Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

مطالعه CDC نشان داد که ممنوعیت سفر ایالات متحده برای شهر نیویورک خیلی دیر است

در 2 فوریه ، ایالات متحده مسافرت از چین را محدود کرد. تجزیه و تحلیل نشان داد که این در اروپا در 13 مارس آغاز شده است ، اما تا 8 مارس ، پنومونی کرونر جدید در جوامع در شهر نیویورک گسترش یافته بود. تا 15 مارس ، ویروس در جوامع در حال گسترش بود. گسترده بوده است.


ویروس در حال حاضر در حال گردش است نزدیکترین ویروس در اروپا است نه در چین. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بارها چین را به جلوگیری از شیوع ویروس در ایالات متحده متهم کرده است.


بر اساس این گزارش ، پس از اعمال محدودیت های سفر ترامپ به اروپا ، براساس این گزارش ، واردات ویروس و گسترش بیماری این بیماری در شهر نیویورک آغاز شده است. در ابتدای شیوع شهر نیویورک ، آزمایش محدود بود که به افرادی که موردی پیدا نکرده بودند امکان انتشار ویروس را داشت.


ترامپ بارها و بارها اشاره کرده است که ممنوعیت سفر وی شواهدی از پاسخ موثر دولت وی به این بیماری همه گیر است. روز سه شنبه ، وی همچنین ادعا کرد که "ما میلیون ها ، حتی میلیون ها انسان را نجات داده ایم".


این مطالعه جدید داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک را از اول تا 20 مارس بررسی می کند ، که مرحله اولیه بیماری همه گیر در ایالات متحده است. این اداره در 8 مارس اعلام کرد که گسترش مردم ادامه خواهد یافت.


این بخش نمونه های جمع آوری شده از افراد در اورژانس با علائم شبیه آنفولانزا را بررسی کرد. از 544 نمونه آزمایش شده ، 36 مورد (6/6 درصد) برای ویروس کرونا مثبت بودند.


از طریق توالی ژنتیکی اضافی نمونه ها ، سویه این ویروس بیشتر شبیه ویروسی است که در اروپا گردش می کند تا ویروسی است که در چین گردش می کند. براساس این گزارش ، این بدان معناست که این نوع ویروس کرونا به احتمال زیاد از طریق مسافران سایر مناطق اروپا یا ایالات متحده به نیویورک گسترش یافته است.


CNN در آوریل گزارش داد که دو پروژه تحقیقاتی جداگانه که در اوایل سال جاری آغاز شده اند نیز این را نشان دادند و همچنین نشان دادند که ویروس ممکن است زودتر از حد انتظار در شهر گسترش یابد.


بر اساس داده های دانشگاه جان هاپکینز ، در حال حاضر بیش از 3.497 میلیون مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تایید شده است که جان بیش از 137000 آمریکایی را گرفته است.

ترامپ برای کمک به نیویورک خیلی دیرتر محدودیت های سفر COVID-19 را آزاد کرد

محدودیت های سفر صادر شده توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ برای جلوگیری از COVID-19 برای کمک به شهر نیویورک طراحی شده است ، با تکمیل گزارشی که روز پنجشنبه توسط دولت فدرال توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد.


"آنها ناکام ماندند. ویروس به نیویورک آمد. آمریکایی ها در اثر عدم موفقیت دولت جان دادند. فرماندار نیویورک اعلام کرد. اندرو کوومو (د) در یک کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه به گزارش پاسخ داد.


کوومو افزود: "این واقعیت هاست. آنها علم را از دست داده اند. کار دولت شکست خورده است ، و آنها هنوز هم شکست می خورند."


ترامپ تا 13 مارس ، تقریباً شش هفته پس از اعمال محدودیت برای گردشگران چینی ، محدودیتی برای ورود اروپاییان به ایالات متحده ایجاد نکرد. اما از 8 مارس ، گسترش بیماری ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک آغاز شده است. سویه ویروس در شهر بسیار شبیه ویروس کرونا است که در اروپا گسترش می یابد ، نه اینکه در اروپا شیوع یابد. چین - نشان می دهد که از اروپا یا احتمالاً از سایر مناطق ایالات متحده گسترش یافته است.


هیچ یک از سویه های موجود در شهر نیویورک با محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ووهان در چین مطابقت نداشت و نوشتند که این یک کشف "غیر منتظره" است.


این مطالعه اظهار داشت: "وقتی اروپا محدودیت هایی را اعمال کرد ، واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه از قبل اتفاق افتاده بود." بیش از 23000 نفر بر اثر ذات الریه ریه جدید در شهر نیویورک جان خود را از دست دادند.


در این گزارش آمده است که آزمایش در نیویورک نیز در آن زمان محدود بوده است ، بنابراین تعداد موارد جدید ذات الریه کرونر بدون افزایش یافتن در حال افزایش است.


کوومو بارها تأکید کرده است که ویروس در حال گردش در این شهر از اروپا می آید و مطالعات قبلی این موضوع را تأیید کرده است. وی روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح داد."


کوومو گفت که از 2 فوریه تا 13 مارس ، بیش از 3900 پرواز از اروپا وارد فرودگاه بین المللی جان اف کندی و فرودگاه لیبرتی نیوآرک شدند.

کوومو گفت که مقامات فدرال "هنوز از علم پیروی نکرده اند و دولت هنوز ناتوان است. این رشدی است که ما در سراسر کشور شاهد هستیم."


کوومو هشدار داد که "موج دوم" در این ایالت "بازگشت COVID از ایالات دیگر است که اکنون به ویروس آلوده شده و آن را به نیویورک منتقل کرده اند." وی آن را "تفنگ ساچمه ای دو لولet دولت فدرال" خواند. "


وی از خبرنگاران گفت: "آیا می دانید چه ویروسی از COVID بدتر است؟" "ایالات متحده ویروس و بی کفایتی فدرال را شکافته است. این ویروس است که صدمات زیادی به این کشور وارد کرده است."


ترامپ بارها چین را متهم کرده است که ویروس را در داخل مرزهای خود متوقف نمی کند ، اگرچه دولت ترامپ در حالی که فقط چند مورد ویروس کرونا در ایالات متحده شناخته شده بود قادر به این کار نبود.


او همچنین بارها به خود می بالید که با محدود کردن سفر میلیون ها نفر جان خود را نجات داد. اما به نظر می رسد این محدودیت ها در نیویورک کمک محدودی داشته و فقط در مورد اتباع خارجی اعمال می شود. شهروندان آمریکایی آزاد هستند که به این سو و آن سو به چین و اروپا پرواز کنند.


طنز این است که به دلیل افزایش موارد COVID-19 در ایالات متحده ، اکنون آمریکایی ها اجازه ورود به اروپا را ندارند. روز پنجشنبه این تحریم را به مدت دو هفته تمدید کنید.


نیل فرگوسن اپیدمیولوژیست انگلیسی به هافینگتون پست گفت که "بسیاری از مردم" هزاران نفر در ایالات متحده زندگی می کنند ، و رهبران ایالتی آنها را نجات داده اند ، آنها "ماندن در خانه" و "جامعه" را صادر کرده اند نظم قرنطینه "و نیاز به انزوا دارد."


تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، داده های جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک را از 1 تا 20 مارس ، که مرحله اولیه بیماری همه گیر در ایالات متحده است ، بررسی کرد.


تا اواخر روز پنجشنبه ، بیش از 3،570،000 مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تأیید شده و بیش از 138،000 مورد مرگ وجود دارد.

گزارش جدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده اولین مورد COVID در نیویورک را از اروپا و سایر کشورها تأیید می کند

گزارش جدیدی از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها ، مطالعات دیگر را تأیید می کند که اولین موارد ویروس کرونا در نیویورک از مناطق دیگر اروپا و ایالات متحده بررسی شده است.
براساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد ، کنترل فرودگاه و ممنوعیت ورود خارجیان از چین در تاریخ 2 فوریه و محدودیت های گردشگران از اروپا در 13 مارس به جلوگیری یا کند کردن علت COVID-19 کمک نکرد. شیوع ویروس SARS-CoV-2. SARS-CoV-2 ویروسی است که باعث پنومونی کرونر جدید می شود زیرا در حال حاضر در نیویورک است.

از 1 تا 20 مارس ، وزارت بهداشت و بهداشت و درمان نیویورک از 6 بخش اورژانس در شهر نیویورک (2 در منهتن ، 2 در کوئینز ، 1 در بروکلین و 1 در برونکس) استفاده کرد. داده های بیماران با علائم شبیه آنفلوانزا نشان داد که از 544 بیمار ، 36 نفر به SARS-CoV-2 آلوده شده اند و نمونه ها به نظر می رسد نمونه هایی هستند که در اروپا پخش شده اند.

براساس گزارش ها ، از هر 6 اتاق اضطراری 5 مورد توسط بیمارانی که در کد پستی زندگی می کنند استفاده می شود و نسبت چینی زبانان زیاد است. با این حال ، هیچ یک از نمونه های جمع آوری شده ارتباط مستقیمی با توالی در ووهان ، چین ، که منشا شیوع آن است ، ندارد.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ، کیلی مک انانی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: "وقتی [رئیس جمهور ترامپ] می گوید" باز "، این به معنای باز و کامل است ... علم نباید مانع این روند شود."

این گزارش همچنین نشان داد که در هفته های بین 8 مارس و 15 مارس ، تعداد موارد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در میان نیویورکی های زیر 18 سال افزایش یافته است. DOHMH تخمین می زند که تعداد موارد کشف شده و کشف نشده از پنومونی کرونر جدید در بین جوانان افزایش یافته است ، و سوالاتی در مورد نقش کودکان در انتقال جامعه در مراحل اولیه همه گیری و اثربخشی تعطیلی مدارس به عنوان یک استراتژی تخفیف ایجاد می کند.

این را می توان به محدود بودن در دسترس بودن آزمایشات نسبت داد. برای بیشتر ایالات ، این مشکل هنوز هم بیش از چهار ماه پس از اطلاع اولین مورد پنومونی کرونر جدید است.

فرماندار اندرو کوومو روز پنجشنبه گزارش را "لعنت به آن" خواند. وی گفت که ممنوعیت سفر در چین و اروپا اولین اشتباهی است که دولت فدرال در تلاش های ناموفق خود برای کند کردن گسترش سلاح های هسته ای مرتکب شد.

کوومو به MSNBC گفت: "شکست دوم در سایر مناطق کشور کاملاً قابل پیش بینی است."

این شهر گفت که نتایج جدید آزمایش سریع می تواند در 15 دقیقه تکمیل شود ، و اعتراف کرد که به اندازه آزمایش های دیگر که نتیجه بیشتری برای گرفتن نتیجه می گیرند دقیق نیست. اندرو سیف از NBC نیویورک.

وی گفت: "ما این عمل را اجرا نکرده ایم. تا زمانی که خیلی خوش شانس نباشیم ، شاهد بازگشت این عفونت به نیویورک و عملکرد مجدد نیویورک خواهیم بود. این نه تنها اولین نارسایی است که باعث پیدایش ویروس شده است. این دومین مورد است. این شکست خورد و چهار ماه بعد ، ما هنوز در مورد هشت روز صحبت می کنیم تا نتیجه آزمایش را بگیریم. "

DOHMH موافقت می کند که آزمایش محدود منجر به موارد غیر قابل تشخیص زیادی در پنومونی کرونر جدید شده است ، اما این نیز به دلیل استانداردهای دقیق آزمایش است. در ابتدای همه گیری ، فقط افراد نیویورکی که به علائم ویروس کرونا مبتلا بودند ، اجازه آزمایش داده شدند و آنها نیاز به اجازه پزشک داشتند.

اکنون همه نیویورکی ها می توانند آزمایش شوند. اما علی رغم اعلام روز پنجشنبه کوومو مبنی بر اینکه می توانند در یک روز نتیجه بگیرند ، برخی از افراد گفتند که برای کسب نتیجه بیش از یک هفته منتظر مانده اند.

Mission Diagnosis ، یکی از بزرگترین آزمایشگاههای آزمایش ، می گوید که تقاضای فزاینده در سایر ایالت ها نیز زمان چرخش نتایج آزمایش را افزایش داده است.

آزمایشگاه در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه گفت: "ما این تقاضا را عمدتاً به گسترش سریع و مداوم عفونت های ذات الریه کرونر در سراسر کشور ، به ویژه در جنوب ، جنوب غربی و غرب چین نسبت می دهیم".

آلودگی به ویروس کرونا در 40 ایالت در حال افزایش است و تعداد کشته های روزانه بیش از 20 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. فلوریدا ، جایی که بسیاری از سفرهای دریایی در آنجا آغاز و پایان یافت ، تقریباً 14000 مورد ویروس جدید را گزارش کرد و در روز پنجشنبه با 156 مورد مرگ یک روز رکورد ثبت کرد ، و رکورد قبلی مرگ 132 در روز سه شنبه را شکست.

در سه ایالت که در گذشته تنها چند روز به طول انجامیده است ، اکنون به دلیل افزایش امتحانات در سایر مناطق کشور ، امتحانات به مدت یک هفته یا بیشتر به تعویق افتاده است. گزارش NBC نیویورک.

CDC تأیید کرد که وقتی ممنوعیت سفر اروپا در ماه مارس به اجرا درآمد ، ویروس کرونا در شهر نیویورک شیوع پیدا کرده بود.

طبق گزارشی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های فدرال ایالات متحده در روز پنجشنبه ، ممنوعیت مسافران ایالات متحده در 13 مارس توسط اتحادیه اروپا برای جلوگیری از انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک بسیار دیر بود.


محققان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، کد ژنتیکی نمونه های ویروسی را که در اوایل ماه مارس از بیش از 30 نیویورکی آلوده جمع آوری شد ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و دریافتند که بیشتر موارد اولیه ویروس کرونا می تواند به اروپا بازگردد. این امر همچنین گفته های بسیاری از محققان را تأیید می کند: انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک به زمانی رسیده است که اقدامات تخفیف مانند ممنوعیت سفر ، تعطیلی مدارس و دستورهای ماندن در خانه اعمال می شود.


هیچ یک از نژادهای شهر نیویورک مربوط به ووهان ، چین نیست ، جایی که شیوع آن آغاز شده است - طبق تحقیقات محققان CDC ، این یک کشف "غیر منتظره" بود.


در این گزارش آمده است: "اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم برای کاهش است ، اما واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا اتفاق افتاده است."


این اولین مطالعه نیست که نشان می دهد مسافرت از اروپا باعث ایجاد یک اپیدمی جدی در شهر نیویورک شده است. این بدترین مورد در ایالات متحده است و باعث بیش از 25000 مرگ و میر می شود. فرماندار اندرو کوومو چندین هفته بارها اظهار داشته است که ویروس از اروپا است و گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح می دهد."


دوباره تغییر کرد: تغییر قانون در نحوه گزارش بیمارستان ها از ویروس کرونا به دولت انتقاد می شود


وی گفت: "دولت فدرال فقط آن را از دست داد" ، افزود که ایالات متحده "میلیاردها دلار صرف سوپ الفبا از آژانس های فدرال مسئول این وظیفه خاص می کند."


وی گفت که دولت فدرال به سخنان مقامات بهداشتی خود گوش نداد ، "آسیب جدی" به کشور وارد کرد و اکنون این ایالت را تهدید می کند زیرا ساکنان مناطق گرم جنوب و جنوب غربی به نیویورک سفر می کنند. کاخ سفید بلافاصله به درخواست نظر در مورد مطالعه CDC یا زمان ممنوعیت سفر پاسخ نداد.


اوایل روز پنجشنبه ، کومو امید خود را برای چهارمین و آخرین مرحله بازگشایی شهر نیویورک کاهش داد ، بخشی از آن به دلیل نگرانی در مورد افزایش موارد ایالات متحده بود. کوومو گفت که وقتی شهر نیویورک اجازه ورود به مرحله چهارم را داشته باشد ، موزه ها ، اماکن فرهنگی سرپوشیده ، مراکز خرید و غذاخوری های داخلی همچنان بسته خواهند شد و مرحله چهارم از اوایل دوشنبه آغاز می شود.


ایالت نیویورک قبل از ساعت 4 بعد از ظهر در مورد مرحله چهارم شهر نیویورک تصمیم نهایی خواهد گرفت. کوومو گفت که روز جمعه ، به هر روشی که باشد ، فعالیت های داخلی جدید به عنوان بخشی از این مرحله باز نمی شوند. شهردار بیل دی بلازیو در جلسه توجیهی روز پنجشنبه خود اظهار داشت که ممکن است بازگشایی فقط به باغ های گیاه شناسی ، باغ وحش ها و تولید فیلم در فضای باز محدود شود.


همچنین نگاه کنید به: افزایش زمان انتظار برای نتایج آزمایش پنومونی کرونر همزمان با افزایش میزان عفونت در جوانان.


کوومو با اشاره به اینکه فضاهای داخلی تهویه مطبوع در معرض خطر شیوع بیماری ها هستند ، گفت: "مشکلاتی که هنوز مشاهده می کنیم فقط در بارها و رستوران ها نیست بلکه در سراسر کشور وجود دارد." "بنابراین ، ما این اقدامات احتیاطی را در شهر نیویورک انجام خواهیم داد."


این ایالت همچنین در حال برخورد با بارها و رستوران هایی است که در آنجا جمعیت ایستاده و ضعف نیروی انتظامی باعث شیوع ویروس می شود. نوشیدنی های الکلی فقط در مکانهایی که غذا سرو می شود و فقط برای مشتریانی که نشسته اند قابل تهیه است. کوومو گفت که این ایالت خدمات نوار رایگان را مجاز نمی داند.


کوومو گفت که اگر در سه مورد یا بیشتر تخلف از آنها نام برده شود و ممکن است قبل از آن به دلیل "تخلفات جدی" تعطیل شود ، سیاست جدید دیگری باعث تعطیلی مشاغل در شهر نیویورک خواهد شد.


سایر پروژه های توسعه در شهر نیویورک:

· شهر نیویورک برای 100000 کودک مدرسه دولتی در روزهای "آموزش از راه دور" که کودکان نمی توانند به طور حضوری در کلاسها شرکت کنند ، مراقبت خواهد کرد. آزمایشگاه به اصطلاح یادگیری میزبان کودکان از کودکستان تا کلاس هشتم در کتابخانه ها و سایر م institutionsسسات فرهنگی است و هر هفته پنج روز خدمات مراقبت از کودکان را به والدین شاغل ارائه می دهد. قبل از همه گیری آنفلوانزا ، سیستم مدارس از 1.1 میلیون دانش آموز پشتیبانی می کرد و انتظار می رود که این برنامه به تعداد بیشتری از دانش آموزان در طول سال گسترش یابد.

CDC: ممنوعیت سفر در اروپا برای جلوگیری از شیوع در نیویورک خیلی دیر است

هنگامی که دولت ترامپ لایحه ای را تصویب کرد ، ویروس کرونا از اروپا به شهر نیویورک گسترش یافته بود. ممنوعیت سفر به اروپا: تأیید شده توسط گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها.


در تاریخ 13 مارس ، دولت ترامپ ورود 26 کشور اروپایی به ایالات متحده را ممنوع کرد. طبق CDC ، از 15 مارس ، انتقال ویروس کرونا توسط جامعه در نیویورک گسترش یافته است.


"اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، (در نیویورک) واردات و انتقال ویروس کرونا به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا اتفاق افتاده است" ، گزارش هفتگی CDC Morbidity and Mortality ، جمعه نشر


وزارت بهداشت و بهداشت روان نیویورک در سه هفته اول مارس ، سواب بینی بیماران شش بیمارستان را جمع آوری کرد. تجزیه و تحلیل CDC نشان داد که نمونه هایی که از نظر COVID-19 مثبت بودند ، با همان سویه ویروس در اروپا مشابه هستند.


گزارش CDC همچنین اشاره داشت که پنج بیمارستان از این تعداد به دلیل درصد بالای مردم چینی زبان در منطقه خود انتخاب شده اند تا مشخص شود ویروسی که در نیویورک دیده اند از ووهان چین است. ویروس برای اولین بار کشف شد.


برعکس ، CDC دریافت که هیچ یک از نمونه های این بیمارستان ها با فشار ووهان مطابقت ندارد ، این نتیجه نتیجه دولت بود. با ممنوعیت سفر از چین در تاریخ 2 فوریه متوقف شد.


دکتر تام فریدن ، مدیر سابق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده و رئیس فعلی ابتکار بهداشت جهانی "قطعنامه ای برای نجات زندگی" ، در مصاحبه با هیئت تحریریه و روزنامه نگاران "USA Today" گفت: "ممنوعیت سفر با چین م hasثر بوده است." در اواخر ماه مارس. "این به طور قابل توجهی تعداد عفونت ها را به تأخیر انداخته است ، بنابراین زمان بیشتری برای آماده سازی در ایالات متحده به دست آمده است. با این حال ، از این زمان استفاده بهینه نشده است."


مدیر سابق مراکز کنترل بیماری: ممنوعیت سفر چین "تفاوتی ایجاد می کند" ، اما ایالات متحده آمادگی کافی برای ویروس کرونا را ندارد


در زمان جمع آوری نمونه ، ایتالیا بیشترین تعداد ویروس کرونا و مرگ و میر را داشت. یک ماه بعد ، ایالات متحده از ایتالیا پیشی گرفت و نیویورک مرکز کانون شد.


در روز جمعه 3.6 میلیون مورد وجود داشته است. طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده با بیش از 138،700 مرگ ، در جهان شیوع ویروس کرونا دارد. این میزان 1.6 میلیون مورد بیشتر و 62000 مورد مرگ نسبت به برزیل ، کشور بعدی در این لیست است.


اتحادیه اروپا روز پنجشنبه ممنوعیت ورود آمریکایی ها به اتحادیه اروپا را تمدید کرد.


اتحادیه اروپا برای پذیرایی از جهانگردان از 14 کشور از جمله کانادا ، کره جنوبی و استرالیا ابتدا از 1 جولای رفع محدودیت های سفر بین المللی را آغاز کرد. براساس تصمیمی که روز پنجشنبه توسط شورای اروپا اعلام شد ، ایالات متحده نمی تواند حداقل برای دو هفته از اتحادیه اروپا بازدید کند.


ایالات متحده هنوز محدودیت های سفر خود را دارد ، اگرچه اتحادیه اروپا و سایر کشورها در کنترل ویروس پیشرفت بیشتری داشته اند. وزارت امور خارجه از ماه مارس مشاوره سطح 4 سفر را حفظ کرده و از آمریکایی ها خواسته است به دلیل COVID-19 از سفرهای بین المللی خودداری کنند.