Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

گزارش جدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده اولین مورد COVID در نیویورک را از اروپا و سایر کشورها تأیید می کند

گزارش جدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، مطالعات دیگر را تأیید می کند که اولین موارد ویروس کرونا در نیویورک از مناطق دیگر اروپا و ایالات متحده بررسی شده است.

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد ، کنترل فرودگاه و ممنوعیت ورود خارجیان از چین در تاریخ 2 فوریه و محدودیت های گردشگران از اروپا در 13 مارس به جلوگیری یا کند کردن علت COVID-19 کمک نکرد. گسترش SARS-CoV -2 ویروس. SARS-CoV-2 ویروسی است که باعث پنومونی کرونر جدید می شود زیرا در حال حاضر در نیویورک است.


از 1 تا 20 مارس ، وزارت بهداشت و درمان مینی بهداشت نیویورک از 6 بخش اورژانس در شهر نیویورک استفاده کرد (2 در منهتن ، 2 در کوئینز ، 1 در بروکلین و 1 در برونکس). داده های بیماران با علائم شبیه آنفولانزا دریافت که از 544 بیمار ، 36 نفر به SARS-CoV-2 آلوده بودند ، و نمونه ها مانند نمونه های پخش شده در اروپا به نظر می رسید.


براساس گزارش ها ، از هر 6 اتاق اضطراری 5 مورد توسط بیمارانی که در کد پستی زندگی می کنند استفاده می شود و نسبت چینی زبانان زیاد است. با این حال ، هیچ یک از نمونه های جمع آوری شده ارتباط مستقیمی با توالی در ووهان ، چین ، که منشا شیوع آن است ، ندارد.


وزیر مطبوعات کاخ سفید ، کیلی مک انانی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: "وقتی [رئیس جمهور ترامپ] می گوید" باز "، این به معنای باز و کامل است ... علم نباید مانع این روند شود."


این گزارش همچنین نشان داد که در هفته های بین 8 مارس و 15 مارس ، تعداد موارد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در میان نیویورکی های زیر 18 سال افزایش یافته است. DOHMH تخمین می زند که تعداد موارد کشف شده و کشف نشده از پنومونی کرونر جدید در میان جوانان افزایش یافته است ، که سوالاتی را در مورد نقش کودکان در انتقال جامعه در مراحل اولیه همه گیری و اثربخشی تعطیلی مدارس به عنوان یک استراتژی تخفیف ایجاد می کند.


این را می توان به محدود بودن در دسترس بودن آزمایشات نسبت داد. برای بیشتر ایالات ، این مشکل هنوز هم بیش از چهار ماه پس از اطلاع اولین مورد پنومونی کرونر جدید است.


فرماندار اندرو کوومو روز پنجشنبه گزارش را "لعنت به آن" خواند. وی گفت که ممنوعیت سفر در چین و اروپا اولین اشتباهی است که دولت فدرال در تلاش های ناموفق خود برای کند کردن گسترش سلاح های هسته ای مرتکب شد.


کوومو به MSNBC گفت: "شکست دوم در سایر مناطق کشور کاملاً قابل پیش بینی است."


این شهر گفت که نتایج جدید آزمایش سریع می تواند در 15 دقیقه تکمیل شود ، و اعتراف کرد که به اندازه آزمایش های دیگر که نتیجه بیشتری برای گرفتن نتیجه می گیرند دقیق نیست. اندرو سیف از NBC نیویورک.


وی گفت: "ما این عمل را عملی نکرده ایم. تا زمانی که خیلی خوش شانس نباشیم ، شاهد بازگشت این عفونت به نیویورک و عملکرد مجدد نیویورک خواهیم بود. این نه تنها اولین نارسایی است که باعث پیدایش ویروس شده است. این دومین مورد است شکست خورد ، و چهار ماه بعد ، ما هنوز در مورد هشت روز صحبت می کنیم تا نتایج آزمایش را بگیریم ، "ادامه داد.


DOHMH موافقت می کند که آزمایش محدود منجر به موارد غیر قابل تشخیص زیادی در پنومونی کرونر جدید شده است ، اما این نیز به دلیل استانداردهای دقیق آزمایش است. در ابتدای همه گیری ، فقط افراد نیویورکی که به علائم ویروس کرونا مبتلا بودند ، اجازه آزمایش داده شدند و آنها نیاز به اجازه پزشک داشتند.


اکنون همه نیویورکی ها می توانند آزمایش شوند. اما علی رغم اعلام روز پنجشنبه کوومو مبنی بر اینکه می توانند در یک روز نتیجه بگیرند ، برخی از افراد گفتند که برای کسب نتیجه بیش از یک هفته منتظر مانده اند.


Mission Diagnosis ، یکی از بزرگترین آزمایشگاههای آزمایش ، می گوید که تقاضای فزاینده در سایر ایالت ها نیز زمان چرخش نتایج آزمایش را افزایش داده است.


آزمایشگاه در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه گفت: "ما این تقاضا را عمدتاً به گسترش سریع و مداوم عفونت های ذات الریه کرونر در سراسر کشور ، به ویژه در جنوب ، جنوب غربی و غرب چین نسبت می دهیم".


ویروس کرونا در 40 ایالت در حال افزایش است ، با مرگ روزانه بیش از 20 درصد نسبت به هفته گذشته. فلوریدا ، جایی که بسیاری از سفرهای دریایی در آنجا آغاز و پایان یافت ، تقریباً 14000 مورد ویروس جدید را گزارش کرد و در روز پنجشنبه با 156 مورد مرگ یک روز رکورد ثبت کرد ، و رکورد قبلی مرگ 132 در روز سه شنبه را شکست.


در سه ایالت که در گذشته تنها چند روز به طول انجامیده است ، اکنون به دلیل افزایش امتحانات در سایر مناطق کشور ، امتحانات به مدت یک هفته یا بیشتر به تعویق افتاده است. گزارش NBC نیویورک.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد