Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

با بیش از 100000 مورد تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده ، آمریکایی های سیاه پوست نسبت نامتناسبی از تلفات را تشکیل می دهند

بر اساس تجزیه و تحلیل داده های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، از آنجا که تعداد کشته شدگان از ویروس کرونا در ایالات متحده بیش از 100000 نفر است ، نسبت سیاه پوستان آمریکایی در مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید هنوز متناسب نیست.

آمارها نشان می دهد که تا 20 مه گزارش شده است که تقریباً 23٪ مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده آفریقایی آمریکایی بوده است ، حتی اگر سیاهان حدود 13٪ از جمعیت آمریکا را تشکیل دهند.

دیابت ، فشار خون بالا و آسم بیماری هایی هستند که بیشتر از سایر گروه ها آفریقایی آمریکایی را آزار می دهند و ممکن است باعث مرگ بیشتر در اثر ذات الریه کرونر جدید شوند. نابرابری درآمد و تفاوت در دسترسی به مراقبت های بهداشتی بیشتر از سایرین به گروه های اقلیت و جمعیت کم درآمد آسیب می رساند.

آنتونی فوچی ، متخصص برجسته بیماری های عفونی ایالات متحده و عضو گروه ویژه ویروس کرونا ویروس ، رئیس جمهور دونالد ترامپ ، در آوریل سال جاری گفت که شیوع ویروس کرونا ویروس سیاه و سفید را "روشن می کند".

در تاریخ 2 آوریل سال 2020 ، کارکنان پزشکی بروکلین ، نیویورک ، کادر پزشکی اجساد خود را از مرکز پزشکی Wyckoff Heights به یک کامیون یخچال دار منتقل کردند.

آنجلا ویس خبرگزاری گتی ایماژ

طبق تجزیه و تحلیل داده های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در ایالات متحده ، از آنجا که تعداد مرگ های ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا در ایالات متحده بیش از 100000 نفر است ، نسبت آمریکایی های سیاه پوست در مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید هنوز متناسب نیست.


بر اساس گزارش ها ، تا 20 مه ، تقریبا 23٪ از مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده آفریقایی آمریکایی است ، حتی اگر سیاه پوستان حدود 13٪ از جمعیت آمریکا را تشکیل دهند. آمارهای قومی مربوط به موارد COVID-19 و مرگ و میرها از مرکز ملی آمار بهداشت CDC است.


دیابت ، فشار خون بالا و آسم که بیشتر از سایر اقوام آفریقایی آمریکایی را آزار می دهد ، ممکن است باعث مرگ بیشتر در اثر ذات الریه کرونر جدید شود. نابرابری در درآمد و تفاوت در دسترسی به مراقبت های بهداشتی اغلب منجر به وخامت رژیم غذایی و بهداشت عمومی می شود و اغلب بیش از سایرین به اقلیت ها و جمعیت کم درآمد آسیب می رساند.


دکتر آنتونی فاوسی ، متخصص برجسته بیماری های عفونی آمریکا و عضو گروه ویژه رئیس جمهور دونالد ترامپ کرونا ویروس ، در آوریل گفت که شیوع ویروس کرونا "چراغ را روشن کرد" ، نشان می دهد که شکاف سلامتی بین سیاه پوستان و سفیدپوستان "غیر قابل قبول" است.


نسبت مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها نیز متناسب نیست ، که در هر ایالت نیز دیده می شود. طبق داده های CDC ، در جورجیا ، سیاه پوستان آمریکایی 32٪ از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند ، اما حدود 47٪ از مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهد.



در میشیگان ، سیاه پوستان حدود 14٪ از کل جمعیت و حدود 39٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند. سیاه پوستان آمریکایی تقریباً 33٪ از جمعیت لوئیزیانا را تشکیل می دهند. طبق CDC ، آنها 54٪ از مرگ و میرهای ناشی از ذات الریه کرونر را در این ایالت داشته اند.


شهردار آمریکا بیل دی بلازیو گفت که سیاه پوستان آمریکایی و افراد در جوامع کم درآمد بخصوص مورد ویروس کرونا در مرکز شیوع در ایالات متحده قرار گرفته اند.


در تاریخ 31 مارس ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارشی را منتشر کردند مبنی بر اینکه افراد مبتلا به دیابت ، بیماری مزمن ریوی یا بیماری قلبی یا سیگار کشیدن در صورت ابتلا به ویروس کرونا ممکن است خطر عوارض جدی را افزایش دهند.


CDC دریافت که در مقایسه با بیمارانی که هیچ بیماری زمینه ای ندارند ، بیماران مبتلا به بیماری زمینه ای دارای میزان بالاتری در بیمارستان یا مراقبت های ویژه هستند. CDC گفته است که تقریباً 78٪ بیماران ICU و 71٪ بیماران مبتلا به COVID-19 یک یا چند بیماری زمینه ای را گزارش کرده اند.


سایر مقامات و کارشناسان آمریکایی می گویند که میزان تلفات ذات الریه کرونر جدید در سیاه پوستان آمریکایی نیز نشان دهنده نابرابری طولانی مدت در ایالات متحده از جمله دسترسی به مراقبت های پزشکی و غذا است. آنها می گویند که به عنوان بخشی از اقدامات انزوای اجتماعی با هدف مهار شیوع ویروس ، سیاه پوستان آمریکایی نیز به طور نامتناسبی نماینده کارگرانی هستند که نمی توانند از خانه کار کنند.


فاوسی در 7 آوریل گفت که مقامات بهداشت عمومی قبلاً می دانستند که آفریقایی تبارهای آمریکایی بیش از حد افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند دیابت و فشار خون بالا را نشان می دهند. "متأسفانه ، وقتی شرایط مستعدی را که منجر به نتایج بد ویروس کرونا می شود ، می بینید ، مواردی که افراد را در ICU قرار می دهد که نیاز به جوجه کشی دارند و اغلب باعث مرگ می شوند ، آنها افرادی هستند که بسیار همراه هستند."



برای اطمینان ، داده های CDC تصویری جامع از مرگ ویروس کرونا در ایالات متحده ارائه نمی دهد. مراکز کنترل بیماری گفتند که این داده ها ناقص هستند و تاخیر در گزارش مرگ از یک تا هشت هفته یا حتی بیشتر است.


علاوه بر این ، داده های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شامل 11 ایالت نیستند. آژانس توصیه می کند با استفاده از درصدهای وزنی مقایسه دقیق تری بین تعداد مرگ ناشی از پنومونی کرونر جدید و جمعیت بر اساس نژاد را منعکس کند.


برخی از نمایندگان کنگره و سازمان های حقوق مدنی ایالات متحده CDC را به دلیل عدم انتشار جزئیات بیشتر در مورد طبقه بندی قومی افرادی که در اثر این بیماری همه جان باخته اند ، انتقاد کردند.


VIDEO14: 1014: 10

مقایسه سیستم بیمه بیکاری ایالات متحده با سایر کشورها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد