیم می کنند و پس از آن ساکنان بومی و سیاه پوست ، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است. (برای بحث غیرمستقیم ما درباره میزان تنظیم سن به طور کامل تر)

 

 

 

در میان بیش از 520،000 مرگ و میر در ایالات متحده که در این به روزرسانی ویروس کرونا ثبت شده است ، موارد زیر تعداد مرگ و میرها بر اساس گروه است: آسیایی (17،747) ، سیاه (73،236) ، بومی (5،477) ، لاتین (89،071 نفر) ، جزایر اقیانوس آرام ( 830 نفر) و سفیدپوستان (299،915 نفر). علاوه بر این ، 10358 نفر به عنوان نژادهای "دیگر" ثبت شده اند (و به دلیل گزارش ناهموار در سطح ایالت ، از جمله افراد بومی و جزیره اقیانوس آرام و افراد چند قومی). 28،787 نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده اند. این یک نژاد ناشناخته است که از آخرین به روزرسانی بیش از 13000 نفر کاهش یافته است.

 

 

 

نحوه بررسی داده ها:

 

1. روندها: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را به مرور مرور کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

 

نرخ واقعی مرگ ، در هر 100000 یا

 

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

 

2. کل: داده های ایالات متحده یا یک ایالت را کاوش کنید ، گروه ها را مقایسه کنید

 

نرخ واقعی مرگ و میزان مرگ و میر با سن تنظیم شده ، محاسبه شده در هر 100000 یا

 

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

 

3. خلاصه: تمام داده های یک گروه را کاوش کرده و همه کشورها را بر روی نقشه مقایسه کنید

 

آمریکایی آسیایی | آمریکای سیاه | بومی آمریکا | آمریکایی اسپانیایی تبار |

 

بومی هاوایی و سایر آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام | آمریکای سفید

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت های داده ها ، لطفاً یادداشت های ما در مورد بومیان آمریکا ، جزایر اقیانوس آرام ، نژادهای چند نژادی و سایر نژادهای آمریکایی را بخوانید. . اگر می خواهید درصد مرگ و میر درصد جمعیت هر ایالت را براساس نژاد بررسی کنید (قبلاً در این سایت ظاهر شده بود) ، می توانید آن را در هر زمان که بخواهید در پرونده اطلاعات کامل ما قرار دهید.

 

 

 

مرگ و میر واقعی و متناسب با سن

 

 

 

 

 

از تاریخ 2 مارس 2021 ، تعداد مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید به ازای هر 100000 نفر

 

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 نفر باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود (در نتیجه مقدار "0" در نمودار حاصل می شود). فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، نه نسبت افراد چند قومی محاسبه می شود و نه نسبت افرادی که به عنوان نژادهای "دیگر" معرفی می شوند.

 

مرگ و میر واقعی طولانی مدت

 

جستجو بر اساس دولت

 

میزان مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر در کلیه ایالت ها (به ازای هر 100000 نفر) ، 8 دسامبر تا 2 مارس 2021

 

توجه: وقتی تعداد مرگ در یک گروه خاص کمتر از 15 نفر باشد ، میزان مرگ محاسبه نمی شود. فقط در ایالات خاص می توان نرخ ساکنان بومی و جزیره اقیانوس آرام را محاسبه کرد. علاوه بر این ، هیچ کرایه ای برای کسانی که به عنوان نژادهای "دیگر" شناخته می شوند محاسبه نمی شود. هر دو هفته. داده های درونی برای 12/22 ، 19/1 و 16/2. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، و سپس ، داده های موقتی گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. به عنوان مثال ، تعداد مرگهای لاتین در تنسی از 1/5 288 به 2/2 از 274 مورد تجدید نظر شد ، که منجر به کاهش میزان (اصلاح شده) شد. از آنجایی که ما باید تعداد مرگ و میرها را تخمین بزنیم ، ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

تعداد مرگ و میرها بر اساس نژاد و قومیت در یک دوره زمانی خاص

 

تعداد تجمعی مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید توسط نژاد / قومیت در ایالات متحده از 8 دسامبر 2020 تا 2 مارس 2021

 

توجه: همه فواصل دو هفته با هم فاصله دارند. داده های درونی برای 12/22 ، 19/1 و 16/2. در این نمودار ، تعداد کمی از تعداد دوگانه فردی در تعداد کل ایالت های آمریکای لاتین و کشورهایی که گروه های قومی و نژادی با هم تداخل دارند ، وجود خواهد داشت. به کاربران هشدار داده می شود که با گذشت زمان ، تخمین مرگ و نرخ مرگ برخی از ویژگی های جزئی از جمله کاهش گاه به گاه را دارد. ما داده ها را در یک زمان مشخص ضبط می کنیم ، و سپس ، داده های موقتی گاهی توسط ایالات بررسی و تجدید نظر می شوند. به عنوان مثال ، تعداد مرگ های لاتین در تنسی از 1/5 288 به 2/2 از 274 مورد تجدید نظر شده است. داده های مربوط به ایالات فقط با درصد بیشتر مستعد خطاهای گرد هستند زیرا ما باید تعداد مرگ ها را تخمین بزنیم. به همین دلایل ، همه داده ها باید داده تقریبی در نظر گرفته شوند. با گذشت زمان ، برخی از ایالات رفتار خود را در مورد نژاد تغییر داده اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

گزارش مرگ بر اساس نژاد و قومیت

 

 

 

 

 

تعداد مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید بر اساس نژاد و قومیت از 2 مارس 2021

 

آمریکایی های آسیایی را دنبال کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

این قابل درک است که از روز سه شنبه ، 2 مارس ، 17،747 آمریکایی آسیایی بر اثر پنومونی تاج جدید کشته شده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، در مجموع 3،728 آسیایی جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با چهار هفته قبل (2949) سرعت قابل توجهی را از دست داده است.

 

 

 

در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی 3.6٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه می کنند ، و آنها 5.6٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.

 

 

 

(توجه: آریزونا ، کانکتیکات ، دلاور ، میشیگان ، نیومکزیکو ، کارولینای شمالی ، ویرجینیا و ویسکانسین مرگ مشترک آسیایی ها و جزایر اقیانوس آرام را گزارش کرده اند ، بنابراین گزارش آمریکایی های آسیایی شامل تعداد کمی از جزایر اقیانوس آرام است. مخرج این ایالت ها شامل این دو گروه

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 96 نفر از مردم آسیا بر اثر ویروس کرونا می میرند و میزان مرگ و میر نسبت به آمریکای لاتین (147) و سفیدپوست (150) و بسیار کمتر از اقیانوس آرام است. مردم (177 نفر) ، سیاه پوستان (180 نفر) و بومیان آمریکا (256 نفر).

 

 

 

در 7 ایالت ، به ازای هر 1000 ساکن آسیا 1 مرگ وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر) ، که بالاترین میزان در میان آسیایی ها در هر نقطه ایالات متحده است.

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سطح ملی ، آمریکایی های آسیایی کمترین میزان مرگ و میر را با سن تنظیم می کنند (117 نفر در هر 100000 نفر) ، و پس از آن سفیدپوستان آمریکایی (121) هستند.

 

 

 

با محاسبه سن ، داکوتای جنوبی (354) ، ایالت نیویورک (227) ، نوادا (205) ، مینه سوتا (202) و آیووا (181) بیشترین مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر (در هر 100000 نفر) را در میان ساکنان آسیا دارند.

 

 

 

روی آمریکایی های سیاه پوست تمرکز کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

این قابل درک است که از روز سه شنبه ، 2 مارس ، 73،236 سیاهپوست آمریکایی توسط ذات الریه تاج جدید کشته شده اند. از آخرین گزارش چهار هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان سیاه پوستان آمریکایی 10 هزار و 29 نفر بوده است که از تعداد مرگ و میر در چهار هفته گذشته (7 هزار و 627) افزایش قابل توجهی برخوردار است.

 

 

 

در سراسر کشور ، مرگ و میر سیاهان 14.9٪ از مرگ های شناخته شده قومی را تشکیل می دهد ، اما 12.4٪ از کل جمعیت.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (در گروه های مربوطه) ، تقریباً 180 سیاه پوست بر اثر ویروس کرونا می میرند ، که دومین بالاترین نرخ واقعی مرگ و میر در میان همه گروه ها است ، که پس از بومیان (256 نفر) دوم است. آسیایی ها (96) ، لاتین ها (147) ، سفیدپوستان (150) و آمریکایی های جزیره ای اقیانوس آرام (177) نرخ پایین تری دارند.

 

 

 

در 33 ایالت و ناحیه کلمبیا ، به ازای هر 1000 ساکن سیاهپوست 1 مرگ وجود دارد (یعنی بیش از 100 مرگ در هر 100000 نفر).

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن فاکتور سن ، سیاه پوستان 2.0 برابر سفیدپوستان نسبت به سفیدپوست و 2.1 برابر آسیایی بیشتر از آسیایی ها می میرند.

 

 

 

بر اساس عوامل سنی ، نیویورک (429) ، نیوجرسی (372) ، کانکتیکات (353) ، لوئیزیانا (333) و میشیگان (328) بیشترین میزان مرگ و میر (از هر 100000 نفر) را در اثر پنومونی کرونر جدید دارند.

 

 

 

بر بومیان آمریکا تمرکز کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

از تاریخ 2 مارس (سه شنبه) ، حداقل 5477 بومی آمریکایی بر اثر پنومونی تاج جدید کشته شده اند. گزارش شده است که از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، 973 نفر از افراد بومی درگذشته اند که کمی بیشتر از 4 هفته قبل است (956).

 

 

 

(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از ایالت ها مرگ افراد بومی را در دسته دیگری گزارش می کنند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد مشاهده کنیم).

 

 

 

بومیان آمریکا 1.3٪ از مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (در 43 ایالت که یک یا چند مورد مرگ بومی را گزارش کرده اند) ، اما 0.8٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهد.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروههای مربوطه) ، تقریباً 256 بومی بر اثر ویروس کرونا می میرند که بالاترین میزان واقعی مرگ و میر در بین نژادها و گروه های قومی است. میزان واقعی مرگ و میر در آسیایی ها (96) ، لاتین ها (147) ، سفیدپوستان (150) ، جزایر اقیانوس آرام (177) و سیاه پوستان (180) نسبت به افراد بومی کمتر است.

 

 

 

(توجه: لطفاً توجه داشته باشید که میزان مرگ و میر "ملی" برای مردم بومی براساس 43 ایالت است که مرگ و میر مردم بومی را گزارش می دهند.

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عوامل سنی ، بومیان 2.2 برابر بیشتر از سفیدپوستان و آسیایی ها به عنوان سفیدپوست و آسیایی می میرند.

 

 

 

با محاسبه سن ، می سی سی پی (1466) ، نیومکزیکو (904) ، مونتانا (861) ، آریزونا (845) و داکوتای شمالی (842) ایالاتی هستند که بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید را در میان افراد بومی خود دارند (در هر 100000 نفر) )

 

 

 

بر آمریکایی های اسپانیایی تبار تمرکز کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

89،071 گزارش شده است که از روز سه شنبه ، 2 مارس ، آمریکایی های اسپانیایی تبار جان خود را به دلیل COVID-19 از دست داده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان اسپانیایی ها 16780 نفر بوده است که به طور قابل توجهی سریعتر از از دست دادن در چهار هفته گذشته (11993) است.

 

 

 

آمریکایی های اسپانیایی تبار 18.1٪ از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند و 18.4٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، تقریباً 147 نفر از مردم لاتین بر اثر ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (96) ، کمی پایین تر از سفیدپوستان (150) و بسیار پایین تر از جزایر اقیانوس آرام (177 نفر) ، سیاه پوستان (180 نفر) و بومیان (256 نفر).

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عامل سن ، لاتین ها 2.4 برابر بیشتر از سفیدپوستان و آسیایی ها می میرند.

 

 

 

با محاسبه سن ، نیویورک (448 نفر) ، آریزونا (413 نفر) ، داکوتای شمالی (398 نفر) ، نیوجرسی (373 نفر) و تگزاس (341 نفر) بر اثر پنومونی کرونر جدید (در هر 100000 نفر) درگذشتند. شخص) بالاترین در میان ساکنان لاتین است.

 

 

 

نگران آمریکایی های جزیره اقیانوس آرام

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

از تاریخ 2 مارس (سه شنبه) حداقل 830 جزیره اقیانوس آرام در COVID-19 کشته شده اند. از آخرین گزارش ما 4 هفته پیش ، در مجموع 124 نفر از جزایر اقیانوس آرام جان خود را از دست داده اند که یک کاهش نسبت به تعداد مرگ در چهار هفته گذشته است (182).

 

 

 

(توجه: این کل ناشناخته شناخته شده است. بسیاری از کشورها گزارش می دهند، ساکنان جزیره اقیانوس آرام در گروه دیگری جان خود را از دست دادند ، بنابراین ما نمی توانیم این اعداد را به طور منحصر به فرد ببینیم. )

 

 

 

جزایر جزیره اقیانوس آرام آمریکایی ها حداقل 0.3٪ از کل مرگ های نژادی شناخته شده را تجربه کرده اند (گزارش هر گونه مرگ در 22 ایالت) و 0.3٪ از جمعیت این ایالت ها را تشکیل می دهد.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 177 جزیره اقیانوس آرام بر اثر ویروس کرونا می میرند ، و میزان واقعی مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (96) ، لاتین ها (147) و سفیدپوستان (150) ، کمی پایین تر است. از سیاه پوستان (180 نفر) ، و بسیار پایین تر از افراد بومی (256 نفر).

 

 

 

(توجه: به کاربران یادآوری کنید که میزان مرگ "ملی" برای جزایر اقیانوس آرام فقط از 22 ایالت گزارش می شود که چنین مرگ هایی را گزارش می دهند.)

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، با در نظر گرفتن عوامل سنی ، جزایر اقیانوس آرام 2.6 برابر سفیدپوستان و 2.7 برابر آسیایی ها احتمال مرگ دارند.

 

 

 

محاسبه شده بر اساس سن ، آرکانزاس (2598) ، ایلینوی (1437) ، اوکلاهما (1043) ، آلاسکا (698) و یوتا (588) بیشترین میزان مرگ و میر (در هر 100000) را در اثر پنومونی کرونر جدید دارند.

 

 

 

روی آمریکایی های سفیدپوست تمرکز کنید

 

زندگی تا کنون از دست داده است

 

این قابل درک است که از تاریخ 2 مارس (سه شنبه) ، در مجموع 29.915 سفیدپوست آمریکایی در پنومونی تاج جدید کشته شده اند. از آخرین گزارش 4 هفته پیش ، تعداد مرگ و میرهای جدید در میان سفیدپوستان آمریکایی 58475 نفر بوده است که از تعداد مرگ و میرهای چهار هفته گذشته (47249) افزایش چشمگیری داشته است.

 

 

 

تعداد کشته های سفیدپوستان آمریکایی 60.8٪ از مرگ های نژادی شناخته شده و 60.8٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهد.

 

 

 

مرگ و میر واقعی

 

به ازای هر 100000 آمریکایی (گروهی که به آن تعلق دارند) ، حدود 150 سفید پوست به دلیل ویروس کرونا می میرند. میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از آسیایی ها (96) ، کمی بیشتر از آمریکای لاتین (147) و بسیار کمتر از آن است جزایر (177 نفر) ، سیاه پوستان (180 نفر) و بومیان (256 نفر).

 

 

 

مرگ و میر ناشی از سن

 

در سراسر کشور ، در مقایسه با آمریکایی های آسیایی آمریکایی ، سفیدپوستان آمریکایی کمی بیشتر در اثر پنومونی کرونر جان می دهند و آمریکایی های آسیایی با توجه به سن ، کمترین میزان مرگ و میر را دارند.

 

 

 

پس از تعدیل سن ، ساکنان سفیدپوست در داکوتای شمالی (198 ایالت) ، ماساچوست (195 ایالت) ، لوئیزیا

گزارش جدید تأیید می کند که اولین مورد COVID در نیویورک از اروپا ، کشورهای دیگر رخ داده است

شهر نیویورک روز دوشنبه مراکز خرید و موزه ها را باز نمی کند ، حتی اگر شهر نیویورک وارد مرحله چهارم شود ، فرماندار اندرو کوومو قول داد که بارها و رستوران ها را سرکوب خواهد کرد. آیدا سگال از NBC New York News گزارش را ارائه می دهد.


گزارش جدیدی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها تایید می کند که سایر مطالعات گزارش داده اند که اولین موارد ویروس کرونا مورد مطالعه در نیویورک ها از سایر مناطق اروپا و ایالات متحده بوده است.



در تاریخ 2 فوریه ، فرودگاه خارجی ها را که از چین سفر می کنند ، بازرسی و ممنوعیت ها را اعمال کرد و در 13 مارس ، محدودیت هایی برای مسافران از اروپا اعمال شد ، اما مانع یا کاهش سرعت ویروس SARS-CoV-2 که باعث ایجاد کرونر جدید می شود ، نشد. بر اساس گزارش منتشر شده در روز پنجشنبه ، ذات الریه. ، زیرا در حال حاضر در شهر نیویورک است.



از 1 تا 20 مارس ، 6 بخش اورژانس در شهر نیویورک (2 مورد در منهتن ، 2 مورد در کوئینز ، یک مورد در بروکلین و یک مورد در برانکس) داده های مربوط به بیماران با علائم شبیه آنفولانزا را جمع آوری کردند و دریافتند که از 544 بیمار ، 36 مورد از نظر SARS-CoV-2 مثبت بودند و نمونه ها مشابه موارد منتشر شده در اروپا بود.



براساس این گزارش ، از هر 6 اتاق اورژانس 5 مورد توسط بیمارانی که در کد پستی زندگی می کنند استفاده می شود و نسبت چینی زبانان زیاد است. با این حال ، هیچ یک از نمونه های جمع آوری شده ارتباط مستقیمی با توالی در ووهان ، چین ، که منشا شیوع آن است ، ندارد.





وزیر مطبوعات کاخ سفید ، کیلی مک اننی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت ، "وقتی [رئیس جمهور ترامپ] گفت" باز کردن ، "منظور او باز و کامل است ... علم نباید مانع این روند شود."

این گزارش همچنین نشان داد که تعداد موارد تایید شده در مورد پنومونی کرونر جدید در میان نیویورک های زیر 18 سال در هفته های 8 مارس تا 15 مارس افزایش یافته است. وزارت بهداشت تخمین می زند که در میان نوجوانان شیوع ذات الریه کرونر جدید و موارد کشف نشده افزایش یافته است. این س theال را به وجود می آورد که کودکان در مراحل اولیه شیوع بیماری و تعطیلی مدارس چه نقشی دارند؟ استراتژی تخفیف است.



این را می توان به محدود بودن در دسترس بودن آزمایش نسبت داد ، که هنوز هم بیش از چهار ماه پس از گزارش اولین مورد پنومونی کرونر برای اکثر ایالات مشکل ساز است.



روز پنجشنبه ، فرماندار اندرو کوومو این گزارش را "لعنت به آن" خواند و گفت که ممنوعیت سفر در چین و اروپا اولین اشتباه دولت فدرال در تلاش برای کاهش سرعت انتقال است.



کوومو در MSNBC گفت: "این دومین شکست است. اکنون همه انفجارها در سایر مناطق کشور کاملاً قابل پیش بینی است."





این شهر می گوید که نتایج آزمایش سریع جدید می تواند ظرف 15 دقیقه آماده شود ، اگرچه اعتراف می کند که دقیقتر از آزمایش های دیگر نیست که برای نتیجه گرفتن مدت زمان بیشتری طول می کشد. اندرو سیف از NBC New York News گزارش می دهد.

وی ادامه داد: ما هنوز این عمل را انجام نداده ایم. تا زمانی که خوش شانس نباشیم ، شاهد بازگشت عفونت به نیویورک و آلوده شدن مجدد آن به نیویورک خواهیم بود. این نه تنها اولین نارسایی است که باعث ظهور ویروس می شود ، بلکه چهار مورد ماهها بعد. برای شکست دوم ، ما هنوز در حال بحث در مورد هشت روز برای به دست آوردن نتایج آزمون هستیم. "



وزارت بهداشت ایالات متحده موافقت می کند که آزمایش محدود منجر به عدم تشخیص بسیاری از موارد پنومونی کرونر جدید شده است ، اما این نیز به دلیل استانداردهای دقیق آزمایش است. در ابتدای همه گیری ، فقط افراد نیویورکی که در آن زمان علائم ویروس کرونا را شناخته بودند مجاز به آزمایش بودند و آنها نیاز به اجازه پزشک داشتند.



اکنون ، هر نیویورکی می تواند آزمایش شود. اما وقتی کوومو روز پنجشنبه مباهات کرد که می تواند در یک روز نتیجه بگیرد ، برخی از افراد گزارش دادند که بیش از یک هفته منتظر مانده اند تا نتیجه بگیرند.



آزمایشگاه تشخیص مأموریت یکی از بزرگترین آزمایشگاههایی است که آزمایشات را انجام می دهد و گفته است که افزایش تقاضا در سایر ایالت ها باعث افزایش زمان چرخش نتایج آزمایش شده است.



آزمایشگاه روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: "ما این تقاضا را عمدتا به گسترش سریع و مداوم عفونت های ذات الریه کرونر در سراسر کشور ، به ویژه در جنوب ، جنوب غربی و غرب چین نسبت می دهیم".



در 40 ایالت ، عفونت های ویروس کرونا در حال افزایش است ، به طوری که مرگ روزانه بیش از 20 درصد از یک هفته قبل افزایش می یابد. فلوریدا ، جایی که بسیاری از سفرهای دریایی در آنجا آغاز و پایان یافت ، تقریباً 14000 مورد ویروس جدید گزارش داد و یک رکورد یک روزه از 156 گزارش مرگ را ثبت کرد ، که بالاترین بالاترین گزارش از 132 گزارش مرگ در روز سه شنبه را شکست.

لوری لایتفورد ، شهردار شیکاگو گفت که ویروس کرونا برای آفریقایی آمریکایی هایی که "با کشور روبرو هستند" "مخرب" است

شهردار واشنگتن- شیکاگو ، لوری لایت فوت روز یکشنبه گفت که ویروس کرونا ویروس سیاه یک جامعه "مخرب" است ، بخشی به دلیل شرایط سلامتی اساسی است که به طور نامتناسبی بر افراد رنگین پوست تأثیر می گذارد.


لایت فوت گفت: "برای کشور" ، تعداد مرگ های آفریقایی تبار آمریکایی در اثر ویروس کرونا فقط در شیکاگو نیست ، بلکه ارتباط تنگاتنگی با تعداد مرگ و میر در شهرهای بزرگ کشور دارد.



لایت فوت گفت: "ما فکر می کنیم پاسخ درست است ، زیرا افراد رنگین پوست ، به ویژه سیاه پوستان ، چه دیابت باشد ، چه بیماری قلبی ، چه بیماری تنفسی فوقانی و چه چیزهایی که سیاه پوستان شیکاگو را آزار داده است ، که ما در مورد آنها صحبت کردیم مدت طولانی باعث ایجاد شکاف در امید به زندگی خواهد شد. "" این ویروس به روشی انتقام جویانه به بیماریهای اساسی حمله می کند. "



متن گفتگو: لوری پابرهنه شهردار شیکاگو در برنامه "مواجهه با کشور"

در شیکاگو ، 72٪ از افرادی که به دلیل ویروس کرونا مردند سیاه پوست بودند. آفریقایی آمریکایی ها 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل می دهند.



لایتفورد گفت: "این برای جامعه ما ویرانگر است."



در پاسخ به بحران ویروس کرونا در سراسر کشور ، لایت فوت گفت که برای درک بهتر این بیماری کشنده ، لازم است که به این داده ها ، از جمله اطلاعات جمعیتی ، نگاهی بیندازید. وی گفت که در شیکاگو ، این شهر یک تیم پاسخ سریع برابری نژادی را متشکل از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، مقامات بهداشت عمومی و سایر سهامداران تشکیل داده است.



لایت فوت گفت: "ما کاملاً توجه محلی را متعهد می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وارد جوامعی با مرگ و میر بالا و میزان مثبت بالا می شویم." ما افراد را وارد سیستم پزشکی می کنیم و نوعی را که ممکن است وجود نداشته باشد برقرار می کنیم. "



وی گفت که این شهر همچنین متعهد است تا با انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس کرونا ، اطمینان حاصل کند که ساکنان اطلاعات بهتری دارند.



اگرچه بیماری همه گیر ویروس کرونا به طور موثری اقتصاد ایالات متحده را متوقف کرده است ، فرماندار به ساکنان دستور داد در خانه بمانند ، دولت فدرال از آمریکایی ها خواست تا کار در دفتر را رها کنند و در صورت امکان ، رئیس جمهور ترامپ اعلام کرده است که اقتصاد را در اسرع وقت مجدداً باز کند.



اوایل روز یکشنبه ، دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، گفت که تا ماه مه ، اقتصاد ایالات متحده می تواند بر اساس چندین عامل بازگردد. لایت فوت گفت اگر قرار است شیکاگو به حالت عادی برگردد ، ابتدا شروع مجدد به کنترل شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.



وی گفت: "ما نمی توانیم اقتصاد را باز کنیم مگر اینکه اطمینان حاصل کنیم که همه کنترل های مراقبت های بهداشتی انجام شده است." "این به معنی آزمایش گسترده ، ردیابی تماس است ، جایی که ما نه تنها باید صاف بودن منحنی ، بلکه خم شدن را نیز ببینیم."



در ایالات متحده ، بیش از 530،000 مورد ویروس کرونا تایید شده است ، از جمله بیش از 19،000 مورد در ایلینوی.

پنومونی تاج جدید: ممنوعیت سفر در ایالات متحده برای منطقه مترو نیویورک خیلی دیر است ، CDC گفت ، با تکرار بیانیه Cuomo Putnam

اکنون ، آژانس اصلی دولتی که با بحران مقابله می کند با این ارزیابی موافق است.


تجزیه و تحلیل جدید توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) نشان می دهد تا زمانی که دولت فدرال محدودیت سفر به اروپا را اعمال می کند ، دیگر خیلی دیر شده است و ویروس در منطقه تحت کنترل درآمده است.



دولت فدرال در اوایل فوریه سفر از چین را محدود کرد ، اما تا اواسط ماه مارس میلیون ها مسافر برای محدود کردن سفر از اروپا به فرودگاه این منطقه سه کشوره وارد فرودگاه شده بودند زیرا مسافران اروپایی ویروس را حمل می کردند.



کوومو قبلاً گفت: "دولت فدرال ممنوعیت سفر اروپا را تا 16 مارس اجرا نکرد." بنابراین ، بین ژانویه ، فوریه و مارس ، چند پرواز به کندی وجود دارد و چند نفر به اینجا می آیند؟ "سه میلیون نفر



وی ادامه داد: "به همین دلیل نیویورک بالاترین میزان آلودگی را دارد ... این هیچ ارتباطی با نیویورکی ها یا ایالت آبی ندارد". "این به این دلیل است که ما گمراه شده ایم. ما گمراه شده ایم. ویروس از اروپا می آید ، نه ویروسی که در اصل تصور می شد از چین است."



گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که آزمایشات محدود بوده است ، یعنی در شهر نیویورک با جمعیت بسیار زیاد ، که باعث می شود ویروس قبل از اینکه کشور متوجه تهدیدی که برای کشور می کند ، بدون وقفه گسترش یابد.



داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و بهداشت روان نیویورک از یکشنبه ، اول مارس تا جمعه ، 20 مارس نشان داد که در عرض یک هفته ، "انتقال پایدار جامعه" در منهتن وجود دارد.



رابرت ردفیلد ، مدیر CDC ، گفت: "پس از شیوع در اروپا ، تعداد زیادی از سفرهای اروپایی واردات و گسترش سریع ما را تسریع کرده است. من فکر می کنم هشدار سفر ما باید زودتر باشد."



طبق CDC ، این بخش نمونه های گرفته شده از افراد در اورژانس با علائم آنفلوآنزا را مورد بررسی قرار داد. از 544 نفر ، 36 نفر (6.6٪) از نظر پنومونی کرونر جدید مثبت بودند.



کوومو روز پنجشنبه 16 ژوئیه در یک کنفرانس گفت: "کوه سینا قبلا گزارشی صادر کرد و دریافت که ویروسی که به نیویورک آمده است از اروپا بوده نه از چین." "آنها این کار را با مطالعه ترکیب ژنتیکی ویروس انجام دادند. وقتی ویروس از چین به اروپا گسترش یافت ، ویروس در اروپا جهش پیدا کرد و سویه ویروسی که به نیویورک آمد از اروپا آمد.



"گزارشی که آنها تازه ارائه دادند بیان داشت که اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم برای کاهش است ، اما واردات و انتقال جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا در نیویورک رخ داده است."



کوومو در ادامه به انتقاد از رئیس جمهور دونالد ترامپ و دولت منفعلانه آن در مورد اپیدمی پنومونی تاج جدید پرداخت.



داستان قبلی-کوید -19: کوومو انتقاداتی را برای "تشویق" پیشرفت همه گیری در یک برنامه تلویزیونی به دنبال داشت.

کوومو گفت: "مقامات فدرال ، دولت فدرال فقط آن را از دست داد." "رئیس جمهور دوست دارد در مورد ممنوعیت سفر خود صحبت کند ، که م effectiveثر است. CDC خودش می گوید که ممنوعیت سفر خیلی دیر است.



کوومو ادامه داد: "رئیس جمهور دوست دارد در مورد ممنوعیت سفر خود به چین در 2 فوریه صحبت کند. وقتی رئیس جمهور ممنوعیت سفر به چین را اجرا می کند ، دیگر خیلی دیر است زیرا ویروس از چین خارج شده و به اروپا رفته است."



"در اواسط ماه مارس ، رئیس جمهور ممنوعیت سفر در برخی از کشورهای اروپایی را صادر کرد. CDC همچنین گفت که خیلی دیر است. وقتی آنها در 13 مارس ممنوعیت سفر از اروپا را اعمال کردند ، دیگر خیلی دیر بود. ویروس در جدید است یورک ، چندین هفته در نیویورک بوده است. "



کوومو گفت که بین ممنوعیت سفر در چین و ممنوعیت سفر در اروپا ، 2،758 پرواز در فرودگاه JFK و 1200 هواپیما در Newark فرود آمدند.



کوومو تکرار کرد: "ویروس از اروپا می آید. آنها آن را از دست دادند." قبل از اینکه بفهمند در نیویورک گسترش یافته است. وقتی آنها ممنوعیت سفر در اروپا را اجرا کردند ، دیگر خیلی دیر شده بود.



"اسب از انبار بیرون آمد و سپس درب انبار توسط مقامات فدرال بسته شد." بنابراین ، هیچ سیاسی وجود ندارد ، نه - اینها همه واقعیت است. "



فرماندار هشدار داد که ممکن است موج دوم ایجاد شود ، اگرچه ممکن است همانطور که در ابتدا انتظار می رفت ظاهر نشود.



کوومو گفت: "موج دوم ویروس ها ویروس های جهش یافته نخواهند بود."



کوومو اضافه کرد: "موج دوم COVID از کشورهای دیگر بازگشت خواهد کرد. این ایالت ها اکنون به ویروس آلوده شده و ویروس را به نیویورک منتقل می کنند. بنابراین ، هنگامی که دولت فدرال ویروس را از اروپا به نیویورک وارد کرد ، نیویورک یک بار شکست خواهد خورد. سپس ، هنگامی که ویروس در سایر ایالت ها افزایش می یابد و سپس به نیویورک بازگشت ، بی کفایتی دولت دوباره به نیویورک آسیب می رساند. "" این تفنگ ساچمه ای دو طرفه دولت فدرال خواهد بود. "

ناسازگاری در سلامتی و همه گیری پنومونی تاج جدید

فاصله سلامت COVID-19 چیست؟
در چند هفته گذشته ، مقامات بهداشت عمومی و رسانه ها اختلافات گسترده نژادی ، قومی و اقتصادی پیرامون COVID-19 را به ما یادآوری کرده اند. سیاه پوستان و سرخپوستان آمریکایی بالاترین میزان مرگ و میر را دارند. در سراسر کشور ، سیاه پوستان در مقایسه با سفیدپوستان غیر لاتین 2.4 برابر بیشتر از سفیدپوستان غیر لاتین احتمال مرگ در اثر COVID-19 دارند و در برخی از ایالت ها میزان مرگ و میر به 7 برابر می رسد. خساراتی که مردم ناوهو متحمل شده اند به ویژه جدی است ، و این واقعیت را نشان می دهد که میزان مرگ و میر مردم بومی در آریزونا و نیومکزیکو 5-7 برابر بیشتر است. نگاهی دقیق به آمار کالیفرنیا نشان می دهد که میزان مرگ و میر آمریکایی های اسپانیایی تبار بین 35 تا 49 سال ناامید کننده است ، این گروه سنی 74٪ مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهد. علاوه بر این ، داده های شهرستان لس آنجلس نشان می دهد که ساکنان جوامع فقیر سه برابر بیشتر از ساکنان جوامع ثروتمند در اثر ویروس می میرند.



کارشناسان شکاف بهداشتی معتقدند که نابرابری سیستمی و سیاست های تبعیض آمیز به توزیع نابرابر منابع مورد نیاز برای حفظ سلامت مطلوب و دستیابی به کیفیت مراقبت های بهداشتی کمک می کند. داده های بهداشت عمومی نشان می دهد که افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های مزمن سلامتی مانند دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی بدترین نتایج ذات الریه کرونر جدید را دارند. در ایالات متحده ، اقلیت های نژادی و قومی بیشترین میزان ابتلا به این بیماری های مزمن را دارند. مطالعات نشان داده است که این ممکن است تا حدودی اثر استرس طولانی مدت (مانند فقر ، تبعیض) باشد. در همه گیری کنونی ، فشارهای اضافی مرتبط با ارتباطات بهداشتی نامشخص ، هزینه ها و کیفیت پزشکی ، موانع فاصله اجتماعی در خانواده های چند نسلی و جوامع پر جمعیت و خطرات زندگی روزمره ممکن است این شکاف های بهداشتی موجود را بیشتر تشدید کند.



چه فاکتورهای سیستمیک با تفاوت در پنومونی کرونر جدید ارتباط دارد؟

توسعه سریع این اپیدمی منجر به ارتباطات بهداشتی شده است. متأسفانه ، این گسترش پیچیده ، متناقض و در برخی موارد غیر واقعی است. به عنوان مثال ، شایعاتی وجود دارد که سیاه پوستان آمریکایی از COVID-19 در امان هستند. رسانه ها همچنین تجمعاتی را نقض کردند که دستورالعملهای فاصله اجتماعی را نقض می کردند و اظهار داشتند که سیاه پوستان تهدید را جدی نمی گیرند. با این حال ، یک مطالعه اخیر نشان داده است که سیاه پوستان تقریباً دو برابر ویروس ها را تهدید جدی برای سلامتی آنها نسبت به سفید پوستان می دانند. علاوه بر این ، برچسب زدن به پنومونی تاج جدید به عنوان "ویروس چینی" باعث ایجاد تشدید ننگ و تبعیض علیه افراد و جوامع آسیایی شده و همچنین یک توصیف نادرست از تهدیدی است که ویروس برای گروه های دیگر ایجاد می کند. کلاله سازی ممکن است به کارگران پایه نیز گسترش یابد. برخی از افراد ، مانند افراد مسن ، کسانی که در درک زبان انگلیسی مشکل دارند و افراد با سطح تحصیلات پایین تر ، ممکن است در درک و فیلتر کردن ارتباطات بهداشتی پیچیده یا نادرست مشکل داشته باشند. اگرچه اطلاعات غلط ، ارتباطات بهداشتی نامشخص و مسئولیت های شغلی پرخطر ممکن است مانعی برای اتخاذ تدابیر مناسب برای محافظت از خود باشد ، اما همچنین می تواند باعث ایجاد انگ و اتهامات نامناسب شود.



اگرچه کشورها و مناطق برای حفظ سلامت کشور ما "دستور در خانه" را اجرا می کنند ، اما برای بسیاری از مردم ماندن در خانه یک امر لوکس است. به عنوان مثال ، سیاه پوستان و اسپانیایی تبارها کمتر از آسیای آمریکایی و سفیدپوست از راه دور کار می کنند. کار در مناطقی مانند خدمات غذایی ، خرده فروشی و بهداشت شخصی / خانوادگی از راه دور انجام نمی شود. این کارگران غالباً هزینه مرخصی استعلاجی یا بیمه درمانی را پرداخت نمی کنند و نرخ بیکاری بسیار زیاد است. فاصله اجتماعی به ویژه برای افرادی که به حمل و نقل عمومی متکی هستند و افرادی که در جوامع پرجمعیت و خانواده های چند نسلی زندگی می کنند و مکان دیگری ندارند ، مشکل ساز است. بنابراین ، جوامع با خطر بالا و منابع کم به ویژه در معرض بیماری همه گیر هستند.



بار اقتصادی مراقبت های پزشکی و تعصب ارائه دهندگان خدمات پزشکی نیز ممکن است عواملی باشد که باعث ایجاد اختلاف در پنومونی کرونر جدید می شود. بسته به پیچیدگی پرونده ، متوسط
​​هزینه بستری در افراد دارای بیمه کارفرمایی بین 10 تا 20 هزار دلار آمریکا است ، در حالی که هزینه بستری در افراد غیر بیمه شده بین 40 تا 70 هزار دلار آمریکا است. اگرچه دولت در نظر دارد تا برای بیمارانی که بیمه نیستند برخی از حمایت های مالی از بیمارستان ها را انجام دهد ، هزینه های باقیمانده ممکن است مشکلات مالی زیادی برای افرادی که بیمه نیستند ایجاد کند و این امر ممکن است منجر به تاخیر در خدمات پزشکی و نتایج بدتر شود. ادبیات موجود درباره عدم سلامت همچنین تأثیر سوگیری حرفه ای بهداشت و درمان بر کیفیت مراقبت های بهداشتی را نشان می دهد ، که ممکن است منجر به بی اعتمادی پزشکی یا سو susp ظن ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ، سازمان ها و سیستم ها شود. به طور کلی ، محدودیت های سیستم پزشکی ما ممکن است از جستجوی درمان برای اعضای گروه های حاشیه ای جلوگیری کرده و پیامدهای روانی و رفتاری کوتاه مدت و بلند مدت مرتبط با COVID-19 را تشدید کند.



عواقب احتمالی جمعیت حاشیه نشین در طی این همه گیری چیست؟

پیامدهای روانی ، رفتاری و اقتصادی فزاینده COVID-19 ممکن است تأثیر نامتناسبی بر اقلیت های قومی و افرادی با وضعیت اقتصادی-اجتماعی پایین داشته باشد. فاصله گرفتن از اجتماع ، تغییر عادت در مدرسه و کار ، بهداشت و استرس مالی برای همه چیز جدید است ، اما برای کسانی که منابع جسمی و روانی کمتری گزارش کرده اند ، این استرس ممکن است جدی ترین باشد. ما درباره پیامدهای بهداشت روانی اپیدمی بهداشت جهانی بسیار اندک می دانیم ، اما نتایج بلایایی مانند طوفان کاترینا و 11 سپتامبر نشان می دهد که بروز اختلالات خلقی افزایش می یابد. در غیاب منابع بهداشتی ، مردم اغلب برای مقابله با بحران ها به الکل ، دخانیات و سایر داروها روی می آورند. جوامعی که شدیدترین درگیری های اقتصادی دارند به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر و خودکشی ، میزان مرگ و میر بیشتری دارند.



پیامدهای ذهنی ، جسمی و اجتماعی COVID-19 در کودکان نیز وجود دارد. در این بحران ، بیشتر والدین در تلاشند تا آموزش در منزل ، نظارت صحیح و حمایت اجتماعی / عاطفی را برای فرزندان خود فراهم کنند. برای والدین تنها و کارگران پایه ، این ممکن است دشوارتر باشد. کودکان بدون نظارت ممکن است بیشتر تصادف کنند ، رفتارهای خطرناکی (مانند الکل / مواد مخدر) داشته باشند یا به طور مکرر با سوus استفاده کنندگان تماس بگیرند. برای کودکانی که به صبحانه و ناهار مدرسه بستگی دارند ، عواقب ناامنی غذایی به دلیل تعطیلی مدارس حتی جدی تر است. مطالعات نشان داده است که تجربیات منزجر کننده کودکی ، مانند نظارت پایین والدین ،
​​فقر و در دسترس بودن مواد مخدر ، از عوامل خطرزای سلامت روان و اختلالات مصرف مواد در آینده است. بنابراین ، پنومونی کرونر جدید ممکن است اثرات کوتاه مدت و طولانی مدت بر سلامت روان و رفتارهای مصرف مواد مخدر داشته باشد و این رفتارها هنوز ظاهر نشده اند.



متخصصان بهداشت روان چه کاری می توانند برای رفع نابرابری های بهداشتی پس از این اپیدمی انجام دهند؟

با ادامه این بحران ، ما باید در مورد مشکلات روحی ، جسمی ، عاطفی ، رفتاری و مالی بیماران احتیاط بیشتری داشته باشیم و برای ایجاد توانایی های خود برای تأمین بهتر نیازهای بهداشتی گروه های مختلف مردم سخت تلاش کنیم. ما توصیه های زیر را ارائه می دهیم:



خطرات و استراتژی های جلوگیری از ویروس ها را به وضوح در میان بگذارید

بیماران خود را برای داشتن منابع اجتماعی متصل کنید (به عنوان مثال بانکهای غذایی ، خدمات بهداشتی)

به شما و سایر متخصصان بهداشت در مورد فاکتورهای تاریخی و سیستمی که منجر به ناهماهنگی در سلامتی می شود ، آموزش دهید

تعصبات خود را بررسی کرده و برچسب گذاری غلط و اطلاعات غلط را برطرف کنید

برای ارائه مراقبت مداوم در سلامت از راه دور و گسترش دامنه ما ، شرکت کنید / آموزش دهید

ارائه خدمات بهداشت روان بدون مزد را در نظر بگیرید