Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

Ayatollah

CDC: بیشتر موارد پنومونی کرونر جدید در شهر نیویورک در ماه مارس را می توان در اروپا جستجو کرد

16 ژوئیه (UPI) - طبق تحلیلی که روز پنجشنبه منتشر شد ، 75 درصد از ویروس های کرونا در اوایل ماه مارس در شهر نیویورک در گردش است شبیه ویروس ها در سایر مناطق اروپا و آمریکای شمالی است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده.


محققان در آژانس گفتند این یافته ها قابل توجه است زیرا براساس نمونه های ویروس کرونا ویروس جدید (sars-cov-2) ساخته شده است که از بیماران پنج بیمارستان در این شهرستان به دست آمده است. این بیماران به عمد انتخاب شده اند زیرا "آنها محققان این م institutionسسه گفتند: "این" بسیار مورد استفاده "کسانی است که" خود چینی ها را شناسایی می کنند ".


پنومونی کرونر جدید بیماری است که در اثر عفونت با ویروس کرونا جدید ایجاد می شود.


محققان گفتند که نمونه های آزمایش شده در این مطالعه در ابتدای شیوع در نیویورک در اوایل ماه مارس جمع آوری شده و بیمارستان "به دلیل نگرانی از احتمال معرفی SARS-CoV-2 توسط مسافران چین و" چین انتخاب شده است. این مکان زادگاه همه گیری است. "


مرتبط با ایالات متحده رکورد جدیدی از موارد جدید پنومونی کرونر را ثبت کرده است - 67،400

ویلیام هاناژ ، دانشیار اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد THChan ، روز چهارشنبه در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران گفت: "(کوید -19) در سالهای اولیه به شهر نیویورک تبدیل شد. یکی از دلایل اصلی آن (سفر هوایی) است. "


هاناج ، که در تجزیه و تحلیل CDC شرکت نکرد ، گفت: "پروازهای زیادی از سراسر جهان (از جمله اروپا) به فرودگاه نیویورک انجام شده است."


محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اشاره کردند که در تاریخ 2 فوریه ، دولت ایالات متحده سفر به چین را بیش از یک ماه پس از شیوع COVID-19 در ووهان محدود کرد.


مزایای مرتبط جهش سویه ویروس کرونا باعث عفونی شدن آن می شود.

آنها گفتند که در 13 مارس ، سفر از اروپا محدود شده است.


محققان گفتند که 544 نمونه مورد استفاده در تجزیه و تحلیل جدید در بیمارستان های شهر نیویورک بین 1 مارس و 20 مارس جمع آوری شده است.


آنها گفتند که از 119 کودک زیر 18 سال ، در مجموع 36 نفر (6/6 درصد) آزمایش پنومونی کرونر جدید مثبت بوده اند ، از جمله 14 (12 درصد).


ایالت نیویورک ، مسئولان شهر برنامه ردیابی تماس با ریه انسان برای عروق کرونر جدید را برنامه ریزی می کنند

محققان گفتند که توالی کامل ژنوم از 36 نمونه ویروس کرونا ویروس مثبت تولید شده است.


آنها گفتند که به استثنای 27 نمونه "که عمدتاً تحت توالی [ژنتیکی] تشخیص داده شده در مناطق دیگر اروپا و آمریکای شمالی است ، توالی ژنتیکی این دو نمونه مشابه نمونه های موجود در ایالت واشنگتن است و مشابه نمونه های سایر مناطق چین یا ایالت نیویورک است. 7 شباهت. "


نتایج تجزیه و تحلیل CDC و مطالعه منتشر شده در ماه ژوئن در مجله "Science" نشان داد که 84 نمونه ویروس بیمار که از 9 مارس تا 14 مارس در شهر نیویورک جمع آوری شده اند ، می توانند در سایر مناطق اروپا و ایالات متحده ردیابی شوند. مورد.


در یک تحلیل مشابه ، که توسط نویسنده "ساینس" نیز منتشر شده است ، گفته شده است که در ژوئن سال جاری ، حداقل هفت ویروس مختلف در کالیفرنیا پیدا شده است ، که نشان می دهد این اپیدمی در آنجا از منابع مختلفی از جمله گردشگران خارج از کشور و سایر ایالت های ایالات متحده ناشی می شود. جهانگردان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد