Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که ممنوعیت سفر ایالات متحده برای شهر نیویورک خیلی دیر است.

ممنوعیت سفر واشنگتن (سی.ان.ان) با هدف متوقف کردن ویروس کرونا بر اساس یک مورد جدید توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، رسیدن به چین و اروپا به ایالات متحده خیلی دیر است.


در 2 فوریه ، ایالات متحده سفر از چین را محدود کرد و تجزیه و تحلیل نشان داد که این سفر در اروپا در 13 مارس آغاز شده است ، اما تا 8 مارس ، پنومونی تاج جدید در جوامع در شهر نیویورک گسترش یافته است و تا 15 مارس ، ویروس در جوامع گسترش می یابد.

ویروس در حال حاضر در حال گردش است نزدیکترین ویروس در اروپا است نه در چین. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بارها چین را به عدم موفقیت در جلوگیری از شیوع ویروس در ایالات متحده متهم کرده است.

بر اساس این گزارش ، تا زمانی که دولت ترامپ محدودیت سفر به اروپا را اعمال نکرد ، واردات ویروس و گسترش بیماری این بیماری در شهر نیویورک آغاز شده است. در ابتدای شیوع شهر نیویورک ، آزمایش محدود بود که به افرادی که موردی پیدا نکرده بودند امکان انتشار ویروس را داشت.

ترامپ بارها اشاره کرده است که ممنوعیت سفر وی شواهدی است که دولت وی به طور موثر به این بیماری همه گیر واکنش نشان داده است. روز سه شنبه وی همچنین ادعا کرد که "ما میلیون ها ، حتی میلیون ها انسان را نجات داده ایم."

این مطالعه جدید داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک را بین 1 تا 20 مارس بررسی کرده است ، که مرحله اولیه بیماری همه گیر در ایالات متحده است. این اداره در 8 مارس اعلام کرد که گسترش مردم ادامه خواهد یافت.

این بخش نمونه های جمع آوری شده از افراد در اورژانس با علائم شبیه آنفولانزا را بررسی کرد. از 544 نمونه آزمایش شده ، 36 مورد (6/6 درصد) برای ویروس کرونا مثبت بودند.

از طریق توالی ژنتیکی اضافی نمونه ها ، سویه این ویروس بیشتر شبیه ویروسی است که در اروپا گردش می کند تا ویروسی است که در چین گردش می کند. براساس این گزارش ، این بدان معناست که این نوع ویروس کرونا به احتمال زیاد از طریق مسافران سایر مناطق اروپا یا ایالات متحده به نیویورک گسترش یافته است.

CNN در آوریل گزارش داد که دو پروژه تحقیقاتی جداگانه که در اوایل سال جاری آغاز شده اند نیز این را نشان می دهد و ممکن است ویروس زودتر از انتظار در شهر گسترش یابد.

طبق داده های دانشگاه جان هاپکینز ، در حال حاضر بیش از 3.497 میلیون مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تایید شده است که جان بیش از 137000 آمریکایی را گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد