Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

بیماری همه گیر به ویژه به سیاه و قهوه ای آمریکایی ها ضربه می زند

در ابتدا ، همه گیر ویروس کرونا ، اکولایزر بزرگ نامیده می شد.


به نظر می رسد که از بازیگران هالیوود گرفته تا بازیکنان NBA گرفته تا کارگران کم درآمد خدمات ، افراد از هر نژاد ، نژاد و سطح درآمد را تحت تأثیر قرار داده است.



اما با وجود اطلاعات بیشتر ، یک چیز واضح است: COVID-19 فقط نابرابری سیستمی مداوم را در ایالات متحده بزرگ می کند. آمریکایی های غیر سفید پوست ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها ، تقریباً از هر جنبه ای آسیب دیده اند.



اگرچه داده های موجود تصویری تلخ را ترسیم می کنند ، اما داده ها هنوز ناقص هستند. بیشتر داده های ایالتی و فدرال در مورد موارد COVID-19 و مرگ و میرها مقدماتی است و اطلاعات نژادی و قومی حتی برای هزاران مورد در دسترس نیست. گروه های تبلیغاتی از دولت فدرال خواستند اطلاعات دقیق تری را منتشر کند و کارشناسان و رهبران جامعه نگران بودند که واقعیت بدتر نباشد.



استیون براون ، محقق موسسه تحقیقاتی موسسه شهری واشنگتن ، به سی ان ان گفت: "وقتی سفیدپوستان آمریکایی سرما می خورند و سیاه پوستان به ذات الریه مبتلا می شوند."



در زیر درک ما از چگونگی تأثیر همه گیر COVID-19 در آفریقایی آمریکایی ها آورده شده است.



مرگ و میر بالاتر

در مقایسه با سایر نژادها ، آفریقایی آمریکایی ها نرخ مرگ و میر بیشتری دارند.



بر اساس تجزیه و تحلیل توسط ABC ،
​​تا روز پنجشنبه ، 16329 سیاهپوست آمریکایی بر اثر پنومونی کرونر جدید درگذشتند. دفتر تحقیقات رسانه های عمومی آمریکا.



از حدود 61000 مرگ ، اطلاعات نژاد و قومیت در دسترس است. در زمان تجزیه و تحلیل ، حدود 75000 مورد مرگ توسط ویروس کرونا رخ داده است و از روز جمعه ، این تعداد به بیش از 77،000 رسیده است.



APM داده های 38 ایالت و منطقه کلمبیا را جمع آوری کرد که نژاد و قومیت ساکنانی را که بر اثر COVID-19 فوت کردند گزارش داد.



طبق ادار these سرشماری ایالات متحده ، به منظور ترکیب این اعداد ، آفریقایی-آمریکایی ها 13٪ از جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند ، اما 27٪ از موارد مرگ و میر ناشی از ذات الریه ریه جدید.



برعکس ، حدود 60٪ از جمعیت آمریکا سفیدپوست هستند ، اما 49٪ از مرگ و میرهای ناشی از ذات الریه کرونر را تشکیل می دهند. 18٪ از جمعیت اسپانیایی تبار یا لاتین 17٪ از تلفات را تشکیل می دهند. آمریکایی های آسیایی تقریباً 6٪ از جمعیت و 5٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند.



مطالعه ای که اخیراً توسط تیمی از اپیدمیولوژیست ها و پزشکان از چهار دانشگاه انجام شد نتایج مشابهی را نشان داد. این مطالعه مقایسه شهرستانها با تعداد نامتناسب ساکنان سیاهپوست - 13٪ یا بیشتر ساکنان سیاه پوست - با شهرستانهایی که ساکنان آفریقایی-آمریکایی کمتری دارند.



بر اساس این مطالعه ، 52٪ از موارد تشخیص ملی ویروس کرونا و 58٪ موارد مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر در شهرستانهایی با جمعیت سیاهپوست بیشتر.



محققان دانشگاه اموری ، دانشگاه جان هاپکینز ، دانشگاه ایالتی می سی سی پی و دانشگاه جورج تاون نوشتند: "شرایط اجتماعی ، نژادپرستی ساختاری و سایر عوامل باعث افزایش تشخیص و مرگ و میر COVID-19 در جوامع سیاه پوستان شده است."



بیشتر احتمال دارد که در نقاط ویروس زندگی کند

در برخی از شهرها و ایالات ، این شکاف حتی بیشتر است - آمریکای لاتین نیز بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.



ساکنان سیاه پوست در کانزاس هفت برابر بیشتر از ساکنان سفیدپوست در اثر ویروس می میرند. تجزیه و تحلیل آزمایشگاه تحقیق APM.



تجزیه و تحلیل APM نشان داد که در میسوری ، ویسکانسین و واشنگتن دی سی ، آمریکایی های آفریقایی تبار شش برابر بیشتر از سفیدپوستان می میرند ، در حالی که در میشیگان ، آفریقایی آمریکایی ها پنج برابر بیشتر از سفیدپوستان می میرند.



طبق تجزیه و تحلیل APM ، در آرکانزاس ، ایلینوی ، لوئیزیانا ، نیویورک ، اورگان و کارولینای جنوبی ، آمریکایی های آفریقایی تبار سه تا چهار برابر بیشتر از ساکنان سفیدپوست می میرند که از ویروس بمیرند.



در شهر نیویورک ، از هر 1000 سیاهپوست و آفریقایی آمریکایی 2 نفر در اثر COVID-19 می میرند. از هر 1000 ساکن اسپانیایی تبار و لاتین دو نفر بر اثر ویروس می میرند که بسیار بالاتر از میزان مرگ و میر جمعیت سفیدپوستان و آسیایی ها در این شهر است.



در کالیفرنیا ، جمعیت اسپانیایی تبار 39.8٪ از جمعیت کالیفرنیا را تشکیل می دهد ، حتی اگر 48٪ موارد COVID-19 را تشکیل دهند. بخش بهداشت ملی



با توجه به میزان مرگ و میر در گروه های سنی مختلف ، تأثیر آشکارتر است. طبق گفته وزارت بهداشت ایالت ، اسپانیایی زبان ها 43٪ از جمعیت 18-49 ساله این ایالت را تشکیل می دهند ، اما نزدیک به 70٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند. برای ساکنان 50-64 سال و بالاتر از 65 سال ، میزان مرگ و میر نیز نامتناسب است.



در شیکاگو ، ساکنان لاتین 38٪ از موارد COVID-19 شهر را نسبت به سایر جمعیت شناسان تشکیل می دهند. طبق داده های سرشماری ، اسپانیایی زبان ها 29٪ از جمعیت شهر را تشکیل می دهند.



حتی برای آن سیاه پوستان آمریکایی که ممکن است آلوده نشده باشند ، این فاجعه شخصی است.



حدود یک چهارم بزرگسالان سیاه پوست گفتند کسی که شخصاً می دانست در بیمارستان بستری شده یا به دلیل ویروس کرونا درگذشته است. مرکز تحقیقات پیو



در همان زمان ، تقریباً یک دهم بزرگسالان سفیدپوست و اسپانیایی زبان گفتند کسی را می شناسند که به همان عفونت ویروس جدی مبتلا باشد.



نرخ بیکاری آنها بسیار زیاد است

این اپیدمی از نظر اقتصادی برای جوامع غیر سفید پوست ویرانگر است.



میلیون ها آمریکایی در هفته های اخیر شغل خود را از دست داده اند. اداره آمار کار فدرال این اطلاعات را روز جمعه منتشر کرد.



نرخ بیکاری به 14.2٪ ، سفیدپوستان 14.2٪ ، سیاه پوستان 16.7٪ ، آسیایی 14.5٪ و اسپانیایی تبار 18.9٪ رسیده است.



افراد بیشتری کاهش حقوق و دستمزدهای دیگر را تجربه می کنند.



در ماه مارس و آوریل سال جاری ، تقریباً 61٪ اسپانیایی تبارها و 44٪ سیاه پوستان آمریکایی گفتند که آنها یا کسی از خانواده آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار شغل یا از دست دادن دستمزد شده اند ، در حالی که سفیدپوستان 38٪ هستند. نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو.



این خسارات به ویژه جدی است زیرا جوامع سیاه و قهوه ای در حال حاضر در شرایط ناپایدار اقتصادی هستند.



نظرسنجی پیو نشان داد که حدود 73 درصد سیاه پوستان آمریکایی و 70 درصد اسپانیایی زبان ها در ماه مارس و آوریل گفتند که بودجه اضطراری کافی برای تأمین هزینه های سه ماهه ندارند.



از آنجا که شهرها اعمال فاصله اجتماعی خود را افزایش می دهند ، به نظر می رسد سیاه پوستان در آنجا بطور نامتناسبی تحت تأثیر قرار گرفته اند.



بیش از 80٪ مردم احضاریه هایی را برای تخلفات فاصله اجتماعی صادر کردند. براساس اطلاعات منتشر شده در روز جمعه ، شهر نیویورک سیاه پوست و لاتین است. این تایید می کند که پس از اجرای قانون بیش از شش هفته پیش ، طرفداران و رهبران منتخب محلی جیغ می کشند.



داده ها نشان می دهد که در مجموع 374 جلب احضار از 16 مارس تا 5 مه با میانگین کمتر از 10 احضار در روز در 42 روز صادر شده است. طبق داده های اداره پلیس شهر نیویورک ، در مجموع 193 نفر سیاه پوست و 111 نفر اسپانیایی تبار هستند.



این احضارها در پاسخ به تخلفات اقدامات اضطراری و گسترش احتمالی بیماری ها توسط اداره پلیس نیویورک صادر شده است. شهردار بیل دی بلازیو اذعان کرد که این اختلافات برخی از موارد را نشان می دهد که باید حل شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد