Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

ترامپ برای کمک به نیویورک خیلی دیرهنگام محدودیت های سفر COVID-19 را صادر کرد

"آنها ناکام ماندند. ویروس به نیویورک آمد. آمریکایی ها در اثر عدم موفقیت دولت جان دادند. فرماندار نیویورک اعلام کرد. اندرو کوومو (د) در یک کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه به این گزارش پاسخ داد.


کوومو افزود: "این واقعیت هاست. آنها علم را از دست داده اند. کار دولت شکست خورده است ، و آنها هنوز هم شکست می خورند."


ترامپ تا 13 مارس ، تقریباً شش هفته پس از اعمال محدودیت برای گردشگران چینی ، محدودیتی برای ورود اروپاییان به ایالات متحده ایجاد نکرد. با این حال ، از 8 مارس ، گسترش شیوع ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک آغاز شده است. سویه ویروس در شهر بسیار شبیه ویروس کرونا است که در اروپا گسترش می یابد ، نه در اروپا. چین - نشان می دهد که از اروپا یا احتمالاً از سایر مناطق ایالات متحده گسترش یافته است.


هیچ یک از سویه های موجود در شهر نیویورک با محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ووهان در چین مطابقت نداشت و نوشتند که این یک کشف "غیر منتظره" است.


این مطالعه اظهار داشت: "وقتی اروپا محدودیت هایی را اعمال کرد ، واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه از قبل اتفاق افتاده بود." بیش از 23000 نفر بر اثر ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک جان خود را از دست دادند.


در این گزارش آمده است که آزمایش در نیویورک در آن زمان نیز محدود بود ، بنابراین تعداد موارد جدید ذات الریه کرونر بدون افزایش یافتن در حال افزایش است.


کوومو بارها و بارها اصرار داشته است که ویروس در حال گردش در این شهر از اروپا است و مطالعات قبلی این موضوع را تأیید کرده است. وی روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح داد."


کوومو گفت که از 2 فوریه تا 13 مارس ، بیش از 3900 پرواز از اروپا وارد فرودگاه بین المللی جان اف کندی و فرودگاه لیبرتی نیوآرک شدند.


کوومو گفت که مقامات فدرال "هنوز علوم را ردیابی نکرده اند و دولت هنوز ناتوان است. این رشدی است که ما در سراسر کشور شاهد هستیم."


کوومو هشدار داد که "موج دوم" در این ایالت "بازگشت COVID از سایر ایالت ها است که اکنون به ویروس آلوده شده و آن را به نیویورک منتقل کرده اند." "


وی از خبرنگاران گفت: "آیا می دانید چه ویروسی از COVID بدتر است؟" "ایالات متحده ویروس و بی کفایتی فدرال را شکافته است. این ویروس است که صدمات زیادی به این کشور وارد کرده است."


ترامپ بارها چین را متهم کرده است که ویروس را در داخل مرزهای خود متوقف نمی کند ، اگرچه دولت ترامپ در حالی که فقط چند مورد ویروس کرونا در ایالات متحده شناخته شده بود قادر به این کار نبود.


او همچنین بارها به خود می بالید که با محدود کردن سفر میلیون ها نفر جان خود را نجات داد. اما به نظر می رسد که این محدودیت ها در نیویورک کمک محدودی داشته و فقط در مورد اتباع خارجی اعمال می شود. شهروندان آمریکایی آزاد هستند که به این سو و آن سو به چین و اروپا پرواز کنند.


از قضا ، به دلیل افزایش موارد COVID-19 در ایالات متحده ، ورود آمریکایی ها به اروپا ممنوع است. روز پنجشنبه این تحریم را به مدت دو هفته تمدید کنید.


نیل فرگوسن اپیدمیولوژیست انگلیسی به هافینگتون پست گفت که "بسیاری از مردم" هزاران نفر در ایالات متحده زندگی می کنند و رهبران ایالتی آنها را نجات داده اند. نظم قرنطینه "و نیاز به انزوا دارد."


تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک را از 1 تا 20 مارس ، که مرحله اولیه بیماری همه گیر در ایالات متحده است ، بررسی کرد.


تا اواخر روز پنجشنبه ، بیش از 3،570،000 مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تایید شده و بیش از 138،000 مورد مرگ وجود دارد.

گزارش جدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده اولین مورد COVID در نیویورک از اروپا و سایر کشورها را تأیید می کند

گزارش جدیدی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، مطالعات دیگر را تأیید می کند که اولین موارد ویروس کرونا در نیویورک از مناطق دیگر اروپا و ایالات متحده بررسی شده است.

در گزارش منتشر شده در روز پنجشنبه آمده است که کنترل فرودگاه و ممنوعیت ورود خارجیان به چین در 2 فوریه و محدودیت های گردشگران اروپایی در 13 مارس به پیشگیری یا کاهش سرعت SARS که باعث پنومونی تاج جدید شده است کمک نمی کند. شیوع ویروس CoV-2. SARS-CoV-2 ویروسی است که باعث پنومونی کرونر جدید می شود زیرا ویروس قبلاً در نیویورک است.


از 1 تا 20 مارس ، وزارت بهداشت و درمان مینی بهداشت نیویورک از 6 بخش اورژانس در شهر نیویورک استفاده کرد (2 در منهتن ، 2 در کوئینز ، 1 در بروکلین و 1 در برونکس). داده های بیماران با علائم شبیه آنفلوانزا نشان داد که از بین 544 بیمار ، 36 نفر به SARS-CoV-2 آلوده شده اند و نمونه ها به نظر می رسد نمونه هایی هستند که در اروپا پخش شده اند.


طبق گزارش ها ، از هر 6 اتاق اضطراری 5 مورد توسط بیمارانی که در کد پستی زندگی می کنند استفاده می شود و درصد بالایی از چینی زبانان وجود دارد. با این حال ، هیچ یک از نمونه های جمع آوری شده ارتباط مستقیمی با توالی در ووهان ، چین ، که منشا شیوع آن است ، ندارد.


دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ، کیلی مک انانی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: "وقتی [رئیس جمهور ترامپ] می گوید" باز "، این به معنای باز و کامل است ... علم نباید مانع این روند شود."


این گزارش همچنین نشان داد که در هفته های بین 8 مارس و 15 مارس ، تعداد موارد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در میان نیویورک های زیر 18 سال افزایش یافته است. وزارت بهداشت تخمین می زند که شیوع و موارد کشف نشده COVID-19 در میان جوانان افزایش یافته است ، که منجر به نقش کودکان در انتقال جامعه در ابتدای همه گیری و اثربخشی تعطیلی مدارس به عنوان یک استراتژی تخفیف شده است. مشکل.


این می تواند به دلیل محدود بودن در دسترس بودن آزمایشات باشد. بیش از چهار ماه پس از اطلاع از اولین مورد COVID-19 ، این هنوز برای اکثر ایالات مشکل ساز است.


فرماندار اندرو کوومو روز پنجشنبه این گزارش را "لعنت به آن" خواند. وی گفت که ممنوعیت سفر در چین و اروپا اولین اشتباهی است که دولت فدرال در تلاش های ناموفق خود برای کاهش سرعت گسترش سلاح های هسته ای انجام داده است.


کوومو به MSNBC گفت: "شکست دوم در سایر مناطق کشور کاملاً قابل پیش بینی است."


این شهر گفت که نتایج جدید آزمایش سریع می تواند در مدت زمان 15 دقیقه تکمیل شود ، و اعتراف کرد که به اندازه آزمایش های دیگر که برای نتیجه گرفتن مدت زمان بیشتری طول می کشد دقیق نیست. اندرو سیف از NBC نیویورک.


وی گفت: "ما این عمل را اجرا نکرده ایم. تا زمانی که خیلی خوش شانس نباشیم ، شاهد بازگشت این عفونت به نیویورک و عملکرد مجدد نیویورک خواهیم بود. این نه تنها اولین نارسایی است که باعث پیدایش ویروس شده است. این دومین مورد است. این شکست خورد و چهار ماه بعد ، ما هنوز در مورد هشت روز صحبت می کنیم تا نتیجه آزمایش را بگیریم. "


DOHMH موافقت می کند که آزمایش محدود منجر به موارد غیر قابل تشخیص زیادی در پنومونی کرونر جدید شده است ، اما این نیز به دلیل استانداردهای دقیق آزمایش است. در ابتدای همه گیری ، فقط افراد نیویورکی که دارای علائم ویروس کرونا بودند شناخته شده بودند که اجازه آزمایش داشتند و آنها نیاز به اجازه پزشک داشتند.


اکنون همه نیویورکی ها می توانند آزمایش شوند. اما علی رغم اعلام روز پنجشنبه کوومو مبنی بر اینکه می توانند در یک روز نتیجه بگیرند ، برخی از افراد گفتند که برای کسب نتیجه بیش از یک هفته صبر کرده اند.


Mission Diagnosis ، یکی از بزرگترین آزمایشگاههای آزمایش ، می گوید که تقاضای روزافزون در سایر ایالت ها نیز زمان چرخش نتایج آزمایش را افزایش داده است.


آزمایشگاه در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه گفت: "ما این تقاضا را عمدتا به گسترش سریع و مداوم عفونت های ذات الریه کرونر در سراسر کشور ، به ویژه در جنوب ، جنوب غربی و غرب چین نسبت می دهیم".


ویروس کرونا در 40 ایالت در حال افزایش است ، با مرگ روزانه بیش از 20 درصد نسبت به هفته گذشته. فلوریدا ، که بسیاری از سفرهای دریایی در آنجا آغاز و پایان یافت ، تقریباً 14000 مورد ویروس جدید گزارش داد و رکورد یک روزه مرگ 156 را در روز پنجشنبه ثبت کرد و رکورد قبلی مرگ 132 در روز سه شنبه را شکست.

CDC تأیید کرد که وقتی ممنوعیت سفر اروپا در ماه مارس به اجرا درآمد ، ویروس کرونا در شهر نیویورک شیوع پیدا کرده بود

بر اساس گزارشی از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های فدرال ایالات متحده در روز پنجشنبه ، ممنوعیت مسافران ایالات متحده در 13 مارس توسط اتحادیه اروپا برای جلوگیری از انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک بسیار دیر بود.

محققان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، کد ژنتیکی نمونه های ویروسی را که در اوایل ماه مارس از بیش از 30 نیویورکی آلوده جمع آوری شد ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و دریافتند که بیشتر موارد اولیه ویروس کرونا می تواند به اروپا بازگردد. این امر همچنین گفته های بسیاری از محققان را تأیید می کند: انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک به زمانی رسیده است که اقدامات تخفیف از جمله ممنوعیت سفر ، تعطیلی مدارس و دستورهای خانه نشینی اعمال می شود.

هیچ یک از نژادهای شهر نیویورک مربوط به ووهان ، چین نیست ، جایی که شیوع آن آغاز شده است - به گفته محققان در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها ، این یک کشف "غیر منتظره" بود.

در این گزارش آمده است: "اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم برای کاهش است ، اما واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا اتفاق افتاده است."

این اولین مطالعه نیست که نشان می دهد مسافرت از اروپا باعث ایجاد یک اپیدمی جدی در شهر نیویورک شده است. این بدترین وضعیت در ایالات متحده است و باعث بیش از 25000 مرگ و میر می شود. فرماندار اندرو کوومو هفته ها بارها اظهار داشت که ویروس از اروپا آمده است و گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح می دهد."

دوباره تغییر کرد: تغییر قانون در نحوه گزارش بیمارستان ها از ویروس کرونا به دولت مورد انتقاد قرار می گیرد

وی گفت: "دولت فدرال فقط آن را از دست داد" ، افزود که ایالات متحده "میلیاردها دلار صرف سوپ الفبا از آژانس های فدرال مسئول این وظیفه خاص کرده است."

وی گفت که دولت فدرال به سخنان مقامات بهداشتی خود گوش نداد ، "آسیب جدی" به کشور وارد کرد و اکنون این ایالت را تهدید می کند زیرا ساکنان مناطق گرم جنوب و جنوب غربی به نیویورک سفر می کنند. کاخ سفید بلافاصله به درخواست نظر در مورد مطالعه CDC یا زمان ممنوعیت سفر پاسخ نداد.

در اوایل روز پنجشنبه ، کومو امید خود را برای چهارمین و آخرین مرحله بازگشایی شهر نیویورک کاهش داد ، بخشی از آن به دلیل نگرانی در مورد افزایش موارد ایالات متحده بود. کوومو گفت که وقتی شهر نیویورک اجازه ورود به مرحله چهارم را داشته باشد ، موزه ها ، اماکن فرهنگی سرپوشیده ، مراکز خرید و غذاخوری های داخلی همچنان بسته خواهند شد و مرحله چهارم از اوایل دوشنبه آغاز می شود.

ایالت نیویورک تصمیم نهایی در مورد مرحله چهارم شهر نیویورک را تا ساعت 4 بعد از ظهر اتخاذ خواهد کرد. کوومو گفت که جمعه ، مهم نیست که از چه راهی ، فعالیت های داخلی جدید به عنوان بخشی از این مرحله باز نمی شوند. شهردار بیل دی بلازیو در جلسه توجیهی روز پنجشنبه خود اظهار داشت که ممکن است بازگشایی فقط به باغ های گیاه شناسی ، باغ وحش ها و تولید فیلم در فضای باز محدود شود.

همچنین نگاه کنید به: افزایش زمان انتظار برای نتایج آزمایش پنومونی کرونر همزمان با افزایش میزان عفونت در جوانان.

کوومو با اشاره به اینکه فضاهای داخلی تهویه مطبوع در معرض خطر شیوع بیماری ها هستند ، گفت: "مشکلاتی که هنوز مشاهده می کنیم فقط در بارها و رستوران ها نیست بلکه در سراسر کشور وجود دارد." "بنابراین ، ما این اقدامات احتیاطی را در شهر نیویورک انجام خواهیم داد."

این ایالت همچنین در حال برخورد با بارها و رستوران ها است ، جایی که جمعیت ایستاده و اجرای ضعیف ماسک در معرض خطر انتشار ویروس است. نوشیدنی های الکلی فقط در مکانهایی که غذا سرو می شود و فقط برای مشتریانی که می نشینند قابل تهیه است. کوومو گفت که این ایالت خدمات نوار رایگان را مجاز نمی داند.

کوومو گفت که اگر در سه مورد یا بیشتر تخلف از آنها نام برده شود و ممکن است قبل از آن به دلیل "تخلفات جدی" تعطیل شود ، سیاست جدید دیگری باعث تعطیلی مشاغل در شهر نیویورک خواهد شد.

سایر پروژه های توسعه در شهر نیویورک:
· شهر نیویورک برای 100000 کودک مدرسه دولتی در روزهای "آموزش از راه دور" که کودکان نمی توانند به طور حضوری در کلاسها شرکت کنند ، مراقبت خواهد کرد. به اصطلاح آزمایشگاه یادگیری میزبان کودکان از کودکستان تا کلاس هشتم در کتابخانه ها و سایر م institutionsسسات فرهنگی است و هر هفته خدمات پنج روزه مراقبت از کودکان را به والدین شاغل ارائه می دهد. قبل از همه گیری آنفلوانزا ، سیستم مدارس از 1.1 میلیون دانش آموز پشتیبانی می کرد و انتظار می رود این برنامه در تعداد بیشتری از دانش آموزان در طول سال گسترش یابد.

پیامدهای شیوع پنومونی تاج جدید بین چین و ایالات متحده در یک مسیر برخورد قرار گرفت

در میان اثرات ژئوپلیتیکی مختلف ویروس کرونا ، زمین لرزه ، یکی از این موارد واضح است. چین خود را تغییر موقعیت داده است. برای اولین بار از زمان آغاز اصلاحات دنگ شیائوپینگ در سال 1978 ، پکن علناً ایالات متحده را تهدید قلمداد کرده است.یک ماه پیش ، وزیر امور خارجه وانگ یی در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ با اوج ویروس کرونا می جنگید.


دولت چین با احتیاط به تدریج در حال شکل دادن به این جمله است که از آغاز حمله ویروس کرونا ، رهبری چین می دانست که آنها توسط یک جنگ ترکیبی مورد حمله قرار گرفته اند. اصطلاحات Xi یک سرنخ اصلی است. وی روی پرونده گفت که این یک جنگ است. علاوه بر این ، به عنوان ضد حمله ، باید "جنگ مردم" آغاز شود.


علاوه بر این ، وی ویروس را شیطان یا شیطان توصیف کرد. خی کنفوسیوس است. کنفوسیوس برخلاف سایر متفکران چینی باستان آن را دوست نداشت. درباره قدرت ها و قضاوت های ماورای طبیعی درباره زندگی پس از مرگ بحث کنید. با این حال ، در متن فرهنگ چینی ، شیطان به معنای "شبح سفید" یا "شیطان خارجی" است: گوایرو از ماندارین استفاده می کند ، و Gveello از کانتونی استفاده می کند. این یک عبارت قدرتمند Xi است که در کد گفته شده است.


چه موقع ژائو لیجیان ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در توییتی رشته ای گفت که "این ممکن است ارتش ایالات متحده باشد که بیماری همه گیر را به ووهان منتقل کرده است" - این اولین انفجار صادر شده توسط یک مقام ارشد برای این پکن بود این مهمانی در حال پرتاب یک بالون آزمایشی است که نشان می دهد دستکش ها بالاخره از بدن خارج شده اند. ژائو لیجیان با بازیهای نظامی که در اکتبر 2019 در ووهان برگزار شد و شامل 300 نفر از نیروهای آمریکایی بود ، ارتباط مستقیم داشت.


او مستقیماً به نقل از رابرت ردفیلد ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده پرداخت. هفته گذشته ، هنگامی که از وی سوال شد که آیا برخی از مرگ ویروس کرونا در ایالات متحده پیدا شده است ، WHO پاسخ داد ، "امروز ، در واقع برخی موارد در ایالات متحده وجود دارد که تشخیص داده شد. "


نتیجه گیری انفجاری آقای ژائو این است که ذات الریه کرونر جدید قبل از تأیید ووهان قبلاً در ایالات متحده اثر گذاشته است - این بدان دلیل است که تاکنون ایالات متحده شواهد کافی دارد که در مقایسه با آنفلوانزا ، ایالات متحده نمی تواند تفاوت را آزمایش و تأیید کند.


علاوه بر این ، علاوه بر تعیین توالی ژنوم ویروس های کرونا در ایران و ایتالیا و کشف اینکه آنها به ویروسی که ووهان را آلوده می کند ، متعلق نیستند ، اکنون رسانه های چینی این واقعیت را به صورت علنی گزارش می کنند. س gamesال بپرسید و از آزمایشگاه بیوشیمی نظامی "ناامن" در بازی های نظامی فورت دتریک که در اوت گذشته بسته شد ، محبوب در ووهان استفاده کنید. برخی از این س questionsالات در ایالات متحده مطرح شده است - هیچ پاسخی وجود ندارد.


در مورد مسئله کدورت ، س moreالات بیشتری وجود دارد. حادثه 201 18 اکتبر 2019 ، در نیویورک ، یک تمرین لباس برای یک بیماری همه گیر در سراسر جهان ناشی از یک ویروس کشنده - که اتفاقاً ویروس کرونا بود. این همزمانی شگفت آور یک ماه قبل از شیوع ووهان رخ داده است.


این رویداد 201 توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس ، مجمع جهانی اقتصاد ، آژانس اطلاعات مرکزی ، بلومبرگ ، بنیاد جان هاپکینز و سازمان ملل حمایت مالی شد. بازیهای نظامی جهان در همان روز در ووهان افتتاح شد.


صرف نظر از منشأ آن ، هنوز مشخص نشده است. درست مثل ترامپ در توییتر از "ویروس چینی" نام برد ، ذات الریه تاج جدید س questionsالات بسیار جدی را در مورد بیوپولیتیک ایجاد کرده است (زمانی که ما به فوکو ، فو احتیاج داریم) کجاست؟) بیوتروریسم.


ویروس کرونا ویروس سلاح بیوشیمی بسیار قدرتمندی است اما آخرالزمانی نیست.این فرضیه نشان می دهد که ابزاری عالی برای کنترل اجتماعی گسترده در مقیاس جهانی است.


ظهور کوبا به عنوان یک نیروگاه بیوتکنولوژی


هفته گذشته ، یک خی با ماسک با حضور در خط مقدم ووهان به جهانیان نشان داد که چین با فداکاری های عظیم در "جنگ خلق" در برابر پنومونی تاج جدید پیروز می شود. درست همانطور که خی در یک شورش Sun Tzu در ریاض در "جنگ خلق" پیروز شد ، نتیجه نهایی ریاض است ، جایی که قیمت نفت بسیار ارزان تر است و به آغاز بهبود اقتصادی چین کمک می کند. مشارکت استراتژیک به این ترتیب کار می کند.


صفحه شطرنج با سرعتی نگران کننده در حال تغییر است. هنگامی که پکن ویروس کرونا را به عنوان حمله سلاح بیولوژیکی شناسایی کرد ، "جنگ مردم" آغاز شد. قدرت کامل کشور. روشمند بر اساس "هرچه طول بکشد". اکنون ما وارد مرحله جدیدی می شویم. پکن از این مرحله جدید برای تنظیم اساسی تعامل خود با غرب و ایجاد تنظیماتی در چارچوب ایالات متحده و اتحادیه اروپا استفاده خواهد کرد.


قدرت نرم عالی است. پکن با حمل 2300 جعبه بزرگ پر از ماسک با جمله "ما موجی هستیم از یک اقیانوس ، از برگهای یک درخت" یک پرواز ایر چین را به ایتالیا اعزام کرد. ، گلها از همان باغ. چین همچنین یک بسته بزرگ کمک بشردوستانه به ایران صادر کرده است ، که عمدتاً در هشت پرواز ماهان ایر انجام شده است. تحریم های غیرقانونی


رئیس جمهور صربستان الکساندر ووچیچ نمی تواند واضح تر باشد:


"تنها کشوری که می تواند به ما کمک کند چین است. تاکنون ، همه شما درک می کنید که وحدت اروپا وجود ندارد. این یک افسانه روی کاغذ است."


با تحریم های شدید و اهریمن سازی دائمی ، کوبا هنوز می تواند پیشرفت هایی حتی در بیوتکنولوژی داشته باشد. داروی ضد ویروسی Hebron-interferon α2b-a و نه واکسن ، موفقیت بزرگی در درمان ویروس کرونا به دست آورده است. یک سرمایه گذاری مشترک در چین در حال تولید یک محصول قابل استنشاق است و حداقل 15 کشور در حال حاضر علاقه مند به واردات دارو هستند.


اکنون ، همه اینها را با 1 میلیارد دلار ارائه شده توسط دولت ترامپ برای شکار غیرقانونی دانشمندان آلمانی شاغل در شرکت های بیوتکنولوژی مقایسه کنید. CureVac ، مستقر در تورینگن ، مبتنی بر یک واکسن آزمایشی علیه ذات الریه کرونر جدید است و از آن به عنوان واکسن "فقط برای ایالات متحده" استفاده می کند.


مهندسی اجتماعی؟


ساندرو Mezadra ، نویسنده مشترک برت نیلسون ، سیاست تجارت: کاوش سرمایه داری معاصر ، در حال حاضر سعی دارد مفهوم سازی کند که اکنون از دیدگاه COVID-19 کجا هستیم.


ما با یک انتخاب روبرو هستیم: یکی مالتوسیانیسم با الهام از داروینیسم اجتماعی - "به رهبری محور جانسون-ترامپ-بولسونارو" و دیگری "بازگشت عمومی "بهداشت به عنوان یک ابزار اساسی" یک انتخاب است ، چین ، کره جنوبی و ایتالیا نمونه هایی از آن هستند. درسهای اصلی برای یادگیری از کره ، تایوان و سنگاپور وجود دارد.


Mezadra خاطرنشان کرد که انتخاب سخت بین "انتخاب طبیعی جمعیت" (هزاران مرگ) و "دفاع از جامعه" از طریق استفاده از درجات مختلف استبداد و کنترل اجتماعی است. به راحتی می توان تصور کرد که چه کسی از این تحول اجتماعی 21 ساله سود خواهد برد. ماسک مرگ سرخ مخلوط سنت آلن پو.


در این همه هلاکت و تاریکی ، از ایتالیا انتظار داشته باشید که چراغ هایی مانند توپ آهنی برای ما فراهم کند. ایتالیا طرح ووهان را انتخاب کرد ، که پیامدهای بسیار جدی برای اقتصاد شکننده آن داشت. ایتالیایی های قرنطینه با آواز خواندن در بالکن واکنش نشان دادند: این یک شورش متافیزیکی است.


نیازی به ذکر عدالت شاعرانه در واقعیت نیست. سنت کلونا ("تاج" در لاتین) از قرن 9 در آنجو مدفون شده است. قرن هفتم سانتا کلونا یک مسیحی بود که به رهبری مارکوس اورلیوس در سال 165 میلادی کشته شد و صدها سال یکی از حامیان اپیدمی بود.


حتی تریلیون دلار بودجه نیز نمی تواند ذات الریه ریه جدید را درمان کند. "رهبران" G7 مجبور بودند از کنفرانس های ویدئویی استفاده کنند تا متوجه شوند که آنها چقدر نادان هستند - حتی اگر جنگ چین علیه ویروس کرونا باعث شده غرب چندین هفته از غرب جلوتر باشد.


دکتر شانگهای ژانگ ونهونگ ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی در چین ، در حال حاضر می گوید که چین از تاریک ترین دوره "جنگ مردم" علیه COVID-19 فرار کرده است. در حال حاضر ، تجزیه و تحلیل این متخصص در مورد پنومونی کرونر جدید انجام شده است. اما او فکر نمی کند که این موضوع در تابستان پایان یابد. اکنون سخنان وی را به دنیای غرب استنباط کنید.


هنوز بهار نرسیده است و ما می دانیم که ویروسی الهه بازار را بی رحمانه خرد کرد. جمعه گذشته ، گلدمن ساکس حداقل به 1500 شرکت گفته است که هیچ خطری سیستمی وجود ندارد. جعلی است


منابعی در صنعت بانکداری نیویورک حقیقت را به من گفتند: در سال 2020 ، خطرات سیستمیک بسیار جدی تر از سالهای 1979 ، 1987 یا 2008 است ، زیرا خطر سقوط بازار مشتقات 1.5 تریلیون دلاری بسیار افزایش یافته است.


همانطور که منبع گفت ، در طول تاریخ هیچ گاه مانند فدرال رزرو (Fed) مداخله ای صورت نگرفته است ، زیرا به ندرت درک شده است که نسبت ذخیره سپرده بانک های تجاری را لغو کرده و امکان گسترش نامحدود اعتبار را برای جلوگیری از گسترش کالاها آزاد می کند. مقدار کل و سقوط مشتقات ناشی از سقوط بازار سهام جهانی.


آن بانکداران فکر می کردند که این کار عملی است ، اما همانطور که می دانیم همه صداها و عصبانیت معنایی ندارند. شبح انفجار مشتقات - در این مورد ، که به دلیل احتمال قبلی بستن تنگه هرمز ایجاد نشده است - هنوز وجود دارد.


ما هنوز درک تأثیر COVID-19 در آینده توربو سرمایه داری نئولیبرال را شروع نکرده ایم. مطمئناً کل اقتصاد جهانی توسط یک قطع کننده مدار موذی و تقریباً نامرئی ضربه خورده است. این ممکن است فقط یک "تصادف" باشد. یا ممکن است ، بعنوان بخشی از جنجال های جسورانه ، یک اقدام عمومی در مقیاس گسترده ، یک انحصار کامل جغرافیایی و مزیت تمام طیف یک محیط مهندسی اجتماعی ایجاد کند.


علاوه بر این ، در امتداد راه دشوار پیش رو ، همراه با فداکاری های عظیم و ذاتی انسانی و اقتصادی ، صرف نظر از اینکه سیستم جهانی دوباره راه اندازی شود یا خیر ، یک سوال فوری تر باقی مانده است: آیا نخبگان شاهنشاهی هنوز هم تصمیم به ادامه بسیج چین دارند جنگ مختلط به کارگردانی؟

CDC: ممنوعیت سفر در اروپا برای جلوگیری از شیوع در نیویورک خیلی دیر است

هنگامی که دولت ترامپ لایحه ای را تصویب کرد ، ویروس کرونا از اروپا به شهر نیویورک گسترش یافته بود. ممنوعیت سفر به اروپا: تایید شده توسط گزارشی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها.


در تاریخ 13 مارس ، دولت ترامپ ورود 26 کشور اروپایی به ایالات متحده را ممنوع کرد. طبق CDC ، از 15 مارس ، انتقال ویروس کرونا توسط جامعه در نیویورک گسترش یافته است.


"اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، (در نیویورک) واردات و انتقال ویروس کرونا به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا اتفاق افتاده است" ، گزارش هفتگی CDC Morbidity and Mortality ، جمعه نشر


وزارت بهداشت و بهداشت روان نیویورک در سه هفته اول مارس ، سواب بینی بیماران شش بیمارستان را جمع آوری کرد. تجزیه و تحلیل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری نشان داد که نمونه هایی که از نظر COVID-19 مثبت بودند ، مشابه سویه های اروپایی این بیماری هستند.


گزارش CDC همچنین اشاره داشت که پنج بیمارستان از این تعداد به دلیل درصد بالای مردم چینی زبان در منطقه خود انتخاب شده اند تا مشخص شود ویروسی که در نیویورک دیده اند از ووهان چین است. ویروس برای اولین بار کشف شد.


برعکس ، CDC دریافت که هیچ یک از نمونه های این بیمارستان ها با فشار ووهان مطابقت ندارد ، این نتیجه نتیجه دولت بود. با ممنوعیت سفر از چین در تاریخ 2 فوریه متوقف شد.


دکتر تام فریدن ، مدیر سابق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده و رئیس فعلی ابتکار بهداشت جهانی "برای نجات جان" ، در مصاحبه با هیئت تحریریه "USA Today" و خبرنگاران گفت: "ممنوعیت سفر با چین جواب داده است." در اواخر ماه مارس. "این باعث تاخیر قابل توجهی در تعداد عفونت ها شده است ، بنابراین زمان بیشتری برای آماده سازی در ایالات متحده به دست آمده است. با این حال ، این زمان استفاده بهینه نشده است."


مدیر سابق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری: ممنوعیت سفر چین "تفاوتی ایجاد می کند" ، اما ایالات متحده آمادگی کافی برای ویروس کرونا ندارد


در زمان جمع آوری نمونه ، ایتالیا بیشترین تعداد ویروس کرونا و مرگ و میر را داشت. یک ماه بعد ، ایالات متحده از ایتالیا پیشی گرفت و نیویورک مرکز کانون شد.


در روز جمعه 3.6 میلیون مورد وجود داشته است. طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده با بیش از 138،700 مرگ ، در جهان شیوع ویروس کرونا دارد. این تعداد 1.6 میلیون مورد بیشتر و 62000 مورد مرگ نسبت به برزیل ، کشور بعدی در این لیست است.


اتحادیه اروپا روز پنجشنبه ممنوعیت ورود آمریکایی ها به اتحادیه اروپا را تمدید کرد.


اتحادیه اروپا برای پذیرایی از جهانگردان از 14 کشور از جمله کانادا ، کره جنوبی و استرالیا ابتدا از 1 جولای رفع محدودیت های سفر بین المللی را آغاز کرد. براساس تصمیمی که روز پنجشنبه توسط شورای اروپا اعلام شد ، ایالات متحده نمی تواند حداقل برای دو هفته از اتحادیه اروپا بازدید کند.


ایالات متحده هنوز محدودیت های سفر خود را دارد ، اگرچه اتحادیه اروپا و سایر کشورها در کنترل ویروس پیشرفت بیشتری داشته اند. وزارت امور خارجه مشاوره سطح 4 سفر را از ماه مارس به دلیل COVID-19 حفظ کرده و از آمریکایی ها خواسته است از همه سفرهای بین المللی خودداری کنند.