Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

صحبت از مرگ ناشی از ویروس کرونا ، نژاد یک نگاه مهم آمریکایی است

ویروس پنومونی کرون جدید زمانی "اکولایزر بزرگ" نامیده می شد زیرا این پتانسیل را دارد که با سرعت همه گیری همه و همه را آلوده کند. اما داده های مربوط به میزان مرگ و میر وضعیت متفاوتی را نشان می دهد.


ویروس کرونا به جای تأثیر یکسان بر همه ، اختلاف نژادی در نتایج بهداشت را در سراسر ایالات متحده گسترش داده است. دلیل این تفاوت وضعیت فعلی کشور است: شرایط زندگی و کار مردم از نظر میزان آلودگی و محافظت در برابر سموم مضر هرگز یکسان نیست.



این شکاف ها در محیط شهری که به یک نقطه داغ همه گیر تبدیل شده است ، بسیار مشهود است. در آنجا ، نسبت اقلیت های قومی کشته شده توسط ویروس کرونا نسبت به کل جمعیت شهری بیشتر است.



اطلاعات بیشتر از بریتنی گیبسون



در کانون همه گیری در ایالات متحده ، شهر نیویورک ، میزان مرگ و میر سیاهان و آمریکای لاتین تقریباً دو برابر بیشتر از جمعیت عمومی بود. در شیکاگو ، این شکاف حتی بیشتر است: سیاه پوستان حدود 70٪ از مرگ ویروس کرونا را تشکیل می دهند ، اما حدود 30٪ از جمعیت شهر.



در اوایل آوریل ، قبل از رای گیری حضوری در ویسکانسین ، حدود 80٪ از مرگ ویروس کرونا در میلواکی سیاه بود ، حتی اگر نسبت سیاه پوستان در جمعیت شهری فقط 25٪ باشد. از آن زمان تاکنون ، هفت مورد ویروس کرونا مربوط به رای گیری در روز انتخابات بوده است ، اما تأثیر کامل شیوع ویروس مشخص نیست.



اگرچه این آمار افراد زیادی را شوکه کرده است ، اما کارشناسان و مدافعان عدالت محیطی تعجب نمی کنند.



مایکل مک آفی ، رئیس و مدیرعامل PolicyLink در مصاحبه با فایننشال تایمز گفت: "در یک بیماری همه گیر ، شما نمی توانید تعادل را از نابرابری شدید بدست آورید. چشم انداز." من فکر می کنم. داستانی که از دست دادیم این است که ما عمدی بودیم ، ما اینجا هستیم زیرا از استکبار ، ما به دلیل عدم رهبری در اینجا هستیم ، ما اینجا هستیم زیرا سازمان ما دیگر اهمیتی نمی دهد و می داند چگونه به کسانی که بیشترین نیاز را دارند کمک کند. "واگذاری ما بازگشت است ، اما از قبل پنهان مانده است."



تقریباً 70٪ سیاه پوستان آمریکایی در مناطقی زندگی می کنند که سطح آلودگی بیش از حد استاندارد فدرال است.



اگرچه مقررات و محدودیت هایی برای سموم مضر استفاده شده در صنایع از انرژی گرفته تا کشاورزی وجود دارد ، اما این قوانین همیشه رعایت نمی شوند و تأثیر آنها بر گروه های اقلیت نامتناسب است. طبق آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، تقریبا 70 درصد سیاه پوستان آمریکایی در شهرستانهایی زندگی می کنند که سطح آلودگی آنها از استانداردهای فدرال فراتر رفته است ، بنابراین قوانین فدرال را نقض می کنند.



سیاه پوستان و اسپانیایی زبان ها نیز به احتمال زیاد کارهای لازم را انجام می دهند ، به این معنی که آنها به کار خود ادامه می دهند ، در معرض ویروس کرونا قرار می گیرند و تجهیزات محافظتی و محافظتی محدود دریافت می کنند. در بسیاری از شهرها ، اقلیت های قومی بخش عمده ای از کارمندان اصلی در بخش دولتی را تشکیل می دهند. آنها کار و نگهداری اتوبوس و مترو را انجام می دهند و در بیمارستان ها و کلینیک های دولتی کار می کنند.



طیف گسترده ای از عوامل محیطی در خانه و محل کار و تفاوت در دسترسی به مراقبت های بهداشتی منظم مدت هاست که تعیین کننده سلامت افراد است. قبل از ظهور ویروس کرونا ، افراد می دانستند که افراد سیاه پوست بیشتر به آسم یا سرطان مبتلا می شوند زیرا اغلب در معرض سموم مضر قرار دارند. کودکان سیاه پوست بیشتر از کودکان سفیدپوست در اثر حمله آسم می میرند. سیاه پوستان همچنین به احتمال زیاد به بیماری ریوی مبتلا هستند اگرچه احتمال سیگار کشیدن کم است.





ژاکی پترسون ، مدیر ارشد پروژه عدالت زیست محیطی و آب و هوایی NAACP ، گفت: "می خواهم بگویم ویروس کرونا ویروس کرونیا زمینه مناسبی برای آسیب پذیری این نوع شرایط سلامتی پیدا کرده است." "وقتی این شرایط موجود را داشته باشید ، مردم تغییر کرده است. مردن (از) کودکی به دلیل راه هوایی آنها آسان است ، و شما چیزی اضافه می کنید که فشار راه های هوایی آنها را افزایش می دهد ، مانند پنومونی کرونر جدید ، این یک منبع پیچیده استرس است و آنها در دام افتاده اند.



پترسون اضافه کرد که وقتی فردی در یک منطقه آلوده زندگی می کند ، ریه های او بیشتر کار می کنند ، بنابراین وقتی بیماری که به سیستم تنفسی حمله می کند از راه می رسد ، می تواند اثرات منفی موجود در سلامتی را تشدید کند.



تا آنجا که به دولت فعلی فدرال مربوط می شود ، حفاظت از محیط زیست را در اولویت قرار نمی دهد - چه رسد به اینکه حمایت از نژاد را در نظر بگیرد. از زمان روی کار آمدن ، دولت ترامپ سخت تلاش می کند تا استانداردها و مقررات عملیاتی صنعت قبلی "قانون هوای پاک" (CleanAirAct) را لغو کند.



مقصر فقط دولت فدرال نیست. هنگام بررسی آلودگی و مسائل صنعتی ، دولتهای محلی اغلب در اولویت قرار دادن بهداشت عمومی کوتاهی می کنند. یک جامعه روستایی کوچک در شیکاگو ، یک جامعه عمدتا لاتین ، در مجاورت یک کارخانه صنعت انرژی. با وجود اپیدمی ویروس کرونا ، این شهر به شیرکو اجازه داد که یک کارخانه قدیمی تولید زغال سنگ منفجر شود و کل منطقه را با دود و گرد و غبار بپوشاند. این دهکده کوچک در حال حاضر یکی از آلوده ترین مکان های شیکاگو است.

آنتونیو لوپز ، مشاور ارشد آزمایشگاه آب شیرین شیکاگو ، گفت: "این اختلافات در خطرات ، محیط و مرگ از قبل در شیکاگو وجود داشته است. من فکر می کنم ویروس کرونا ویروس این اختلافات را بار دیگر نشان داده است." "اما من فکر می کنم این همچنین برجسته است که راه حل هایی که باید در نظر بگیریم باید متفاوت باشد. "لوپز افزود که این راه حل های عدالت زیست محیطی نیازی به" رویکرد جامع "ندارند ، بلکه باید پیرامون آسیب پذیری های مختلف جوامع خاص شکل بگیرند.



در میان این نقاط ضعف ، نژاد یک عامل مهم است. مک آفی ، به همراه اتحاد ما باید حساب کنیم و سایر طرفداران ، در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که داده های نژاد در طی همه گیری جمع آوری می شود. این می تواند یک روند مشکل باشد. به گفته مک آفی ، بسیاری از مقامات دولتی ، "کسانی که نمی خواهند داده ها را ارائه دهند ،" کسانی هستند که می گویند ، "برای تصمیم گیری عاقلانه به داده نیاز داریم ، بنابراین این یک دام می شود."



مک آفی گفت ، اما این داده ها ضروری است. "شما تریلیون دلار در اقتصاد سرمایه گذاری کرده اید و ما می خواهیم بتوانیم پاسخگوی کسانی که پول لازم دارند و کجا رفته اند ، باشیم."



دور اول وام های مشاغل کوچک و کمک در "قانون مراقبت" نشان داده شده است. وارد شرکتهای اقلیت نشوید. مک آفی گفت که برای جلوگیری از اشتباهات بحران های گذشته ، نه تنها از نظر بهداشت عمومی ، بلکه از نظر بهبود اقتصادی ، اکنون جمع آوری اطلاعات جمعیتی که به شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارد ضروری است.



با این حال ، دولت فدرال به نوبه خود اطلاعاتی راجع به نژاد ، قومیت و جغرافیا جمع آوری نمی کند تا تأثیر ویروس کرونا را بشمارد. از ابتدای همه گیری ، بیمارستان ها یا ایالت های زیادی وجود نداشته است. در صورت عدم وجود چنین داده هایی ، ممکن است تصور غلطی از آسیب پذیرترین گروهها ایجاد شود.







پگی شپارد از انجمن عدالت زیست محیطی هارلم گفت: "هنگامی که رسانه ها می گویند بیشتر افراد بالای یک سن در معرض خطر بیشتری هستند ، چنین نیست ، زیرا در جوامع با رنگ پوست پایین تر ، افراد مسن تر هستند. افراد کم درآمد رنج می برند از بیماری های مزمن و با آلودگی شدید هوا زندگی می کنند. "" این بدان معنی است که افراد جوان رنگین پوست با خطر بیشتری روبرو می شوند. "



اگرچه بسیاری از مردم خواستار عادی شدن هستند ، این کارشناسان و مدافعان عدالت محیطی تأکید می کنند که "طبیعی بودن" زندگی میلیونها نفر در ایالات متحده را که قبل از ویروس کرونا مبارزه می کردند ، بهبود نخواهد بخشید. آنها خواستار تغییر هستند.



از آنجا که این اپیدمی هیچ نشانه ای از بهبود نشان نمی دهد ، و به نظر می رسد تأثیر اقتصادی بیش از پیش رو به وخامت است ، مک آفی توضیح داد که به سادگی بازگرداندن وضعیت موجود بسیاری از افراد را ترک خواهد کرد. "قبل از ذات الریه تاج جدید ، این برای 100 میلیون نفری که در 200٪ فقرا زندگی می کنند کافی نبود." اگر به گفته کارشناسان ، این وضعیت نسبت به سال 2008 بدتر است ، اگر نرخ بیکاری کمتر از دوران رکود بزرگ باشد. برای بالا بودن ، پس با خیال راحت می توانیم فرض کنیم که هم افراد سیاه پوست و هم قهوه ای فریب خورده اند ".



پترسون گفت: "نمی توانید آن را از دست بدهید." "این طوفان کاترینا ، فاجعه نشت نفت BP باشد ، همه این فاجعه های مختلف در گذشته رخ داده است ، این الگوی سازگار است. بنابراین ، برای جلوگیری از ورود مجدد ما به این مانع ، باید فکر کنیم که چطور به فقرا خدمت کنید. این کار را بهتر انجام دهید ، چگونه می توان کارهای بهتر انجام داد برای کسانی که بر اساس نژاد مورد تبعیض قرار می گیرند ، چگونه می توانیم زندگی مردم در این مکان ، و مکانهای دیگر را بهتر کنیم. " "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد