Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

CDC تأیید کرد که هنگامی که ممنوعیت سفر اروپا در ماه مارس اعمال شد ، ویروس کرونا در شهر نیویورک گسترش یافته بود.

طبق گزارشی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های فدرال ایالات متحده در روز پنجشنبه ، ممنوعیت مسافران ایالات متحده در 13 مارس توسط اتحادیه اروپا برای جلوگیری از انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک بسیار دیر بود.

محققان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها کد ژنتیکی نمونه های ویروسی را که در اوایل ماه مارس از بیش از 30 نیویورکی آلوده جمع آوری شده تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که بیشتر موارد اولیه ویروس کرونا می تواند به اروپا بازگردد. این امر همچنین گفته های بسیاری از محققان را تأیید می کند: انتقال گسترده جامعه در شهر نیویورک به زمانی رسیده است که اقدامات تخفیف مانند ممنوعیت سفر ، تعطیلی مدارس و دستورهای ماندن در خانه اعمال می شود.

هیچ یک از نژادهای شهر نیویورک مربوط به ووهان ، چین نیست ، جایی که شیوع آن آغاز شده است - طبق تحقیقات محققان CDC ، این یک کشف "غیر منتظره" بود.

در این گزارش آمده است: "اگرچه محدودیت های سفر یک استراتژی مهم کاهش است ، اما واردات و انتقال SARS-CoV-2 به جامعه قبلاً هنگام اعمال محدودیت ها در اروپا اتفاق افتاده است."

این اولین مطالعه نیست که نشان می دهد مسافرت از اروپا باعث ایجاد یک اپیدمی جدی در شهر نیویورک شده است. این بدترین مورد در ایالات متحده است و باعث بیش از 25000 مرگ و میر می شود. فرماندار اندرو کوومو چندین هفته بارها اظهار داشته است که ویروس از اروپا است و گزارش CDC "آنچه در نیویورک اتفاق افتاده را به روشنی توضیح می دهد."

تغییر یافته به: تغییر قانون در نحوه گزارش بیمارستان ها از ویروس کرونا به دولت انتقاد می شود

وی گفت: "دولت فدرال فقط آن را از دست داد" ، افزود که ایالات متحده "میلیاردها دلار صرف سوپ الفبا از آژانس های فدرال مسئول این وظیفه خاص می کند."

وی گفت که دولت فدرال به سخنان مقامات بهداشتی خود گوش نداد ، "آسیب جدی" به کشور وارد کرد و اکنون این ایالت را تهدید می کند زیرا ساکنان مناطق گرم جنوب و جنوب غربی به نیویورک سفر می کنند. کاخ سفید بلافاصله به درخواست نظر در مورد مطالعه CDC یا زمان ممنوعیت سفر پاسخ نداد.

در اوایل روز پنجشنبه ، کومو امید خود را برای چهارمین و آخرین مرحله بازگشایی شهر نیویورک کاهش داد ، بخشی از آن به دلیل نگرانی در مورد افزایش موارد ایالات متحده بود. کوومو گفت که وقتی شهر نیویورک اجازه ورود به مرحله چهارم را داشته باشد ، موزه ها ، اماکن فرهنگی سرپوشیده ، مراکز خرید و غذاخوری های داخلی همچنان بسته خواهند شد و مرحله چهارم از اوایل دوشنبه آغاز می شود.

ایالت نیویورک تصمیم نهایی در مورد مرحله چهارم شهر نیویورک را تا ساعت 4 بعد از ظهر اتخاذ خواهد کرد. کوومو گفت که روز جمعه ، به هر روشی که باشد ، فعالیت های داخلی جدید به عنوان بخشی از این مرحله باز نمی شوند. شهردار بیل دی بلازیو در جلسه توجیهی روز پنجشنبه خود اظهار داشت که ممکن است بازگشایی فقط به باغ های گیاه شناسی ، باغ وحش ها و تولید فیلم در فضای باز محدود شود.

همچنین ببینید: افزایش زمان انتظار برای نتایج جدید آزمایش پنومونی کرونر همزمان با افزایش میزان عفونت در جوانان است.

کوومو با اشاره به اینکه فضاهای داخلی تهویه مطبوع در معرض خطر شیوع بیماری ها هستند ، گفت: "مشکلاتی که هنوز مشاهده می کنیم فقط در بارها و رستوران ها نیست بلکه در سراسر کشور وجود دارد." "بنابراین ، ما این اقدامات احتیاطی را در شهر نیویورک انجام خواهیم داد."

این ایالت همچنین در حال برخورد با بارها و رستوران هایی است که در آنجا جمعیت ایستاده و اجرای ضعیف ماسک در معرض خطر انتشار ویروس است. نوشیدنی های الکلی فقط در مکانهایی که غذا سرو می شود و فقط برای مشتریانی که نشسته اند قابل تهیه است. کوومو گفت که این ایالت خدمات نوار رایگان را مجاز نمی داند.

کوومو گفت که اگر در سه مورد یا بیشتر تخلف از آنها نام برده شود و ممکن است قبل از آن به دلیل "تخلفات جدی" تعطیل شود ، سیاست جدید دیگری باعث تعطیلی مشاغل در شهر نیویورک خواهد شد.

سایر پروژه های توسعه در شهر نیویورک:
· شهر نیویورک برای 100000 کودک مدرسه دولتی در روزهای "آموزش از راه دور" که کودکان نمی توانند به طور حضوری در کلاسها شرکت کنند ، مراقبت خواهد کرد. آزمایشگاه به اصطلاح یادگیری میزبان کودکان از کودکستان تا کلاس هشتم در کتابخانه ها و سایر م institutionsسسات فرهنگی است و هر هفته پنج روز خدمات مراقبت از کودکان را به والدین شاغل ارائه می دهد. قبل از همه گیری آنفولانزا ، سیستم مدارس از 1.1 میلیون دانش آموز پشتیبانی می کرد و انتظار می رود که این برنامه در تعداد بیشتری از دانش آموزان در طول سال گسترش یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد