Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

گزارش جدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده اولین مورد COVID در نیویورک از اروپا و سایر کشورها را تأیید می کند

گزارش جدیدی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، مطالعات دیگر را تأیید می کند که اولین موارد ویروس کرونا در نیویورک از مناطق دیگر اروپا و ایالات متحده بررسی شده است.

در گزارش منتشر شده در روز پنجشنبه آمده است که کنترل فرودگاه و ممنوعیت ورود خارجیان به چین در 2 فوریه و محدودیت های گردشگران اروپایی در 13 مارس به پیشگیری یا کاهش سرعت SARS که باعث پنومونی تاج جدید شده است کمک نمی کند. شیوع ویروس CoV-2. SARS-CoV-2 ویروسی است که باعث پنومونی کرونر جدید می شود زیرا ویروس قبلاً در نیویورک است.


از 1 تا 20 مارس ، وزارت بهداشت و درمان مینی بهداشت نیویورک از 6 بخش اورژانس در شهر نیویورک استفاده کرد (2 در منهتن ، 2 در کوئینز ، 1 در بروکلین و 1 در برونکس). داده های بیماران با علائم شبیه آنفلوانزا نشان داد که از بین 544 بیمار ، 36 نفر به SARS-CoV-2 آلوده شده اند و نمونه ها به نظر می رسد نمونه هایی هستند که در اروپا پخش شده اند.


طبق گزارش ها ، از هر 6 اتاق اضطراری 5 مورد توسط بیمارانی که در کد پستی زندگی می کنند استفاده می شود و درصد بالایی از چینی زبانان وجود دارد. با این حال ، هیچ یک از نمونه های جمع آوری شده ارتباط مستقیمی با توالی در ووهان ، چین ، که منشا شیوع آن است ، ندارد.


دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ، کیلی مک انانی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: "وقتی [رئیس جمهور ترامپ] می گوید" باز "، این به معنای باز و کامل است ... علم نباید مانع این روند شود."


این گزارش همچنین نشان داد که در هفته های بین 8 مارس و 15 مارس ، تعداد موارد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در میان نیویورک های زیر 18 سال افزایش یافته است. وزارت بهداشت تخمین می زند که شیوع و موارد کشف نشده COVID-19 در میان جوانان افزایش یافته است ، که منجر به نقش کودکان در انتقال جامعه در ابتدای همه گیری و اثربخشی تعطیلی مدارس به عنوان یک استراتژی تخفیف شده است. مشکل.


این می تواند به دلیل محدود بودن در دسترس بودن آزمایشات باشد. بیش از چهار ماه پس از اطلاع از اولین مورد COVID-19 ، این هنوز برای اکثر ایالات مشکل ساز است.


فرماندار اندرو کوومو روز پنجشنبه این گزارش را "لعنت به آن" خواند. وی گفت که ممنوعیت سفر در چین و اروپا اولین اشتباهی است که دولت فدرال در تلاش های ناموفق خود برای کاهش سرعت گسترش سلاح های هسته ای انجام داده است.


کوومو به MSNBC گفت: "شکست دوم در سایر مناطق کشور کاملاً قابل پیش بینی است."


این شهر گفت که نتایج جدید آزمایش سریع می تواند در مدت زمان 15 دقیقه تکمیل شود ، و اعتراف کرد که به اندازه آزمایش های دیگر که برای نتیجه گرفتن مدت زمان بیشتری طول می کشد دقیق نیست. اندرو سیف از NBC نیویورک.


وی گفت: "ما این عمل را اجرا نکرده ایم. تا زمانی که خیلی خوش شانس نباشیم ، شاهد بازگشت این عفونت به نیویورک و عملکرد مجدد نیویورک خواهیم بود. این نه تنها اولین نارسایی است که باعث پیدایش ویروس شده است. این دومین مورد است. این شکست خورد و چهار ماه بعد ، ما هنوز در مورد هشت روز صحبت می کنیم تا نتیجه آزمایش را بگیریم. "


DOHMH موافقت می کند که آزمایش محدود منجر به موارد غیر قابل تشخیص زیادی در پنومونی کرونر جدید شده است ، اما این نیز به دلیل استانداردهای دقیق آزمایش است. در ابتدای همه گیری ، فقط افراد نیویورکی که دارای علائم ویروس کرونا بودند شناخته شده بودند که اجازه آزمایش داشتند و آنها نیاز به اجازه پزشک داشتند.


اکنون همه نیویورکی ها می توانند آزمایش شوند. اما علی رغم اعلام روز پنجشنبه کوومو مبنی بر اینکه می توانند در یک روز نتیجه بگیرند ، برخی از افراد گفتند که برای کسب نتیجه بیش از یک هفته صبر کرده اند.


Mission Diagnosis ، یکی از بزرگترین آزمایشگاههای آزمایش ، می گوید که تقاضای روزافزون در سایر ایالت ها نیز زمان چرخش نتایج آزمایش را افزایش داده است.


آزمایشگاه در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه گفت: "ما این تقاضا را عمدتا به گسترش سریع و مداوم عفونت های ذات الریه کرونر در سراسر کشور ، به ویژه در جنوب ، جنوب غربی و غرب چین نسبت می دهیم".


ویروس کرونا در 40 ایالت در حال افزایش است ، با مرگ روزانه بیش از 20 درصد نسبت به هفته گذشته. فلوریدا ، که بسیاری از سفرهای دریایی در آنجا آغاز و پایان یافت ، تقریباً 14000 مورد ویروس جدید گزارش داد و رکورد یک روزه مرگ 156 را در روز پنجشنبه ثبت کرد و رکورد قبلی مرگ 132 در روز سه شنبه را شکست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد