Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

CDC: ممنوعیت سفر در اروپا برای جلوگیری از شیوع در نیویورک خیلی دیر است

هنگامی که دولت ترامپ لایحه ای را تصویب کرد ، ویروس کرونا از اروپا به شهر نیویورک گسترش یافته بود. ممنوعیت سفر به اروپا: تایید شده توسط گزارشی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها.


در تاریخ 13 مارس ، دولت ترامپ ورود 26 کشور اروپایی به ایالات متحده را ممنوع کرد. طبق CDC ، از 15 مارس ، انتقال ویروس کرونا توسط جامعه در نیویورک گسترش یافته است.


"اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، (در نیویورک) واردات و انتقال ویروس کرونا به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا اتفاق افتاده است" ، گزارش هفتگی CDC Morbidity and Mortality ، جمعه نشر


وزارت بهداشت و بهداشت روان نیویورک در سه هفته اول مارس ، سواب بینی بیماران شش بیمارستان را جمع آوری کرد. تجزیه و تحلیل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری نشان داد که نمونه هایی که از نظر COVID-19 مثبت بودند ، مشابه سویه های اروپایی این بیماری هستند.


گزارش CDC همچنین اشاره داشت که پنج بیمارستان از این تعداد به دلیل درصد بالای مردم چینی زبان در منطقه خود انتخاب شده اند تا مشخص شود ویروسی که در نیویورک دیده اند از ووهان چین است. ویروس برای اولین بار کشف شد.


برعکس ، CDC دریافت که هیچ یک از نمونه های این بیمارستان ها با فشار ووهان مطابقت ندارد ، این نتیجه نتیجه دولت بود. با ممنوعیت سفر از چین در تاریخ 2 فوریه متوقف شد.


دکتر تام فریدن ، مدیر سابق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده و رئیس فعلی ابتکار بهداشت جهانی "برای نجات جان" ، در مصاحبه با هیئت تحریریه "USA Today" و خبرنگاران گفت: "ممنوعیت سفر با چین جواب داده است." در اواخر ماه مارس. "این باعث تاخیر قابل توجهی در تعداد عفونت ها شده است ، بنابراین زمان بیشتری برای آماده سازی در ایالات متحده به دست آمده است. با این حال ، این زمان استفاده بهینه نشده است."


مدیر سابق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری: ممنوعیت سفر چین "تفاوتی ایجاد می کند" ، اما ایالات متحده آمادگی کافی برای ویروس کرونا ندارد


در زمان جمع آوری نمونه ، ایتالیا بیشترین تعداد ویروس کرونا و مرگ و میر را داشت. یک ماه بعد ، ایالات متحده از ایتالیا پیشی گرفت و نیویورک مرکز کانون شد.


در روز جمعه 3.6 میلیون مورد وجود داشته است. طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده با بیش از 138،700 مرگ ، در جهان شیوع ویروس کرونا دارد. این تعداد 1.6 میلیون مورد بیشتر و 62000 مورد مرگ نسبت به برزیل ، کشور بعدی در این لیست است.


اتحادیه اروپا روز پنجشنبه ممنوعیت ورود آمریکایی ها به اتحادیه اروپا را تمدید کرد.


اتحادیه اروپا برای پذیرایی از جهانگردان از 14 کشور از جمله کانادا ، کره جنوبی و استرالیا ابتدا از 1 جولای رفع محدودیت های سفر بین المللی را آغاز کرد. براساس تصمیمی که روز پنجشنبه توسط شورای اروپا اعلام شد ، ایالات متحده نمی تواند حداقل برای دو هفته از اتحادیه اروپا بازدید کند.


ایالات متحده هنوز محدودیت های سفر خود را دارد ، اگرچه اتحادیه اروپا و سایر کشورها در کنترل ویروس پیشرفت بیشتری داشته اند. وزارت امور خارجه مشاوره سطح 4 سفر را از ماه مارس به دلیل COVID-19 حفظ کرده و از آمریکایی ها خواسته است از همه سفرهای بین المللی خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد