Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

مطالعه CDC نشان داد که ممنوعیت سفر ایالات متحده برای شهر نیویورک خیلی دیر است

در 2 فوریه ، ایالات متحده مسافرت از چین را محدود کرد. تجزیه و تحلیل نشان داد که این در اروپا در 13 مارس آغاز شده است ، اما تا 8 مارس ، پنومونی کرونر جدید در جوامع در شهر نیویورک گسترش یافته بود. تا 15 مارس ، ویروس در جوامع در حال گسترش بود. گسترده بوده است.


ویروس در حال حاضر در حال گردش است نزدیکترین ویروس در اروپا است نه در چین. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بارها چین را به جلوگیری از شیوع ویروس در ایالات متحده متهم کرده است.


بر اساس این گزارش ، تا زمانی که دولت ترامپ محدودیت سفر به اروپا را اعمال نکرد ، واردات ویروس و گسترش بیماری این بیماری در شهر نیویورک آغاز شده است. در ابتدای شیوع شهر نیویورک ، آزمایش محدود بود که به افرادی که موردی پیدا نکرده بودند امکان انتشار ویروس را داشت.


ترامپ بارها و بارها اشاره کرده است که ممنوعیت سفر وی شواهدی از پاسخ موثر دولت وی به این بیماری همه گیر است. روز سه شنبه ، وی همچنین ادعا کرد که "ما میلیون ها ، حتی میلیون ها انسان را نجات داده ایم".


این مطالعه جدید داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک را بین 1 تا 20 مارس بررسی می کند ، که مرحله اولیه بیماری همه گیر در ایالات متحده است. این اداره در 8 مارس اعلام کرد که گسترش مردم ادامه خواهد یافت.


این بخش نمونه های جمع آوری شده از افراد در اورژانس با علائم شبیه آنفولانزا را بررسی کرد. از 544 نمونه آزمایش شده ، 36 مورد (6/6 درصد) برای ویروس کرونا مثبت بودند.


از طریق توالی ژنتیکی اضافی نمونه ها ، سویه این ویروس بیشتر شبیه ویروسی است که در اروپا گردش می کند تا ویروسی است که در چین گردش می کند. براساس این گزارش ، این بدان معناست که این نوع ویروس کرونا به احتمال زیاد از طریق مسافران سایر مناطق اروپا یا ایالات متحده به نیویورک گسترش یافته است.


CNN در آوریل گزارش داد که دو پروژه تحقیقاتی جداگانه که در اوایل سال جاری آغاز شده اند نیز این را نشان می دهد و ممکن است ویروس زودتر از انتظار در شهر گسترش یابد.


بر اساس داده های دانشگاه جان هاپکینز ، در حال حاضر بیش از 3.497 میلیون مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تایید شده است که جان بیش از 137000 آمریکایی را گرفته است.

مطالعه جدید نشان داد که 10٪ از بیماران ویروسی کرونا مبتلا به دیابت طی یک هفته از بستری شدن در بیمارستان می میرند

طبق اولین مطالعه در مورد این ویروس ، 10٪ از بیماران دیابتی طی یک هفته پس از بستری در بیمارستان فوت کردند. این مطالعه به منظور بررسی تأثیر آن بر بیماران بستری طراحی شده است.


طبق این مطالعه که در مجله انجمن اروپایی مطالعه دیابت در دیابت منتشر شده است ، از هر 5 بیمار یک نفر در نهایت به لوله گذاری و دستگاه تنفس مکانیکی نیاز دارد.


این مطالعه 1317 بیمار را که از 10 تا 31 مارس در 53 بیمارستان دولتی و خصوصی در فرانسه حضور داشتند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.


همچنین نتایج این مطالعه نشان داد که 65٪ بیماران دیابتی مبتلا به ذات الریه کرونر جدید مرد هستند و میانگین سنی تمام بیماران دیابتی 70 سال است.


یک مطالعه جدید نشان می دهد که بیماران سکته مغزی به طور قابل توجهی درمان با ویروس کرونا را به تأخیر انداخته اند و "عواقب جدی" دارند.

مطالعه جدید نشان می دهد از هر ده بیمار دیابتی مبتلا به ذات الریه کرونر جدید یک نفر در طی یک هفته از بستری شدن در بیمارستان می میرد. (Istock)


مطالعات نشان داده است که عوارض و سن دیابت خطر مرگ را افزایش می دهد. افزایش شاخص توده بدن (BMI) یا شاخص توده بدن (BMI) به افزایش خطر تهویه مکانیکی و افزایش خطر مرگ مربوط می شود.


محققان در یک گزارش تحقیقاتی گفتند: "عوامل خطر برای پنومونی کرونر جدید شدید همانند عوام عمومی است: سن و شاخص توده بدنی."


گربه فرانسوی آلوده به COVID-19


محققان گفتند: افراد مسن مبتلا به دیابت طولانی مدت با عوارض دیابتی پیشرفته و / یا درمان آپنه انسدادی خواب به ویژه احتمال دارد زود از دنیا بروند و برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا جدید به درمان خاصی نیاز دارند.


آنها افزودند: شاخص توده بدن (BMI) نیز یک فاکتور پیش آگهی مستقل است که بر شدت پنومونی کرونر در بیماران دیابتی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند تأثیر می گذارد. رابطه بین چاقی و سونگ نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.


مطالعات نشان داده است که انسولین و سایر روش ها برای بهبود قند خون از عوامل خطر ذات الریه شدید کرونر نیستند و باید همچنان در بیماران دیابتی استفاده شوند.

ترامپ خیلی کم برای کمک به نیویورک محدودیت های سفر COVID-19 را آزاد کرد

محدودیت های سفر صادر شده توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ برای جلوگیری از COVID-19 برای کمک به شهر نیویورک طراحی شده است ، با تکمیل گزارشی که روز پنجشنبه توسط دولت فدرال توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد.


"آنها ناکام ماندند. ویروس به نیویورک آمد. آمریکایی ها در اثر عدم موفقیت دولت جان دادند. فرماندار نیویورک اعلام کرد. اندرو کوومو (د) در یک کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه به گزارش پاسخ داد.


کوومو افزود: "این واقعیت هاست. آنها علم را از دست داده اند. کار دولت شکست خورده است ، و آنها هنوز هم شکست می خورند."


ترامپ تا 13 مارس ، تقریباً شش هفته پس از اعمال محدودیت برای گردشگران چینی ، محدودیتی برای ورود اروپاییان به ایالات متحده ایجاد نکرد. اما از 8 مارس ، گسترش بیماری ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک آغاز شده است. سویه ویروس در شهر بسیار شبیه ویروس کرونا است که در اروپا گسترش می یابد ، نه اینکه در اروپا شیوع یابد. چین - نشان می دهد که از اروپا یا احتمالاً از سایر مناطق ایالات متحده گسترش یافته است.


هیچ یک از سویه های موجود در شهر نیویورک با محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ووهان در چین مطابقت نداشت و نوشتند که این یک کشف "غیر منتظره" است.


این مطالعه اظهار داشت: "وقتی اروپا محدودیت هایی را اعمال کرد ، واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه از قبل اتفاق افتاده بود." بیش از 23000 نفر بر اثر ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک جان خود را از دست دادند.


این گزارش بیان داشت که آزمایش در نیویورک نیز در آن زمان محدود بود ، بنابراین تعداد موارد جدید ذات الریه کرونر بدون افزایش یافتن در حال افزایش بود.


کوومو بارها تأکید کرده است که ویروس در حال گردش در این شهر از اروپا می آید و مطالعات قبلی این موضوع را تأیید کرده است. وی روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح داد."


کوومو گفت که از 2 فوریه تا 13 مارس ، بیش از 3900 پرواز از اروپا وارد فرودگاه بین المللی جان اف کندی و فرودگاه لیبرتی نیوآرک شدند.


کوومو گفت که مقامات فدرال "هنوز از علم پیروی نکرده اند و دولت هنوز ناتوان است. این رشدی است که ما در سراسر کشور شاهد هستیم."


کوومو هشدار داد که "موج دوم" در این ایالت "بازگشت COVID از ایالات دیگر است که اکنون به ویروس آلوده شده و مجدداً آن را به نیویورک منتقل کرده اند." "


وی از خبرنگاران گفت: "آیا می دانید چه ویروسی از COVID بدتر است؟" "ایالات متحده ویروس و بی کفایتی فدرال را شکافته است. این ویروس است که صدمات زیادی به این کشور وارد کرده است."


ترامپ بارها چین را متهم کرده است که ویروس را در داخل مرزهای خود متوقف نمی کند ، اگرچه دولت ترامپ در حالی که فقط چند مورد ویروس کرونا در ایالات متحده شناخته شده بود قادر به این کار نبود.


او همچنین بارها به خود می بالید که با محدود کردن سفر میلیون ها نفر جان خود را نجات داد. اما به نظر می رسد که این محدودیت ها در نیویورک کمک محدودی داشته و فقط در مورد اتباع خارجی اعمال می شود. شهروندان آمریکایی آزاد هستند که به این سو و آن سو به چین و اروپا پرواز کنند.


طنز این است که به دلیل افزایش موارد COVID-19 در ایالات متحده ، اکنون آمریکایی ها اجازه ورود به اروپا را ندارند. روز پنجشنبه این تحریم را به مدت دو هفته تمدید کنید.


نیل فرگوسن اپیدمیولوژیست انگلیسی به هافینگتون پست گفت که "بسیاری از مردم" هزاران نفر در ایالات متحده زندگی می کنند ، و رهبران ایالتی آنها را نجات داده اند ، آنها "ماندن در خانه" و "جامعه" را صادر کرده اند نظم قرنطینه "و نیاز به انزوا دارد."


تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک را از 1 تا 20 مارس ، که مرحله اولیه بیماری همه گیر در ایالات متحده است ، بررسی کرد.


تا اواخر روز پنجشنبه ، بیش از 3،570،000 مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تأیید شده و بیش از 138،000 مورد مرگ وجود دارد.

ویروس کرونا در ایالات متحده: مرگ و میر سیاهان و لاتین بیش از سفیدپوستان است

مدتی است که کاملاً واضح بوده است که بیماری همه گیر ویروس کرونا باعث از بین بردن سیاه پوستان و اسپانیایی تبارها می شود ، اما آخرین اطلاعات روزهای اخیر نشان می دهد که بحران COVID-19 برای افراد رنگین پوست تا چه اندازه ویرانگر است.


با شروع از شهر نیویورک ، کانون شیوع بیماری در ایالات متحده ، میزان مرگ و میر سیاهان در نیویورک دو برابر سفیدپوستان بود ؛ لاتین های شهر نیز در اثر ویروس با سرعتی بالاتر از سفیدپوستان یا نیویورکی های آسیایی مردند. همین روند در میزان عفونت و بستری شدن در بیمارستان دیده می شود.


 

وزارت بهداشت و بهداشت روان نیویورک

داده های جمع آوری شده توسط مادر جونز داده های ویروس کرونا برای همه ایالت ها بر اساس نژاد و قومیت تقسیم می شود. همان چیزی که ما در شهر نیویورک دیدیم در سراسر کشور اتفاق می افتد: سیاه پوستان و اسپانیایی تبارها به طرز نگران کننده ای میزان COVID-19 بالا هستند و تعداد کشته شدگان بیش از حد انتظار است.


در لینک بالا ، می توانید چند نمونه ترسناک از نمودار را پیدا کنید:


در ویسکانسین ، سیاه پوستان 6٪ از کل جمعیت و تقریبا 40٪ از مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند.

در لوئیزیانا ، سیاه پوستان 32٪ از جمعیت ایالت را تشکیل می دهند ، اما تقریبا 60٪ از مرگ و میرها

در کانزاس ، 6٪ از جمعیت سیاه پوست هستند و سیاه پوستان بیش از 30٪ مرگ و میر ناشی از COVID-19 را تشکیل می دهند.

این نسبت ممکن است از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت باشد ، اما روند در همه جا یکسان است: در مقایسه با نسبت جمعیت ، افراد رنگارنگ بیشتر از همسایگان سفیدپوست خود در این اپیدمی جان خود را از دست داده اند.


چرا؟ خوب ، دلایل جدی تری وجود دارد (سیاه پوستان و آمریکای لاتین در زندگی روزمره خود با خطرات بیشتری روبرو هستند) ، و دلایل ساختاری (شکاف اقتصادی و بهداشتی طولانی مدت بین سفیدپوستان و رنگین پوستان).


اول ، اداره حمل و نقل متروپولیتن نیویورک یک مثال مفید و نگران کننده است. نیویورک تایمز هفته گذشته گزارش داد که از 8 آوریل ، کارگران اتوبوس و مترو به ویروس کرونا مبتلا شده اند: 41 نفر جان خود را از دست دادند و بیش از 6000 نفر COVID-19 یا منزوی از خود تشخیص دادند زیرا علائم عفونت داشتند.


چه کسی برای MTA کار می کند؟ سیاه پوستان و لاتین ها. آنها بیش از 60٪ کارکنان شهر نیویورک را تشکیل می دهند. برای سال 2016 تخمین زده شده است.


به طور خاص ، نسبت سیاه پوستان در MTA بسیار زیاد است ؛ آنها 46٪ از کارگران ترافیک شهری و 24٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند. (از سوی دیگر ، سفیدپوستان 30٪ از کارمندان محلی MTA و 43٪ از ساکنان نیویورک را تشکیل می دهند.)


در شهرها و ادارات مختلف نیز همین امر وجود دارد. همانطور که دوین هاوکینز بیشتر از سفیدپوستان در گاردین در استخدام خدمات اساسی است ، آمریکایی ها نیز در خدمات پایه ای که مشمول حکم ماندن در خانه این ایالت نیستند ، استخدام می شوند و احتمالاً در مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها کار می کنند. در ایالات متحده ، مانند سایر کشورها ، کادر پزشکی نسبت نامتناسبی از موارد جدید پنومونی کرونر را تشکیل می دهند.


بنابراین ، اقدامات انجام شده توسط ایالت ها و شهرها برای محدود کردن فعالیت های عمومی و کاهش سرعت ویروس کرونا ، گرچه بدون شک ضروری و م effectiveثر است ، اما همچنان افراد رنگین پوست را مستعد ابتلا به عفونت و در نهایت مرگ در طی بیماری همه گیر می کند.


نابرابری طولانی مدت سلامت در ایالات متحده این خطرات را تشدید می کند.


فابیولا سوناس هفته گذشته برای Vox نوشت که سیاه پوستان آمریکایی به طور مداوم نسبت به سفیدپوستان دارای میزان بیشتری از بیماری های قلبی ، دیابت و فشار خون هستند - همه این موارد باعث می شود بیماران به COVID-19 شدید مبتلا شوند و در نهایت بمیرند. .


آنچه می خواهم اضافه کنم این است که احتمالاً هیچ بیمه ای نیز ندارند. این نیز به دلیل این دو دلیل ساختاری است (به جز لوئیزیانا ، تمام ایالت های جنوبی از گسترش برنامه Medicaid که آسیب های بزرگی به سیاه پوستان وارد کرده است خودداری کرده اند). این نیز به دلیل بحران فوری (سیاه پوستان احتمالاً در طی افزایش بیکاری اخیر شغل خود را از دست می دهند) است. این امر در مورد آمریکای لاتین نیز صدق می کند.


این روند کلان است. در سراسر کشور ، جنجال های جزئی و انتخاب سیاست ها ، سلامت سیاه پوستان آمریکایی را وخیم تر کرده و توانایی آنها را برای ایمن ماندن در طی بیماری همه گیر COVID-19 ضعیف کرده است. همانطور که در این مقاله گزارش شده است ، برای افراد رنگین پوست تهیه حتی موارد ساده مانند شستن دست با آب تمیز دشوار است. خوشبو شاه برای Vox در دیترویت نشان داد (13000 مورد و 1000 مرگ در شهرستان وین):


طبق سوابق رسانه های خبری محلی "پل" ، از سال 2014 ، خدمات آب به بیش از 140،000 خانوار در دیترویت به عنوان بخشی از برنامه بازپرداخت بدهی قطع شده است. در سال 2019 ، بیش از 23000 حساب بسته شده است و تا اواسط ژانویه ، 37٪ از حساب ها خدمات خود را از سر نگرفته اند. با گسترش ویروس ، این شهر قول داد آب رسانی به ساکنان را بازیابی کند ، اما از تاریخ 31 مارس ، از 10 هزار نفر که مشکل تأمین آب دارند ، فقط 1050 نفر این کار را انجام داده اند (بر اساس گزارش شهر ، 8000 نفر آنها واجد شرایط شرکت در "برنامه راه اندازی مجدد آب ویروس کرونا").


آلیس جنینگز ، وکیل ارشد حقوق مدنی ، گفت: "آنها سرزنش را به گردن مشتری می اندازند و باید اقدامات مثبتی را انجام دهند (برای بازگرداندن منبع آب) ، بنابراین بسیاری از مردم نمی دانند ، یا ثانیا ، آنها قادر به رفتن و ملاقات با کسی نیستند. "جنینگز در تلاش است آب را برای آسیب پذیرترین مردم شهر بازیابی کند. دخترش معلم دیترویت و بازمانده سرطان است و با ویروس کرونا می جنگد.


در همان زمان ، وی گفت ، گروه های اجتماعی در حال انتقال حدود 5 گالن آب به ساکنین فاقد آب آشامیدنی ، پخت و پز یا آب حمام هستند ، اما جنینگز شک دارد که آیا ساکنان از آب کمیاب استفاده می کنند یا خیر. جنینگز گفت: "اگر توصیه اصلی این است که" دستان خود را بشویید ، دستان خود را مدام بشویید "و هیچ آبی برای شستن دستان شما در خانه وجود ندارد.


در طی دهه ها - در حقیقت قرن ها - ایالات متحده نتوانسته است سیاه پوستان و قهوه ای هایی را که آن را آمریکا می نامند ، شکست دهد. امروزه ، با ادامه ویروس کرونا ، ضرر این خرابی را باید بپردازند.


تصحیح: این مقاله برای حذف داده های نادرست ازمایش و اطلاعات دموگرافیک برای مردم لاتین در کالیفرنیا و آریزونا به روز شده است.

ظهور ویروس کرونا در ایالات متحده زودتر از تصور اولیه بود: تحقیق

لس آنجلس-اگرچه اولین مورد ویروس کرونا است ، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد این بیماری جدید زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شد. همین ژانویه بود که این بیماری جدید در ایالات متحده کشف شد.


مطالعه ای در مورد بیماری های عفونی بالینی که روز دوشنبه در ژورنال منتشر شد و توسط محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها انجام شد ، نشان داد که این ویروس جدید از اواسط دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده است.


این نتیجه گیری بر اساس نتایج اهدای خون از صلیب سرخ در واشنگتن ، اورگان ، کالیفرنیا ، کانتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، رود آیلند و ویسکانسین است.


به طور خاص ، بر اساس این مطالعه ، در میان 7389 اهدا خون جمع آوری شده از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 ، 106 مورد شواهدی از SARS-CoV-2 ، این ویروس جدید را نشان داد نام علمی


آنتی بادی ضد ویروسی در 39 نمونه خون از واشنگتن ، اورگان و کالیفرنیا و 67 نمونه از 6 ایالت دیگر یافت شد.


محققان گفتند: "این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده وارد شود." این یافته ها همچنین "ارزش اهدای خون را به عنوان منبعی برای نظارت بر SARS-CoV-2 برجسته می کند."


مطالعات دیگر نیز نشان داده اند که این ویروس ممکن است زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شود. به طور مشخص ، محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس و دانشگاه واشنگتن در گزارش تحقیقاتی که در ماه سپتامبر منتشر شد اظهار داشتند که این ویروس جدید ممکن است سال گذشته ظاهر شده باشد. لس آنجلس حوالی کریسمس.