Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

پنومونی تاج جدید: ممنوعیت سفر در ایالات متحده برای منطقه مترو نیویورک خیلی دیر است ، CDC گفت ، با تکرار بیانیه Cuomo Putnam

اکنون ، آژانس اصلی دولتی که با بحران مقابله می کند با این ارزیابی موافق است.


تجزیه و تحلیل جدید توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) نشان می دهد تا زمانی که دولت فدرال محدودیت سفر به اروپا را اعمال می کند ، دیگر خیلی دیر شده است و ویروس در منطقه تحت کنترل درآمده است.



دولت فدرال در اوایل فوریه سفر از چین را محدود کرد ، اما تا اواسط ماه مارس میلیون ها مسافر برای محدود کردن سفر از اروپا به فرودگاه این منطقه سه کشوره وارد فرودگاه شده بودند زیرا مسافران اروپایی ویروس را حمل می کردند.



کوومو قبلاً گفت: "دولت فدرال ممنوعیت سفر اروپا را تا 16 مارس اجرا نکرد." بنابراین ، بین ژانویه ، فوریه و مارس ، چند پرواز به کندی وجود دارد و چند نفر به اینجا می آیند؟ "سه میلیون نفر



وی ادامه داد: "به همین دلیل نیویورک بالاترین میزان آلودگی را دارد ... این هیچ ارتباطی با نیویورکی ها یا ایالت آبی ندارد". "این به این دلیل است که ما گمراه شده ایم. ما گمراه شده ایم. ویروس از اروپا می آید ، نه ویروسی که در اصل تصور می شد از چین است."



گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که آزمایشات محدود بوده است ، یعنی در شهر نیویورک با جمعیت بسیار زیاد ، که باعث می شود ویروس قبل از اینکه کشور متوجه تهدیدی که برای کشور می کند ، بدون وقفه گسترش یابد.



داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و بهداشت روان نیویورک از یکشنبه ، اول مارس تا جمعه ، 20 مارس نشان داد که در عرض یک هفته ، "انتقال پایدار جامعه" در منهتن وجود دارد.



رابرت ردفیلد ، مدیر CDC ، گفت: "پس از شیوع در اروپا ، تعداد زیادی از سفرهای اروپایی واردات و گسترش سریع ما را تسریع کرده است. من فکر می کنم هشدار سفر ما باید زودتر باشد."



طبق CDC ، این بخش نمونه های گرفته شده از افراد در اورژانس با علائم آنفلوآنزا را مورد بررسی قرار داد. از 544 نفر ، 36 نفر (6.6٪) از نظر پنومونی کرونر جدید مثبت بودند.



کوومو روز پنجشنبه 16 ژوئیه در یک کنفرانس گفت: "کوه سینا قبلا گزارشی صادر کرد و دریافت که ویروسی که به نیویورک آمده است از اروپا بوده نه از چین." "آنها این کار را با مطالعه ترکیب ژنتیکی ویروس انجام دادند. وقتی ویروس از چین به اروپا گسترش یافت ، ویروس در اروپا جهش پیدا کرد و سویه ویروسی که به نیویورک آمد از اروپا آمد.



"گزارشی که آنها تازه ارائه دادند بیان داشت که اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم برای کاهش است ، اما واردات و انتقال جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا در نیویورک رخ داده است."



کوومو در ادامه به انتقاد از رئیس جمهور دونالد ترامپ و دولت منفعلانه آن در مورد اپیدمی پنومونی تاج جدید پرداخت.



داستان قبلی-کوید -19: کوومو انتقاداتی را برای "تشویق" پیشرفت همه گیری در یک برنامه تلویزیونی به دنبال داشت.

کوومو گفت: "مقامات فدرال ، دولت فدرال فقط آن را از دست داد." "رئیس جمهور دوست دارد در مورد ممنوعیت سفر خود صحبت کند ، که م effectiveثر است. CDC خودش می گوید که ممنوعیت سفر خیلی دیر است.



کوومو ادامه داد: "رئیس جمهور دوست دارد در مورد ممنوعیت سفر خود به چین در 2 فوریه صحبت کند. وقتی رئیس جمهور ممنوعیت سفر به چین را اجرا می کند ، دیگر خیلی دیر است زیرا ویروس از چین خارج شده و به اروپا رفته است."



"در اواسط ماه مارس ، رئیس جمهور ممنوعیت سفر در برخی از کشورهای اروپایی را صادر کرد. CDC همچنین گفت که خیلی دیر است. وقتی آنها در 13 مارس ممنوعیت سفر از اروپا را اعمال کردند ، دیگر خیلی دیر بود. ویروس در جدید است یورک ، چندین هفته در نیویورک بوده است. "



کوومو گفت که بین ممنوعیت سفر در چین و ممنوعیت سفر در اروپا ، 2،758 پرواز در فرودگاه JFK و 1200 هواپیما در Newark فرود آمدند.



کوومو تکرار کرد: "ویروس از اروپا می آید. آنها آن را از دست دادند." قبل از اینکه بفهمند در نیویورک گسترش یافته است. وقتی آنها ممنوعیت سفر در اروپا را اجرا کردند ، دیگر خیلی دیر شده بود.



"اسب از انبار بیرون آمد و سپس درب انبار توسط مقامات فدرال بسته شد." بنابراین ، هیچ سیاسی وجود ندارد ، نه - اینها همه واقعیت است. "



فرماندار هشدار داد که ممکن است موج دوم ایجاد شود ، اگرچه ممکن است همانطور که در ابتدا انتظار می رفت ظاهر نشود.



کوومو گفت: "موج دوم ویروس ها ویروس های جهش یافته نخواهند بود."



کوومو اضافه کرد: "موج دوم COVID از کشورهای دیگر بازگشت خواهد کرد. این ایالت ها اکنون به ویروس آلوده شده و ویروس را به نیویورک منتقل می کنند. بنابراین ، هنگامی که دولت فدرال ویروس را از اروپا به نیویورک وارد کرد ، نیویورک یک بار شکست خواهد خورد. سپس ، هنگامی که ویروس در سایر ایالت ها افزایش می یابد و سپس به نیویورک بازگشت ، بی کفایتی دولت دوباره به نیویورک آسیب می رساند. "" این تفنگ ساچمه ای دو طرفه دولت فدرال خواهد بود. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد